fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

כתיבת תוכן לאתרים על ידי כותב תוכן מקצועי - הדרך שלך להגדלת הכנסות

אתר האינטרנט שלך הוא חלון הראווה של העסק שלך לעולם. בין אם מדובר באתר תדמית או באתר מכירתי, התוכן של האתר הינו גורם קריטי להצלחה שלו. מאז עליית כוחה של גוגל בתהליכי קבלת החלטות של אנשים, כתיבת תוכן איכותי ומקצועי הפך לצורך וחובה לכל מותג ועסק שרוצים להצליח כי תנאי ראשון להצלחה הוא שהלקוח יבין אותך  ויתחבר אליך. כתיבת תוכן  המבוצעת על ידי כותב תוכן איכותי היא התמחות מקצועית אשר לוקחת בחשבון לא רק את צרכי המותג ואת הדרישות שלו אלא גם טורחת לפנות אל הלקוח בשפתו ולהניע אותו לפעולה, וזה בדיוק מה שאתם צריכים..
קיוורד מציעה שירותי כתיבת תוכן ברמה הגבוהה ביותר המבוצעים על ידי כותב תוכן מהשורה הראשונה בתחום. השירותים שלנו כוללים כתיבת תוכן מקצועית  ממוקדת ויעילה וכתיבת תוכן אטרקטיבי לבלוגים ושאר פרסומי החברה המקוונים.

אז מה אני מציע לעסק שלך:

  1. מיומנויות כתיבה גבוהות
  2. הכרות עם כתיבה למנועי חיפוש
  3. ניסיון
  4. יחס אישי וסבלנות
  5. עמידה בלוחות זמנים
  6. כתיבה מקצועית לאתרי אינטרנט – מתוכן מכירתי ועד תוכן תדמיתי
  7. כתיבה לאתר למטרות קידום ( SEO )
  8. טקסטים המניעים לפעולה ומתחשבים ביתרונות ומגבלות המדיה

רוצים להתרשם מפרוייקטים שכבר עשיתי עד היום?

רוצים לדעת מה הלקוחות חושבים על העבודה איתי?

כתיבת תוכן מקצועית לקידום אתרים בגוגל

באיזה מקום האתר שלך בגוגל?

קיוורד מציעה שרותי כתיבת תוכן מקצועיים לצרכי קידום. לעיתים, כתיבה לאתרי אינטרנט  “מתנגשת” עם חוקיות וצרכי הכתיבה לצרכי אופטימיזציה של אתרים. הצורך לחזור על ביטויים ספציפיים בכל עמוד יוצרים לעיתים כתיבה מאולצת ועילגת. כתיבה מקצועית לאתר מביאה בחשבון הן את איכות החומר הנקרא והן את דרישות הקידום דורשת מיומנות ומקצוענות וניסיון רב על מנת שהטקסט יהיה קריא וסביר.

קיוורד מספקת שרותי כתיבה לאתרי אינטרנט לא רק לחברות וארגונים אלא גם לחברות קידום ושיווק אתרים אשר מעוניינות בתוכן האיכותי והיעיל ביותר עבור לקוחותיהן.

רועי עדןמנהל תיקי לקוחות פרנקל כד
קרא עוד
"איזה שירות מדהים. מדויק, נקי, שירותי, תשובות מהירות והתוצאה כמובן מוכיחה את עצמה. תודה רבה אורי על השירות, האופציות הרבות והתוצאות"
אורי אדמוןמנכ"ל captain up
קרא עוד
"אורי שקד מוכשר, מבריק, חכם, מקצוען ומנוסה. מלווה את המיתוג של החברה ומחדד את המסרים. אנחנו ממליצים מאוד על העבודה עם אורי. "
שי גיסיןיזם ומנכ"ל flyremote
קרא עוד
"אורי "צלל" לעומק הפעילות המתוכננת בחברה, חידד תובנות חשובות לגבי המוצר וכמובן בנה וניסח את אסטרטגיית המסרים באופן אפקטיבי ומקצועי"

כתיבת תוכן לאתרים - המפתחות להצלחה

כתיבת תוכן לאתרים היא יותר משרבוט של מילים, היא שילוב של מומחיות נרכשת, כישרון והרבה מאד ניסיון. כתיבת תוכן לאתרים היא משימה הדורשת מחקר מעמיק של העסק, הבנה של קהלי היעד שלו, תפיסה רחבה של התחרות וקליעה מדוייקת בניסוח המסרים השיווקיים. מחפשים שירותי כתיבת תוכן לאתרים? בואו נדבר ונראה יחד איך מייצרים עבורכם את התוכן המדוייק ביותר. 

רגע לפני שמתחילים לעבוד עם כותב תוכן מוכשר...

מה צריך לדעת על כותב תוכן לפני שמתחילים לעבוד איתו על האתר החדש שלכם:

  1. ניסיון – כמה שנים הוא בתחום, איפה הוא עבד קודם, עם איזה סוגי לקוחות הוא עבד בעבר ועוד.
  2. הכשרה – האם כותב התוכן למד את המקצוע במקום מסודר או שמדובר בכישרון טבעי?
  3. תחומי התמחות – לא תמיד לכותבי תוכן יש תחומי התמחות אבל לעיתים ישנם תחומים עליהם הם כתבו יותר וצברו יותר ידע וניסיון. בררו עם כותב התוכן שאתם בוחנים האם יש לו תחומים שבהם הוא חזק יותר והאם אם מהווים יתרון יחסי בכתיבת תוכן עבור העסק שלכם. 
  4. זמינות – אם הפרוייקט שלכם דחוף (וגם אם לא…) בידקו את רמת הזמינות של כותב התוכן, לעיתים חלקם יכולים להיות עמוסים בעבודה ולא יוכלו לעמוד בלוחות הזמנים שלכם. 

כל עסק שבונה אתר חדש או זקוק לשיפוץ אתר קיים.

אין תמחור אחיד. כל פרוייקט עומד בפני עצמו. לקבלת הצעת מחיר מותאמת התקשרו ל 052-4888621

את השירות מספק איש תוכן (אני…) מומחה בתחום

זה תלוי בכמות התוכן הנדרשת ומורכבות הפרוייקט.

Visits: 573

סדרת הרצאות מעשיות במחיר מיוחד ללימוד שימוש בכלי בינה מלאכותית