fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

משתמשים בג’ימייל? אם כן, שמתם לב בוודאי לשינוי החדש שהכניסה גוגל לשירות הדואר האלקטרוני שלה – הקטגוריות. בתור משתמשים פרטיים אין ספק שגוגל הכניסה מנגנון אינדוקס מעניין אולם בתור מי שמשווק באמצעות דואר אלקטרוני וניוזלטרים מדובר במהפכה של ממש ובפעולה שבוודאי כבר התחילה להשפיע על אחוזי הפתיחה של מיילים שיווקיים ועל איכות התקשורת של מותגים עם הלקוחות שלהם. הפורמט החדש מחלק את  הודעות הדואר לשלוש קטגוריות חדשות : כללי, רשתות חברתיות וקידום מכירות. במבט ראשון ניתן  לחשוב ברעידת אדמה מבחינת שיווק במייל  אולם לשיטה זו גם לא מעט יתרונות אשר מי שכבר רכש את אמון קוראיו לאורך זמן לא צריך מהמהלך אלא אולי אפילו לקדם אותו בברכה.

אז מה מכילות הלשוניות החדשות:

  1. לשונית“ כללי” תציג מיילים מכתובות שונות אשר לא סווגו בצורה אחרת או שונה .
  2. לשונית “רשתות חברתיות” תציג מיילים מרשתות חברתיות כפייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל פלוס ועוד
  3. ולשונית “קידום מכירות” תציג לרוב מיילים אשר מכילים הודעות שיווקיות ממפרסמים שונים , וזאת הלשונית בה אתם כנראה תופיעו עם הניולזטר או המייל השיווקי הבאים שלכם.  משמעות הלשונית החדשה היא היא שמי שנרשם או שייך לרשימת הדיוור האלקטרוני שלכם  יוכל למצוא את התכנים שלכם ביתר קלות, כאשר הם מקבלים מקום של כבוד ואינם חלק מכלל ההודעות שמקבלים הלקוחות שלכם . לקוח שאוהב את התוכן שלכם יוכל לחפש את ההודעות שלכם להבא בלונית זו או פשוט יגרור אותם ללשונית “כללי”  יותר מזה – אם הדיוורים קסמו לנמען בצורה יוצאת דופן והוא רוצה לבדל אותם משאר המפרסמים, יוכל בקלות למשות את ההודעה מלשונית זו ולהעביר אותה ל”כללי”.

 

אם כן, אלו צעדים ניתן כן לעשות על מנת להפיק את המירב מהשיטה החדשה של גוגל ולהעלות את אחוזי הפתיחה של הניולזטר שלכם?

  1. בדף התודה לרישום לניולזטר שלכם ובתוכן המייל עצמו שאתם שולחים ללקוחות, המליצו למשתמשי Gmail להעביר את המיילים שלכם לתיקייה הכללית.
  2. צרו ערך באמצעות תוכן ולא רק הצעות מסחריות ושיווקיות
  3. אל תשלחו יותר מיילים על מנת לפצות על אחוזי פתיחה נמוכים מצד אחד אם תדירות המשלוח שלכם נמוכה במיוחד הגדילו אותה בהדרגה על מנת לאפשר ללקוחות שלכם להכיר את התוכן שלכם
  4. השתמשו תמיד באותו שם שולח על מנת לגרום ללקוחות שלכם לזכור אתכם ביתר קלות
  5. הפיצו את הדיוור שלכם ואת האפשרות להרשם בערוצים אחרים כמו ברשתות חברתיות
  6. בכל מייל או ניולזטר עוררו את סקרנות הקורא וספרו לו מה עומד להיות במייל הבא

 

הפורמט החדש של ג’ימייל למעשה מרחיק את ההודעות שלכם קליק נוסף מהמשתמש, וזאת עשויה להיות בעיה לא פשוטה עבור מפרסמים אשר אינם מציעים ערך אמיתי אלא רק הצעות מסחריות. הסוד והפתרון, כמו תמיד, נעוץ בתוכן. הציעו ללקוחות שלכם תוכן אמיתי,בעל ערך, מעניין ,מרגש, מצחיק. אל תנסו למכור להם כי כולם מנסים למכור להם. תהיו שונים ואחרים, תהיו הוגנים ואמינים ובעיקר יצירתיים. זה ישתלם לכם גם עם הפורמט החדש של גוגל.

Visits: 10

סדרת הרצאות מעשיות במחיר מיוחד ללימוד שימוש בכלי בינה מלאכותית