fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

תוכן שיווקי

תוכן שיווקי הוא נהדר, בעיקר כאשר הוא חלק אינטגרלי מ-inbound marketing  (ביסוס נוכחות המותג בכל הערוצים האופציונאליים ברשת). לאחרונה, מסתבר, שתוכן שיווקי העומד לבדו אינו יעיל כלל וכלל, אך הבשורה המשמחת היא שתוכן שיווקי אסטרטגי נמצא כמשפר את נתוני הטראפיק מחיפושים אורגניים.

“טראפיק אורגני” הוא זרימת הגולשים לאתר מסוים, דרך חיפוש במנוע חיפוש; כלומר – הגולש מקליד מילה או צירוף מילים והאתר שלך עונה על החיפוש ורלוונטי אליו.
במאמר זה, נוכיח כיצד תוכן שיווקי אסטרטגי יכול להגדיל ולשפר את נתוני הטראפיק האורגני ולהביא יותר ויותר גולשים אל האתר שלכם:

כתבו ישירות אל הלקוחות שלכם

רוצים להגדיל את הטראפיק האורגני שלכם? חשבו על הלקוחות שלכם! מי הם? מה הם מחפשים? יצרו את התוכן השיווקי שלכם ישירות עבור הלקוח המדומיין שלכם, זה שהולך עכשיו להקליד משהו בגוגל. מה הוא הולך להקליד? מהם הנושאים שמעניינים אותו?

לקוחות מחפשים תוכן, נמצאים על פי רוב באחד משלושה השלבים הבאים:

  1. מודעות – הם חווים בעיה, או הזדמנות
  2. שקילה – הם כבר יודעים בדיוק מהי הבעיה (או ההזדמנות)
  3. החלטה – הם כבר החליטו על הדרך לפתרון

אינכם צריכים רק למען את התוכן ללקוח, אלא גם לנסות למען את התוכן שלכם לשלב המדויק ב”מסע החיפוש” בו נמצא הלקוח.

ו… אל דאגה; גם אם לא קלעתם בול ללקוח הספציפי שלכם, התוכן הייעודי שלכם עונה לצרכים של לקוחות אחרים, כך שהוא ישותף ו”יסתובב” ברשת במקומות בהם יש לו קהל אוהד, כך שגם אם לא השגתם גידול מיידי בטראפיק האורגני, ביססתם את ה-inbound marketing של המותג שלכם ברשת. 

מילות מפתח

מילות מפתח צריכות להוות את לב התוכן שלכם; בדיוק בשל כך, קראנו לתהליך “תוכן שיווקי אסטרטגי”, מאחר שללא מילות מפתח, התוכן השיווקי שלכם אינו שווה הרבה ואינו תורם להגדלת הטראפיק לאתר שלכם.

מילות המפתח הן חלק ממסגרת המותג שלכם, והלקוחות שלכם חייבים לקבל אותן. נסו למצוא מגוון של מילות מפתח. היו יצירתיים וחשבו על כל המילים ממשפחת מילות המפתח, הטיות שונות לפעלי-מפתח וכדומה. נסו לחשוב על מילים שימושיות, כאלה ש”רצות” ברשת ויובילו אל האתר שלכם ממקומות שונים וממנועי חיפוש שונים.

למשל, שימוש במילת מפתח כמו “שיווק”, אינו מוצלח במיוחד; נכון, זאת מילה מאד פופולרית, אבל חיפוש שלה במנוע חיפוש מוביל אותנו לעשרות אלפי עמודים שונים שאינם תמיד רלוונטיים למה שאנחנו מחפשים.
אם נדייק את המילה לעולם התוכן שלנו, למשל- “קייס סטאדיז של תוכן שיווקי”, נתקרב יותר למעגל התכנים בו אנחנו רוצים להיות.

לאחר שמצאתם מילות מפתח שימושיות אך ממוקדות, רצוי שתשתמשו בהן לכותרת פריטי התוכן שלכם. אם נמשיך להשתמש בדוגמא שלמעלה, זה יכול להיראות כך: “איך case studies של תוכן שיווקי הופכים לתוכן שיווקי מנצח”. ודאו שכותרת הפריט מסקרנת את הגולשים להמשך קריאת התוכן.

הנה כמה מאופציות התוכן שאפשר ליצור:

האפשרויות הן בלתי נגמרות. שימו לב שהחיפוש שלכם אחר מילות המפתח צריך להיות דינמי. אחת לחודש, לפחות, עליכם לחפש הזדמנויות נוספות למילות מפתח ולתוכן רלוונטי אליהן.

כאמור, מילות מפתח הן לב העניין של קבלת טראפיק מחיפוש אורגני.
על הנייר, התהליך הוא פשוט ונראה כך:

מן הסתם, החלק של האסטרטגיה הוא החלק הקשה מכולם. על מנת להוביל, עליכם למצוא אסטרטגיה חזקה ומבודלת מן המתחרים שלכם כדי לראות עלייה חדה בטראפיק האורגני שלכם, ומכאן – במכירות של העסק שלכם.

Visits: 2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סדרת הרצאות מעשיות במחיר מיוחד ללימוד שימוש בכלי בינה מלאכותית