קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

כיצד לכלול סרטון וידאו במייל השיווקי שלכם

אין אמצעי שיווק נוסף שיכול להעביר את המסר במהירות וביעילות כמו סרטון וידאו. לכן, שימוש בווידאו במייל השיווקי שלכם הוא מאוד הגיוני באם אתם רוצים להגדיל את שיעור ההמרה שלכם, המודעות למותג או רק ללמד את הלקוחות שלכם.

“בחצי מהשווקים אשר משתמשים בסרטונים במיילים שיווקיים רואים עלייה באחוזי הלחיצות, עלייה בזמן המוקדש לקריאת המייל ואף עלייה בשיתוף המיילים” (מקור: eMarkerter).

יש עוד דבר אחד קטן….

שליחת סרטונים במייל הוא עדיין עסק קצת מסובך למרות שמשווקים מנסים להשתמש בו מאז שנות ה- 90 המאוחרות. בפוסט הזה, אנו נעבור על מספר דרכים שיעזרו לעקוף את הקשיים והאתגרים שבשליחת סרטון במייל. זה נראה די ברור מאליו שמייל עם סרטון שיווקי יהיה יותר נפוץ בעתיד – אז עדיף שנתרגל לזה מעכשיו.

אם זה מנוהל באופן יעיל ומתוכנן מראש, סרטונים במיילים שיווקיים עשויים להיות כלי מאוד חזק בכדי להגדיל את קהל הצופים והמקליקים באינטרנט. בואו נעבור על הדרכים בהן סרטון במייל שיווקי הוא יעיל וכיצד לשלב סרטון במסר של המייל שלכם.

היתרונות  של סרטון במייל שיווקי

מיילים עם סרטון הם יוצאי דופן מהתקשורת במיילים אחרים. היתרון של שליחת סרטון במייל הוא שזה מקשר את הצופים ומזרז את הקשר עימם. להלן יתרונות נוספים בסרטון במייל שיווקי:

  • משפיע בקלות: סרטונים הם עניין  משמעותי בתכנית השיווק שלכם מכיוון שהם מושכים את תשומת הלב של הצופים. הלקוחות מוצאים אותם כמאוד מעניינים ופעילים לעומת טקסט רגיל כתוב. לכן, סרטון במייל שיווקי יוצר יותר השפעה על הצופים.
  • חוסך זמן: סרטונים במיילים שיווקיים חוסכים זמן עבור השולח והמקבל יחדיו. זה מעניק את המידע על המוצר או השירות בפחות זמן ומפשט את ההבנה של נושאים מורכבים.
  • כלי חדירה לשווקים: סרטונים יכולים להפוך במהירות ויראליים והם בעלי יכולת מרשימה להעברת מסרים. צופים מגיבים באופן חיובי יותר למוצרים לאחר שהם צופים בהם בסרטון.
  • תרומה משמעותית לקידום האורגני : היתרון העצום של סרטון במייל שיווקי הוא שיפור בדירוג Google. כולנו יודעים שסרטון ברשת יכול להפוך לפופולארי מאוד ולמשוך יותר תשומת לב. זה עשוי להוביל ליותר חשיפה במדיה החברתית ובכך, קידום של המותג.

 

קדימה, מתחילים

להלן מספר יתרונות ודברים לחשוב עליהם כאשר אתם מתחילים:

תתכננו את הקמפיין הפרסומי שלכם

לפני שאתם מתחילים, תשאלו את עצמכם: למה הקמפיין הזה? זה חשוב מכיוון שזה יעזור לכם לקבוע את המטרות שלכם באופן ברור. לדוגמה: ליצור ערנות, להכריז על אירועים, לייצר לידים ועוד. קראו את ההוראות למטה כאשר אתם מתכננים את הקמפיין הפרסומי שלכם:

  1. תכננו את הקמפיין שלכם עם אסטרטגיות שיווק ספציפיות
  2. בצעו חיפוש מעמיק. הכירו את המתחרים שלכם.
  3. זהו את קהל היעד שלכם.
  4. קבעו את תקציב הקמפיין שלכם ותדבקו בו.
  5. תכננו את רשימת המשימות שלכם והתקדמו צעד אחר צעד.

 

צלמו סרטונים “חזקים” ובעלי השפעה

השתמשו בציוד צילום סרטונים טוב בכדי לקבל תוצאות מצוינות. עשו בחירה טובה של ה DSLR, אשר ידוע באיכות התמונה הטובה שלו, מהירות, איכות אופטימלית ושליטה ידנית. מעבר לזה, אתם יכולים גם להשתמש באפליקציות להקלטת סרטונים אשר גם עשויות לעזור לכם לצלם סרטונים נהדרים.

שמרו עליהם קצרים

סרטונים ארוכים אינם מעניינים קהל. זכרו, אם הסרטון שלכם נמשך מספר דקות עם נאום ארוך, אתם תאבדו את הקהל שלכם. זו הסיבה שסרטונים ארוכים הם אסורים בהחלט. בנוסף, הם דורשים יותר מידי זמן בכדי להוסיף אותם למייל. השאירו אותם מעניינים וקצרים, באורך של בין דקה לשתי דקות.

שתפו אותם כדי שההשפעה תהא גדולה יותר

שתפו את הסרטונים שלכם בפלטפורמות הפופולאריות כגון YouTube או Vimeo בכדי להעניק להם שיתוף ונראות גדולים יותר. הפלטפורמות האלו הן בחינם והוכחו ככוח משמעותי להנעה, לאסיפת לידים ולבניית המותג שלכם.

בידקו אותם

תמיד תבדקו את הסרטונים שלכם לפני שאתם שולחים אותם לערוצים אחרים. בשביל זה, אתם יכולים קודם לשתף את הסרטון שלכם עם חברים ועמיתים לפני שאתם מפרסמים אותם. אתם יכולים לשאול אותם אם יש להם כל הצעה או רעיון. התגובות שלהם עשויות להיות תגובות אמיתיות וכנות שאתם צריכים למען שיפורים עתידיים.

כיצד לשלב בצורה אפקטיבית וידאו במיילים השיווקיים שלכם: 

השתמשו בטיפים שלהלן בכדי להפוך את המייל השיווקי שלכם לכלי משמעותי באסטרטגיית השיווק היעילה שלכם:

צרו סדרה של סרטוני וידאו

וידאו ארוך יחיד לעתים קרובות הופך למשעמם, לכן כדאי לחלק אותו לקטעי וידאו קטנים יותר. זה שומר על הקהל הנרגש שמצפה לראות מה הלאה.

מבחן השימוש במילה “וידאו” בשורת הנושא

נסו להשתמש במילה “וידאו” בשורת הנושא. זה עשוי לגרום לדוא”ל שלכם להיראות אטרקטיבי ויותר משתמשים צפויים ללחוץ עליו. ואם הם ילחצו, מחצית העבודה שלכם הסתיימה.

קראו לפעולה

הקריאה לפעולה (CTA) חשובה מאוד בשיווק וידאו באמצעות מייל. אתם תרצו שהצופים שלכם ינקטו בפעולה ואתם רוצים לעודד אותם לשתף את הסרטון עם קבוצות של עמיתים וחברים שלהם. לכן, שמרו על הסרטון לצד קריאה לפעולה ברורה, אחרת זה יחליש את המסר שלכם. אם אתם משתמשים בקריאה לפעולה בטקסט הדוא”ל שלכם, שמרו עליה בפסקה הראשונה. אתם יכולים לכלול אותה במהלך הסרטון או בסופו. 

  1. CTA היא הדרך הטובה ביותר לעודד את הצופים שלכם לפעול; לכן, השתמשו בה בבירור.
  2. מקמו לחצנים של רשתות חברתיות או טופס ליצירת קשר בסוף הוידאו.
  3. שקלו להשתמש בתחושה של דחיפות. לדוגמא: הזדרזו! או לחילופין, מספר המקומות מוגבל!
  4.  אל תשכחו להמשיך עם הצופים שלכם.
  5.  אספו  פרטי קשר של צופים.

 

לא  להפעלה אוטומטית! 

רבים מהצופים שלכם לא אוהבים כאשר הוידאו מתחיל לנגן מיד. תנו להם מרחב ותאפשרו להם ללחוץ על זה בעצמם.

הקשה יחידה

הקשה בודדת עדיפה על פני הקשה כפולה כאשר הקשה אחת לא צריכה לפתוח חלון דפדפן חדש אך הקשה פעם נוספת דורשת זאת כדי להפעיל את הווידאו. המאפיין הזה הוא יתרון עבור משתמשי נייד.

ראיונות והמלצות של לקוחות

המלצות של לקוחות בנוגע למוצרים ושירותים הן בעלי ערך. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים לרצות לדעת את הדעות של הלקוחות הקיימים שלכם. כמו כן כדאי לשתף כמה ראיונות מהנים בתוך הווידאו אשר יכולים לבנות את האינטרס של הלקוח במוצרים / השירותים שלכם.

להוסיף מגע אישי

משתמשים מוצאים סרטונים עם מגע אישי כמרשימים ומשכנעים. הסרטון לא בהכרח צריך לדבר על המותג ישירות. אתם יכולים לבנות אמון ולעודד משתמשים להתחייב לך באמצעות רגשות והוספת מגע אישי.

“תרגילים” שכדאי להימנע מהם באימייל וידאו שיווקי

  1.  אל תשתמשו בסוגי ביטויים כמו  “לחץ כאן”. הימנעו מהמילה “מבחן” בשורת הנושא.
  2.  הימנעו משימוש בסימני קריאה רבים מדי.
  3.  אין להשתמש באותיות גדולות בכתיבת כל התוכן שלכם.
  4.  הימנעו משימוש בצבעים מסנוורים כמו אדום בוהק, כחול כדיו וכדומה.
  5.  אין להשתמש בפחות טקסט מדואר אלקטרוני. דואר HTML זה עלול להיראות כמו דואר זבל בגלל שמסנני דואר זבל אינם יכולים לקרוא תמונות.
  6. אל תשלחו למספר נמענים באותה החברה. אתם תיחשבו כמי שמתקיף ותועברו כדואר זבל.
  7. אל תעצבו דואר אלקטרוני בתבנית HTML ב Word ואל תייצאו את הקוד HTML בגלל ספאם.

 

לסיכום

נכון לעכשיו, השוק המקוון מזמזם בהתרגשות על עליה במגמות שיווק בדוא”ל וידאו אשר מושך הרבה תשומת לב מן הצופים. לקבלת תוצאות טובות בשיווק בדוא”ל, אנשי מכירות צריכים ללמוד את ניתוחי הרשת ומעורבות המשתמשים המושפעים משיווק בדוא”ל וידאו. אם אתם מבינים את הנקודות שנדונו בפוסט הזה, אתם בהחלט יכולים לתכנן היטב את הדברים גם עבור העסק שלכם.

Call Now Button
×