מיקרו-קופי מעולה עוזר למשתמשים לעשות משהו מבלי שממש יצטרכו לחשוב על זה. לכן “לחץ כאן” הוא מונח כל כך פופולרי, אבל אתם לא חייבים להשתמש בו. תשתמשו במילים שאומרות למשתמשים באופן ברור מה הולך לקרות. צירופי מילים נפוצים במיקרו-קופי שנעשה בהם שימוש בדרך כלל באלמנטים שניתן להקליק עליהם כוללים את “למדו עוד”, “להמשך קריאה”, “קנו עכשיו”, “קבלו מידע”, “הורידו”, “שלח” וכו’.
כל אחת מהמילים בדוגמאות הללו ברורה וקרוב לוודאי שהמשתמשים ידעו בדיוק מה אמור להיות הדבר הבא שיקרה אחרי שהם יקליקו. (רק וודאו שזו הפעולה שלמעשה אכן תקרה).
בנוגע למיקרו-קופי מסוג אחר, חישבו על דרכים להשתמש בו כדי להועיל למשתמש. ניווט, לדוגמא, זהו מקום שבו מיקרו – קופי טוב יכול לעזור לעיצוב אתר האינטרנט שלכם. מילות ניווט טובות יכולות להגיד למשתמשים לאן ללכת, לעזור להסביר אודות מה האתר שלכם ולספק אינפורמציית SEO עבור הסורקים של מנועי החיפוש. (כך שכדאי שתשימו לב באיזה מילים אתם משתמשים).