אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם, לשווק אותו, לייצר קשר בלתי-אמצעי עם הלקוחות שלכם, נכון? אתם אומרים לעצמכם “מה הבעיה, נפתח עמוד בפייסבוק ושם יקרה כל הקסם”, נכון? לא נכון! ככה לא קורה כל הקסם, ככה קורות טעויות. פייסבוק הוא כלי מצויין לעסקים בתנאי שיודעים מה לעשות איתו. אז רגע לפני שפותחים פרופיל אישי עם השם המושך “משה כהן הדברת מזיקים לחברות ועסקים” הכנו לכם מדריך מסודר מה אתם צריכים לדעת. בהצלחה.
עמוד עסקי חדש נולד? מזל טוב!
העמוד העסקי שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם. תנו לו את היחס הראוי.
לעשות:
לא לעשות:
“באתי, קראתי, עקבתי”
כך תגדילו את מספר העוקבים בדף
לעשות:
לא לעשות:
לשמור על הגחלת
ליצור עניין בעסק שלך, לעורר דיון, שיתופים ולהמשיך להגדיל את מספר העוקבים
לעשות:
לא לעשות:
להיות חכם או להיות צודק?
איך להתמודד עם ביקורת שלילית או שיימינג
לעשות:
לא לעשות:
עצה אחרונה בהחלט!
תסמכו על עצמכם, על האינטואיציה שלכם כאשר אתם מנהלים את העמוד העסקי שלכם. העסק הוא אתם ולכן חשוב שקהילת העוקבים שלכם תבין ותרגיש את זה. הקפידו על תוכן אותנטי ומעניין – זה המתכון הבטוח ביותר להצלחה של העסק שלכם גם ברשת וגם במציאות!
Views: 5