קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

כתיבת תוכן וקופירייטינג

03-9504503

"אין קיצור דרך לשום מקום ששווה להגיע אליו"

קופירייטר, אורי שקד, קופירייטינג, כתיבת תוכן

נתחיל מהסוף -קופירייטר זה לא מלשון קוף… 🙂 קופירייטר הוא בעיקרון איש של מילים. הקופירייטר הוא איש מקצוע שתפקידו לבטא במילים את מה המסר שהעסק צריך להעביר ללקוחות שלו.

הקופירייטר אחראי על המיתוג והתדמית של בית העסק ובכוחו לסקרן את הלקוחות הפוטנציאליים ולגרום להם לרצות ליצור קשר ולרכוש את השירות או המוצר שהעסק מספק, בצורה זו הוא יכול ולהגדיל את כמות המכירות.

כדי להצליח לעמוד במשימה שאינה פשוטה צריך הקופירייטר לשבת עם בעל העסק, ללמוד על המוצר או השירות שהוא משווק, להבין כיצד הלקוח למתג את העסק ולהעביר את המסרים (שיכולים להיות יבשים בתחילה) לשפה שיווקית.

קופירייטר מה זה?

קופירייטינג זה לא רק פרסומות וקמפיינים גדולים

כשאנשים חושבים על המקצוע – “קופירייטר” עולים בדמיונם רק קמפיינים גדולים של פרסומות בטלוויזיה, אבל זה לא בדיוק ככה. למה? משום שהמקצוע אינו מסתכם בכך וישנם מגוון סוגים של קופירייטרים. הקופירייטר יכול לעסוק גם בכתיבת סיסמאות, מודעות, מאמרים, דפי נחיתה, סטטוסים וסרטונים כאשר לכל האמצעים השיווקיים הללו יש מטרה משותפת – להעביר מסרים מדויקים, לספק מידע באופן שיווקי ומושך, לעורר עניין ולצבור לקוחות.

כדי להגיע למטרות צריך הקופירייטר לקבל את המידע הדרוש ולמקד אותו לקהל היעד תוך הדגשת היתרונות של השירות או המוצר וערכו המוסף. בהמשך צריך הקופירייטר להניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה ולגרום לו לצור קשר עם העסק.

עם קופירייטר מקצועי העסק ממריא

לאחר שהסברנו מה זה קופירייטר נתמקד בשאלה המתבקשת – מה יוצא לכם מהעסקת קופירייטר וכיצד הוא יכול לעזור לעסק שלכם לצבור לקוחות ולהמריא?

כל עסק שרוצה להגיע להצלחה – לצבור לקוחות, לשמר את הלקוחות הקיימים, להגדיל את כמות המכירות ולגדול זקוק לפרסום – הדבר תקף לגבי כל עסק – בין אם הוא גדול, בינוני או קטן וכדי להצליח לבצע פרסום טוב ויעיל שימשוך את קהל היעד יש להיעזר בקופירייטר מקצועי שינסח את המסרים באופן שיווקי ויתאים אותם למדיה שיכולה להיות: פרסום בפייסבוק, פרסום בטלוויזיה, פרסום בשלטי חוצות ושיווק במייל, בעיתון ובאתרי אינטרנט. במידה ובעל העסק ינסה לוותר על שירותי הקופירייטר הוא פשוט לא יצליח.

בעל עסק – איך תבחר את הקופירייטר המתאים?

קופירייטינג לא מתאים לכל אחד והוא דורש כישרון, יצירתיות, יכולת למידה והסקת מסקנות, יכולת להתמודד עם כישלונות וביקורת וצבירת ניסיון. כמו כן, צריך הקופירייטר להיות אדם סקרן ששואף ללמוד ולהגדיל את מאגר הידע שלו ויכול לכוון את הכתיבה השיווקית לקהלים שונים ובעצם “להיכנס לראש” של הצד השני – לו הוא רוצה למכור את המוצר או השירות.

אם אתם מעוניינים לקבל שירות מקופירייטר מומלץ עבורכם לפנות אל כותב שסיים קורס קופירייטינג במוסד מוכר ולבקש ממנו להציג בפניכם דוגמאות למאמרים, סלוגנים או סטטוסים. יש לבחון את יכולת ההתנסחות של הקופירייטר, את היצירתיות והמקוריות שלו, את אופן החשיבה שלו, את יכולתו לתקוף נושאים מזוויות שונות, את יכולתו להעביר מסרים וכמובן – לבדוק האם הכתיבה זורמת, “עושה את העבודה” ויוצרת עניין.

סוגיית המחיר חשובה אף היא, חשוב להבין שהעבודה של הקופירייטר אינה פשוטה ולכן יש לשלם בהתאם, לא מומלץ לקבל שירות מקופירייטר שגובה מחירים נמוכים משום שסביר להניח שהדבר יבוא לידי ביטוי בעבודתו.

קופירייטר טוב – מכניס קסם למילים

קופירייטר טוב, מוכשר ובעל יכולת למידה יוכל לצור מציאות באמצעות שימוש חכם במילים. היצירתיות, החשיבה המקורית והממוקדת, הרלוונטיות והכתיבה המסוגננת יכולים להפוך את המוצר, השירות, החברה או כל חלק מהותי בעסק למושך ומסקרן כך שניתן לומר שהקופירייטר הוא הניצוץ של העסק.

צריכים שרותי כתיבה שיווקית או קופירייטינג? איזה קטע, זה בדיוק מה שקורה כאן! אפשר להתקשר ל 03-9504503 ואני אגשים לכם את (כמעט) כל חלומות הכתיבה השיווקית שלכם או שסתם נדבר בכייף 🙂

Call Now Button
×