

חישבו על עצמכם רגע – כאשר אתם קוראים תוכן כלשהו, מה גורם לכם לקרוא אותו למעשה? מה מניע אתכם להמשיך ולהקדיש זמן לטקסט ארוך בעידן שבו הכל שייך לקצרנות, אמוטיקונים 🙄 , אמוג’ים וקיצורי מילים? מה הופך את הטקסט לאטרקטיבי עבורכם? במאמר זה נעסוק במוטיבציות שלכם, הקוראים, במה מניע את הלקוחות שלכם לקרוא את התוכן שלכם וכיצד תוכלו להפוך את התוכן שאתם מייצרים לאפקטיבי יותר:
כאמור, כאשר אנו כותבים תוכן לאתר, עלינו להביא בחשבון שכולנו חיים היום בעידן של קצרנות, של מסרים קצרים, ברורים ומהירים שאינם מצריכים מחשבה מעמיקה מהקורא.
למעשה, יש לנו חוזה בלתי כתוב בינינו לבין הקורא אשר גורס כי הוא, הקורא, יעניק לנו מהמשאב החשוב ביותר שיש לו – הזמן ותשומת הלב שלו– ואילו אנחנו, בתור כותבים, מתחייבים לספק לו אחד מהבאים על מנת לעמוד בצד שלנו של ההסכם:
אם אכן החלטתם ליצור תוכן ייחודי ללקוחותיכם, כזה שמעשיר אותם, מפתיע אותם, מחדש, מצחיק או מרגש אותם, חשוב שתתנו את דעתכם על פן נוסף בטקסטים שלכם, והוא – הקול האישי שלכם.
לכל מותג ולכל אדם יש את השפה הייחודית לו (בלתי אמצעית / רשמית / צינית / מכילה וכיו”ב). אתרו בתוך תוככם את השפה הייחודית שלכם, הביעו אותה בתוכן שלכם ושמרו עליה לאורך כל הזמן.
הטון ואופי הכתיבה הופכים עם הזמן לחלק בלתי נפרד מערכי המותג שלכם (“הי, זאת שלי!”), וכאשר הלקוחות יודעים לזהות זאת ולהזדהות – הרי שיצרתם כאן נאמנות לתוכן שלכם, ובעקבותיה – למותג שלכם.
צריכים לכתוב תוכן מעניין? בואו נדבר ונתכנן אותו יחד על מנת שיעבוד לכם כמו שצריך
Hits: 14