בוא נניח שאתה כרגע משלם עבור חיפוש לידים או עבור קליקים (PPC) בשביל תנועה עבור עמודי נחיתה או עמודי טפסים, במקום אל דף הבית או לאתרים אחרים ללא הזדמנויות המרה. (הערה: אם אינך כרגע עושה זאת, זה הזמן לשינוי. ע"י העברת תנועת PPC אל דף נחיתה, אתה מגדיל את ה- ROI של ההוצאה הכוללת, בכך שהינך מספק לחברה שלך לידים).
אבל מה קורה במידה ודפי הנחיתה שלך מושכים אליהם תנועה גדולה אך לא מקבלים בכלל אחוזי המרה? מדוע התנועה הזו אינה הופכת לליד עבור החברה שלך? כשזה קורה, חברות לרוב נכנסות מיד לפאניקה ואז משהות או מפחיתות בתשלום עבור חיפוש לידים. אמנם קיימת האפשרות כי מילות החיפוש בקמפיינים שלך אינן בכיוון הנכון, אך כדאי לקחת מבט נוסף בעמודי הנחיתה שלך ולבדוק כיצד ניתן לשפר אותם על מנת להעלות את האפקטיביות שלהם.
בכדי לעזור לך לשפר את עמודי הנחיתה בחיפוש ממומן, אספתי 10 דרכים מצוינות שיעשו בשבילך עבודה קלה:
דע את קהל היעד אליו אתה פונה:
עד עתה, וודאי גיבשת לעצמך את המאפיינים של הלקוח הפוטנציאלי שלך (אם לא עשית זאת עד עתה, זה הזמן) עבור החברה שלך. כדאי שתיקח בחשבון את המאפיינים הללו כאשר תגבש את טיוטת דפי הנחיתה ומודעות ה-PPC שלך. זהו צעד חשוב ביותר! אם אינך בטוח עבור מי אתה יוצר את המודעות הללו, יחסי ההמרה של דפי הנחיתה שלך יהיו נמוכים מאד. ע"י התחשבות בצרכים ובהתמודדויות של קהל היעד שלך, דפי הנחיתה שלך יוכלו לייצר יותר אמון. אמון מעודד יחסי המרה גבוהים יותר. יחסי המרה גבוהים יותר מניבים החזרי השקעה גבוהים יותר. החזרי השקעה גבוהים, משמעות הדבר, שיפור במצבך! בשורה הסופית: כדאי שתתמקד קודם כל בקהל היעד שלך.
קבע את המטרות של דפי הנחיתה:
האם המטרה היא להעלות את כמות התנסויות החינם? להגדיל הורדות של המחקר החדש שלך? בקשת ייעוץ? מנויים לבלוג? המטרה של חיפוש ממומן צריכה ללכת בד בבד עם מטרת השיווק הכוללת ומיקוד דפי הנחיתה אמור לעזור עם המטרות הללו.
לדוגמא, אם המטרה שלך היא להגדיל את כמות התנסויות החינם, דף הנחיתה שלך אמור להיות מוקדש ליתרונות שבהתנסות הזו, מידע כיצד להשיג אותה ומה לאחרים יש להגיד עליה. מומלץ שלא להציג את היסטוריית החברה או מידע אחר שאינו רלוונטי בעמוד הנחיתה.
וודא כי מה שהנך מציע בדף הנחיתה מקביל לקופי מודעות בקמפיין ה- PPC ולהיפך:
למרות שזה די מובן מאליו, זוהי עדיין טעות נפוצה בקרב אנשי שיווק. הקבלת הקופי במודעת ה- PPC לדף הנחיתה תעזור לירידה באחוזי הנטישה ועלייה באחוזי ההמרה. מכיוון שאתה קובע את הקופי בשתי המדיות, אתה יודע שמבקר שמקליק על המודעה ומגיע אל דף הנחיתה שלך, לא יתאכזב. אם הקופי במודעה אומר "התנסות חינם", הקופי בעמוד הנחיתה אמור להקביל להצעה זו. אינך מעוניין שהקופי במודעה יגיד "התנסות חינם" וכשתקליק, תגיע לדף בו הקופי יאמר "דבר עם אנשי המכירות". גולשים רבים יינטשו מכיוון שלא קיבלו את מה שהם הקליקו עליו. זוהי בדיוק אותה גישה כמו ב"חייג עכשיו" (CTA) באתר שלך. כדאי שתהיה מדויק. וודא כי "חייג עכשיו" ודף הנחיתה שלך מקבילים. השג יותר לידים. זה עד כדי כך פשוט.
וודא שהקופי יהיה קצר וקולע
כמו כל דפי הנחיתה הטובים, דפי הנחיתה של קמפיין ה-PPC שלך, אינם צריכים להציף את הקורא בכמות טקסט גדולה. המידע צריך לעבור בצורה מהירה באמצעות בולטים, מספורים ופסקאות מתומצתות. אם אתה מוצא את עצמך נסחף לכתיבת רומן, עצור! תהיה תמציתי ודאג להעביר את המידע שקהל היעד שלך זקוק לו.
הפעל את המבקר באתר שלך ודאג לשתף אותו ביתרונות ההצעה שלך:
דף הנחיתה אמור להבהיר למבקר באתר מה בדיוק הנך מעוניין שיעשה. בכותרות דאג להשתמש בפעלים כמו "הורד" או "בקש". בנוסף, כדאי שיהיה למבקר באתר ברור מדוע עליו לפעול כך. במילים אחרות, ענה על השאלה שבמוחו: "מה ייצא לי מזה?"
וודא שהטופס קצר:
על הטופס לשאול רק את המידע לו אתה זקוק, ואינו צריך להיות ארוך מ- 3-4 שאלות. אם אתה מיישם ניתוח אישיות מתקדם, השתמש באפשרות זו בחיפושים ממומנים על מנת ולהשיג מידע חכם מלקוחות שכבר נמצאים במאגרי המידע שלך.
בצע A/B Test (מבחן השוואת גרסאות) לדף הנחיתה:
שימוש במידע על מנת להגיע להחלטות בנוגע לדפי הנחיתה שלך הוא אחד הכלים החשובים ביותר לקמפיין PPC. A/B Test לדף הנחיתה מאפשר לך להגיע להחלטות נבונות בנוגע לאלמנטים שונים בדף הנחיתה. זכור: בחן בכל פעם רק אלמנט אחד. אם אתה בוחן את הכותרת, אל תתחיל לשנות גם את הצבעוניות. זה יטה את תוצאות המבחן ותיאלץ לבצע אותו שוב.
הוסף שיתוף ברשתות חברתיות:
אם התוכן שלך קולע כמו שאתה חושב, המבקרים באתר שלך ישתפו את ההצעה עם חבריהם. הוסף כפתור לשיתוף ברשתות חברתיות, על מנת ולהגביר את יחס ההמרה עבור מדיה חינם.
הסרת לינקים והכוונות מיותרות:
למרות שלקוחות רבים חולקים על ההצעה הזו, הסרת לינקים והכוונות מיותרות מדף הנחיתה עוזרת לפקס את המבקרים על המטרה העיקרית שלך. אלא אם מטרתך היא לבדוק לכמה אתרים המבקרים שלך נוטשים, הכוונות ולינקים עדיף לשמור מחוץ לדף הנחיתה.
הוסף תמונות משכנעות:
הוספת תמונות או גראפיקות שמחזקות את ההצעה שלך, יובילו למכירה מהירה עוד יותר. תמונה משכנעת שמדגישה את איכות ההצעה שלך, תגביר את אחוזי ההמרה ותגרום להצעה להיות מוחשית יותר. לדוגמא: הצעת התנסות חינם, יכולה לכלול את תמונת מסך הפתיחה של התוכנה.
Views: 19