שלב אחרי שלב – המדריך המלא לבניית עמודי נחיתה ממירים

פוסט עמודי נחיתה

שלב אחרי שלב – המדריך המלא לבניית עמודי נחיתה ממירים

כל החוקים והשלבים בדרך לבניית עמודי נחיתה ממירים ואפקטיביים - לגזור, לשמור ולבצע.

יש לכם מוצר נהדר, שירות נפלא, ניצוץ בעיניים וחלומות על רווחה כלכלית, נכון? עכשיו כל מה שנשאר לעשות זה לגרום לכל זה לקרות.  עמוד נחיתה ממיר הוא התחלה מעולה בדרך להביא לידים איכותיים ולייצר מכירות. אז רגע לפני שאתם מעלים את עמוד הנחיתה שלכם לאוויר הנה רשימה של כל מה שאתם צריכים לבדוק שעשיתם. מוכנים? הנה מתחילים:

אל מי בדיוק אתם מכוונים את המסר שלכם?

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לברר מי קהל היעד שלכם, זוהי ההתחלה הבסיסית של פעילות שיווקית. הרי אתם לא רוצים לנסות למכור שמפו לקירחים, נכון? אז בתור התחלה וודאו שאתם יודעים בדיוק מי האוכלוסיה אליה אתם מכוונים את המסר בעמוד הנחיתה שלכם וכך יהיה לכם קל יותר לעבור לסעיף הבא – המסר שלכם.

אם זה לא יהיה פשוט, זה פשוט לא יהיה - חדדו ופשטו את המסר שלכם

נכון, יכול להיות שאתם עושים המון דברים נפלאים ושיש לכם מיליון מוצרים ושירותים שכולם חייבים להכיר, אז מה? על מנת “ללכוד” את תשומת הלב של הקורא אתם חייבים לפשט ולחדד את המסר שלכם ככה שיהיה פשוט, מובן ונגיש. רוצים להרחיב? אין בעיה, כל זה יוכל להגיע בהמשך אבל המסר המרכזי צריך להציג תועלת אחת ברורה ומובנת שתלכוד את תשומת הלב של הקורא ותיגע במה שמכונה “הכאב” שלו, או הצורך.

נצמדתם למסר אחד ברור וקל? אפשר להתקדם לשלב הבא – הצעת הערך שלכם.

היו מדוייקים בהצעה שלכם ובערך שהיא מספקת ללקוח

שימו לב, אתם לא רק מבקשים משהו ממי שהגיע לעמוד הנחיתה שלכם אלא גם מציעים לו משהו בתמורה. וודאו להסביר למשתמש מה הוא מקבל בתמורה לפרטים שהוא משאיר בעמוד שלכם שיבין את “העסקה”. לדוגמא – הסבירו לו כי בתמורה להשארת כתובת הדואר האלקטרוני שלו תשלחו לו בתמורה מדריך בתחומכם, הטבה כלשהי, שובר הנחה, ספר אלקטרוני וכו’. ממשיכים במסע – הכותרות.

התאימו את הכותרת לכוונת המשתמש

נשמע הגיוני, לא? אם מישהו לחץ על מודעה שלנו שמציעה לו מזון לכלבים, לא כדאי שנציע לו בכותרת מזון חתולים, נכון? 🙁 נסחו את הכותרת הראשית של עמוד הנחיתה שלכם כך שהמסר שלה יהיה תואם במדוייק להצעה שלכם במודעה.

הגיוני? עוברים לשלב הבא: צמצום שדות

בקשו רק את הנתונים ההכרחיים

אתם רוצים לידים, זה מובן. אבל צריך לזכור שכל נתון או פרט שאתם מבקשים מהמשתמש למלא הוא חסם. לכן, בקשו רק את הנתונים ההכרחיים מהשמתמש וצמצמו למינימום את הפעולה מהצד שלו.

מובן? עוברים לשלב הבא: הניעו לפעולה.

הניעו לפעולה

מה כבר ביקשתם מהמשתמש, שישאיר פרטים או שיקנה מכם משהו? אה, לא ביקשתם? אז איך הוא יידע מה אתם מצפים ממנו? בכל הטקסטים שלכם עשו שימוש בפעלים אשר מבהירים למשתמש מה אתם מצפים ממנו שיעשה, הרי זאת המטרה שלכם, הוא לא הגיע לעמוד נחיתה שלכם להתפעל מהעיצוב…שלבו ביטויים והנעות לפעולה לאורך כל הטקסט על מנת להגדיל את אחוזי ההמרה. שימו לב, לבקש מהמשתמש רק דבר אחד לעשות, לא יותר! במקרה הזה לא כל המרבה הרי זה משובח (או ממיר…). התמקדו בפעולה אחת בלבד שאתם מבקשים מהמשתמש לעשות עבורכם.

הנעתם לפעולה? קדימה לשלב הבא – תוכן!

תוכן, קדימה תוכן

מה כל מה שדיברנו עליו עד עכשיו שווה אם התוכן בעמוד נחיתה שלכם לא משהו? לא הרבה…התוכן הוא המלך. הקפידו על ניסוחים מדוייקים, על הצפה ונגיעה בצורכים המדוייקים של הקורא והקפדה על כל חוקי הדקדוק.

אתם שם? אז בואו נעבור לדבר הגדול הבא – טכניקת כתיבה בנקודות.

כיתבו בנקודות ובולטים

בכל מה שקשור  לכתיבת עמודי נחיתה, ככל שהטקסט יהיה יותר קצר, יותר ממוקד ויותר לעניין ככה יותר טוב. לכן, המנעו מכתיבת פסקאות ארוכות אלא התמקדו בכתיבה בנקודות שנוחות לקריאה.

השלב הבא אתם שואלים? הגהה

בלי שגיעוט קתיב -בצעו הגהה ובידקו את הטקסטים שלכם

כאיש תוכן והמילה הכתובה, אני לא יכול להדגיש עד כמה זה חשוב להמנע משגיאות כתיב. משתמשים רבים אינם סלחניים כלפי שגיאות כתיב ודקדוק, בלבול בין זכר נקבה ועוד. לכן, בידקו את הטקסטים שלכם כמה פעמים ותקנו את כל מה שנדרש לפני העלייה לאוויר.

הסעיף הבא בדרך לעמוד הנחיתה המושלם שלכם – הוכחה חברתית.

צריכים קופירייטר שיודע מה שהוא עושה?

השתמשו במנגון ההוכחה החברתית על מנת לבנות אמון

אחד הצעדים בוני האמון הנפוצים ביותר הוא עדויות של לקוחות מרוצים. דאגו לשלב בעמוד עדויות של לקוחות שלכם שכבר השתמשו בשירות על מנת לחזק את תחושת האמון של הקורא במוצר או בשירות שלכם. טיפ חשוב- העדות נתפסת כאמינה יותר כאשר מצורפת לה תמונה של הממליץ וכן פרטים עליו (שם, עיסוק וכו’).

לאן מכאן? בדיקת קישורים

לא כל כך נעים לראות קישור שבור - בידקו קישורים

רגע לפני העלייה לאוויר בידקו את כל הקישורים ששילבתם בעמוד נחיתה שלכם- כאן אין מקום לטעויות.

השלב הבא –בדיקת נראות במובייל.

איך נראה העמוד שלכם במובייל?

75% מהמשתמשים רואים וצורכים תוכן באמצעות הסמארטפון. בידקו כיצד נראה העמוד שלכם במכשירים ניידים, האם הוא נוח לשימוש? האם קל לייצר באמצעותו קשר?

תחזיקו חזק, ממשיכים – מהירות טעינת העמוד

המהירות מהשפן - וודאו שהעמוד נטען במהירות

מהירות טעינת עמוד הנחיתה שלכם היא קריטית. למשתמשים כיום יש אפס סבלנות או סובלנות ולכן זמן טעינה ארוך פשוט יגרום להם לצאת מהעמוד שלכם.  נסו לבצע אופטימיזציה לגודל התמונות שלכם, לבחור בשרת אחסון מהיר ואיכותי ווודאו שהעמוד שלכם “טס”.

חברו את העמוד לגוגל אנליטיקס

עומדים לצאת לקמפיין? מה זה יעזור לכם אם לא תדעו איך מתפקד ואיך לשפר אותו? חברו את העמוד נחיתה שלכם לגוגל אנליטיקס ובידקו כל הזמן ביצועים.

עוד מעט זה נגמר – A/B TESTING

בצעו בדיקות A/B

בדיקות A/B הם אחד הכלים המשמעותיים ביותר אם אתם רוצים לדייק כל הזמן את הביצועים של עמוד הנחיתה שלכם. בכל מה שנוגע להמרות, כל דבר קובע, מהצבעוניות, עיצוב הכפתורים, בחירת הפונטים, עיצוב העמוד ועוד המון משתנים. לכן, בצעו בדיקות עד שתגיעו לגרסת העמוד הממירה ביותר.

כמעט סיימנו – הטמיעו פיקסל המרה

הטמיעו פיקסל המרה

במידה והקמפיין שלכם מתנהל במדיות ופלטפורמות שונות כמו פייסבוק, אאוטבריין, לינקדאין או טוויטר, דאגו להטמיע פיקסל המרה על מנת לשפר את הקמפיין ולקבל תמונת מצב עדכנית על הביצועים שלו.

הנה מסיימים – CRM

זה לא זה בלי חיבור למערכת CRM

שנייה לפני שאתם עולים לאוויר, חברו את הקמפיין שלכם למערכת CRM  שתקלוט את כל הלידים במקום אחד ותאפשר לכם מעקב מסודר.

נהנית? ספר לחבריך!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

Comments

תגובות

השארת תגובה