fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

כיום המגמה להפיק אירועים וכנסים ממותגים הולכת וצוברת תאוצה : כל מארגן אירוע או חברה רוצים שהאירוע שלהם יהיה הכי נוצץ ויוקרתי עם בופה ומזנון עשירים, אולם גדול מספיק וחלל נוסף בו יהיה ניתן לערוך מפגשי נטוורקינג. עם זאת, על מנת להשיג את המטרה הזו, יש לרוב למצוא ספונסרים ומפרסמים אשר יפרשו את חסותם על האירוע ויממנו אותו בתמורה להקצאת שטחי קידום מכירות עם מתקני תצוגה, במיוחד אם האירוע עצמו נערך על ידי עמותה ללא מטרות רווח או כמובן יזמים פרטיים שאינם יכולים לממן את כל עלויות האירוע מכיסם הפרטי.

פנייה למפרסמים ויצירת שפה שיווקית אחידה

אחד התפקידים הראשיים של הקופירייטר האמון על האירוע הוא ליצור שפה שיווקית אחידה עבורו על מנת למתג אותו באופן היוקרתי והמקצועי ביותר. לפיכך, העבודה עצמה מתחילה עוד בשלב התכנון הראשוני של האירוע כאשר פונים לשמות הגדולים בתחום ומסבירים להם מדוע כדאי דווקא להם לממן אותו ולמקם בו מתקני תצוגה. אם המסר עצמו לא יהיה מספיק ברור וכמובן שיווקי, סביר להניח שיהיה קשה לשכנע את המפרסמים הגדולים ומארגני האירוע יצטרכו להתפשר על מפרסמים מוכרים פחות, דבר שכמובן ישפיע לרעה על המיתוג  של האירוע כולו.

לאחר גיוס המפרסמים, רצוי לקבוע כללים אחידים למתקני התצוגה השונים. לדוגמה, מה יהיה גודלו של כל אחד מהם, איך תיראה החזית של כל דוכן והיכן יוצג הלוגו של המפרסם, האם המתחמים יהיו מפוזרים ברחבי המתחם כולו או מרוכזים בפינה אחת וכך הלאה. הדבר מונע למעשה תחרות בלתי הוגנת מצד המפרסמים הגדולים יותר להם יש לרוב אמצעי פרסום וכוח אדם רבים יותר.

שיווק מתאים לקהל היעד

אספקט נוסף של שיווק מיתוג אירועים הוא כמובן פנייה לקהל היעד הרלוונטי, ואין זה משנה אם מדובר באירוע הפונה למחפשי הזדמנויות השקעה בנדל”ן, חברי לשכת עורכי הדין או אפילו חיילים משוחררים. כאן הקופרייטינג יכול לתרום במציאת ערוצי הפרסום השיווק הרלוונטיים והאפקטיביים ביותר, ביניהם ניתן למנות רשתות חברתיות, פרסום ממומן במנועי חיפוש ואתרים גדולים, העיתונות המודפסתברושורים צבעוניים שיחולקו במשרדים ומקומות העבודה ועוד.

גם כאן אין צורך להוסיף כי המסר השיווקי צריך להיות פשוט וקולע – אם המבקר הפוטנציאלי לא יבין תוך מספר דקה או שתיים מדוע מדובר באירוע שיתרום לו ידע או יעזור לו להשיג מטרה מסוימת והוא ממש חייב להיות בו, סביר להניח שהוא לא יסמן את יום האירוע ביומן שלו ופשוט ישכח ממנו…

עריכת תוכנית הכנס

לסיום, גם בזמן עריכת תוכנית הכנס ועיצוב החוברת שתחולק למוזמנים במקום האירוע עצמו, רצוי להיעזר בקופירייטר על מנת להפיק תוכן שיהיה נעים לקרוא אותו ושיאפשר למבקרים להתמצא במקום בקלות ולהגיע לאן שהם צריכים בקלות.

Visits: 14

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סדרת הרצאות מעשיות במחיר מיוחד ללימוד שימוש בכלי בינה מלאכותית