
יצירת קריאה חזקה לפעולה (CTA) חיונית בכדי להפוך מבקרים ללידים, אבל איך מצליחים לגרום לזה לקרות? אספנו כמה טיפים מנצחים כדי להמחיש לכם איך כתיבת תוכן וקופירייטינג מדוייקים מדוייקים מניעים לפעולה וגורמים לשיווק לעבוד.
קריאה לפעולה היא המקום בו המשווק מורה למשתמשים איזו פעולה לבצע בדף הנחיתה, ב- pop- up, בפוסט בבלוג או במודעה ברשת החברתית. בפשטות, הקריאה לפעולה היא הצעד הראשון במסע הקנייה של המשתמשים.
לפני שהמשתמשים מגיעים אל כפתור ההנעה לפעולה, הם צורכים תוכן, שנועד להכין אותם לקראת רכישה, הצטרפות לשירות, בקשה לקבל מידע נוסף וכדו'.
בשלב זה חשוב להתעלם מהרצון למכור למשתמשים את כפתור ההנעה לפעולה, מכיוון שחשוב להבין את נקודת המבט של הלקוח. העיקרון הזה מכונה בקרב אנשי קופירייטינג "להיות משני צידי הדלפק", כלומר להיות המוכר והקונה, ובכדי לעשות זאת ביעילות, חשוב לדעת מה הלקוח חושב.
לפניכם טיפים שיסייעו לכם להיות משני צידי הדלפק מבלי לגרום לכם לפיצול אישיות:
למרבה הצער, אין נוסחת קופירייטינג מנצחת לכל המשווקים. זו עשויה להיות שאלה, קריאה לצפייה בסרטון, הוראה להזמין או להירשם ועוד. עם זאת, בהחלט ניתן לשפר את ההמרות באמצעות קריאה לפעולה שמתאימה לסוג העסק ומטרת הפרסום.
מתכננים קמפיין אאוטבריין? בואו נדבר ונתכנן אותו יחד על מנת שיעבוד לכם כמו שצריך
Views: 36