התוכן שבו אתם משתמשים מול קהל היעד שלכם עשוי לקבוע האם תצליחו לבצע המרה של הלקוחות הפוטנציאליים למכירות בפועל או האם תאבדו פוטנציאל זה למתחרים. כתיבת תוכן למשפכי שיווק מצריכה היכרות מעולה עם הטכניקות וסוגי התכנים במטרה לייצר משפך אפקטיבי ממיר.
התוכן בו אתם משתמשים בקצה העליון של משפך השיווק הוא חשוב במיוחד משום שפעמים רבות הוא מהווה למעשה את הקשר הראשוני של לקוחות פוטנציאליים עם העסק שלכם.
פוסט זה יסייע לכם ללמוד ולהכיר היבטים שונים של תוכן המשפך, תוך התמקדות בחלק העליון שלו, ולהבין את המטרה שניתן להשיג בעזרתו.
משפך שיווק משמש להביא תנועה לאתר האינטרנט שלכם ולאחר מכן ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שנכנסו לאתר לפני הפיכתם ללקוחות בפועל. הערך המשמעותי ביותר של משפך השיווק הוא שהוא מאפשר לכם למקד את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בצורה יעילה יותר.
הצרכנים לא מעוניינים לקבל מסרים ותכנים שאינם רלוונטיים להם או לאתגרים העומדים בפניהם. היכולת של המשפך השיווקי לפלח את הקהל שלכם על פי השלבים השונים של תהליך הקנייה מאפשר לכם לתקשר איתם בצורה יעילה יותר ולמסור להם מידע שרלוונטי להם.
כל משפך מורכב משלבים שונים המאפשרים לקטלג את הסיכויים שלהם
בעלי עסקים יכולים לחלק את המשפך שלהם לשלבים שונים, אבל לרוב נהוג להשתמש בחלוקה לארבעת השלבים הבאים: מודעות, חשיפה, עניין והמרה.
כל שלב כזה מורכב משלושה מקטעים ואלו מהווים למעשה את הרעיון של החלק העליון של המשפך:
החלק העליון של המשפך (TOFU): החלק העליון של המשפך מורכב משלב המודעות. בשלב זה הקהל שלכם נחשף לעסק שלכם ונוצרת האינטראקציה הראשונה. בשלב זה מתמקדים במשיכת לקוחות פוטנציאליים חדשים ובאיסוף נתונים על אישיות הרוכשים, נתונים אשר בהם נשתמש בשלבים המתקדמים יותר של המשפך.
מרכז המשפך (MOFU): מרכז המשפך מורכב משלבי החשיפה והבעת העניין (המוכנות לשקול את המוצרים שלכם). בשלב זה נוצר קשר ביניכם לבין הקהל שלכם והלקוחות הפוטנציאליים מתחילים לבחון את המוצרים או השירותים שאתם מציעים. בנקודה זו אתם מציגים לקהל את הערך של העסק שלכם וכיצד תוכלו לפתור את האתגרים המסויימים עימם הם מתמודדים.
החלק התחתון של המשפך (BOFU): החלק התחתון של המשפך הוא למעשה שלב ההמרה. בנקודה זו אתם הופכים את קהל המבקרים באתר ללקוחות. המסרים אותם אתם מציגים בשלב זה מתמקדים במכירה ושימור לקוחות.
הפעילות של החלק העליון של המשפך מתחילה ברגע שלקוח פוטנציאלי נחשף לעסק שלכם או יוצר אתכם כל סוג של קשר. ניתן להסתכל על החלק העליון של השיווק כרושם הראשוני שאתם יוצרים מול הקהל.
בנקודה זו שבה נוצרת ההיכרות הראשונית ולמבקרים באתר אין עדיין היכרות עם העסק שלכם, עליכם להתמקד בהצגת העסק שלכם והנחת היסודות להדגשת הערך של המוצר או השירות שלכם והתועלת הטמונה ללקוח הפוטנציאלי.
התוכן המתאים לחלק העליון של המשפך הוא למעשה כל תוכן שיעזור לכם להתמקד בלקוחות פוטנציאליים בחלק העליון של משפך השיווק הדיגיטלי שלכם. מטרת התוכן המשמש בחלק העליון של המשפך היא להביא תנועה לאתר האינטרנט שלכם, להגביר את המודעות למותג ולבסס את העסק שלכם כמקור מהימן, בעל ידע ומומחיות בתחום בו אתם עוסקים.
מכיוון שהמטרה בשלב זה של משפך השיווק היא להגביר את המודעות לעסק שלכם וליצור עניין בקרב המבקרים באתר, התוכן שבו תשתמשו בשלב זה צריך להתמקד במסירת ידע ומידע ולא במכירה.
צרו תוכן שיספק ערך ממשי למבקרים באתר שלכם
כדי שתוכלו לייצר תוכן משמעותי עליכם תחילה להבין את קהל היעד שלכם ואת האתגרים הייחודיים לו.
שאלו את עצמכם: מהם תחומי העניין של הקהל שלכם? מהו המידע שיהיה משמעותי ובעל ערך עבורם? מהם האתגרים העומדים בפניהם והבעיות שעליהם לפתור?
היכולת שלכם להכיר ולהבין את הקהל שלכם באופן מעמיק תסייע לכם ליצור תוכן שבאמת יש לו ביקוש והמבקרים יהיו מוכנים למסור פרטים בשביל לקבל גישה אליו.
תחילה עליכם לגלות מהם נקודות העניין שלהם ומה הקשיים שעומדים בפניהם ורק לאחר מכן תוכלו לייצר תוכן שאכן יהיה משמעותי והדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא איתור מונחי החיפוש שבהם הם משתמשים.
זה יספק לכם תובנות ברורות בנוגע לבעיות שהקהל המבקר באתר שלכם מעוניין לפתור.
מונחי חיפוש הקשורים לרעיונות מסוג זה נחשבים למילות המפתח של החלק העליון של המשפך. הטכניקות להלן יסייעו לכם לזהות את מילות המפתח של חלק זה של המשפך:
חקר מילות מפתח: השתמשו בכלי חקר מילות המפתח המועדף עליכם כדי להתחיל לחפש מילות מפתח הקשורות לתחום ההתמחות שלכם. רשמו את מונחי החיפוש שתוכלו לדעתכם ליצור תוכן הקשור בהם.
גוגל מציעה ואנשים שואלים: בדפי תוצאות חיפוש, גוגל מציגה לרוב רשימת שאלות הקשורות לשאילתת החיפוש שהמשתמשים מחפשים בנוסף. הריצו חיפושים של שאילתות הקשורות לתחום העיסוק שלכם ורשמו לעצמכם את כל השאלות הרלוונטיות שתמצאו. שאלות אלה יסייעו לכם למצוא רעיונות שיהיו רלוונטיים יותר לתוכן עבור החלק העליון של המשפך.
לאחר שתגבשו מספר רעיונות לנושאים שעליהם כדאי לבסס את התוכן, תוכלו להחליט מהו סוג התוכן שאתם מעוניינים לייצר.
ישנם המון סוגי תוכן שונים המתאימים לחלק העליון של המשפך ומכוונים להגברת המודעות והעניין בקרב קהל היעד שלכם.
אז מהם סוגי התוכן המתאימים ביותר לחלק העליון של המשפך?
להלן סוגי התוכן הטובים ביותר לחלק העליון של המשפך.
רשימה היא למעשה פוסט בבלוג שמורכב מרשימת פריטים. לרוב הכותרת שלהם תכיל מספר, למשל "7 דרכים לעשות X".
המבנה של הרשימה הוא די פשוט, יש הקדמה, רשימת פריטים ומסקנה.
הרשימות הן כלי מצויין גם לעסקים וגם לקהלים שלהם משום שקל מאד ליצור אותם ובאותה המידה גם קל לצרוך אותם. הסיבה לכך היא שהם בעצם מותאמים באופן מושלם לנטייה שלנו לקטלג מידע.
הסוג הנפוץ ביותר של רשימות הוא פוסטים של "הטוב ביותר". בוודאי נתקלתם בלא מעט פוסטים כאלו באינטרנט.
האמת היא שברגע זה אתם קוראים רשימה כזו. תעצרו לרגע ותחשבו מה החוויה שהפוסט הזה יוצר. התקווה היא שהמבנה הפשוט והקל לביצוע יסייע לכם לזכור את המידע הנמסר כאן.
פוסטים ומאמרים כאלה יכולים לעבוד גם בשבילכם. קרוב לוודאי שהקהל שלכם בוחן את השוק לעיתים קרובות בחיפוש אחר מוצרים ושירותים שונים שיעזרו לעסק שלהם לצמוח ולשגשג. הם מחפשים אחר הפתרונות הטובים ביותר הזמינים להם או דרכים שונות לעשות משהו, אך ייתכן ואין להם מספיק זמן פנוי כדי לבצע מחקר מקיף בכוחות עצמם.
זו בדיוק הנקודה בה תוכלו לתרום ערך משמעותי לקהל שלכם בעזרת יצירת זה המקום בו אתה יכול לספק ערך לקהל שלך על ידי יצירת פוסטים המשווים או מציגים את "הטוב ביותר" הכוללים סקירה של מוצרים או שירותים שונים.
דף נחיתה הוא הדבר הראשון שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יראו כשיכנסו לאתר שלכם.
הפריסה שלהם לרוב שונה מדפים רגילים והמטרה שלהם היא לגרום למבקרים באתר שלכם להשלים פעולה מסוימת. ניתן להשתמש בדפי נחיתה ליצירת לידים או כדי להעניק למבקרים סקירה כללית של המוצרים והשירותים שאתם מציעים לצד האפשרות לבצע רכישה במקום.
פעמים רבות תשתמשו בדף הבית שלכם כדף הנחיתה מכיוון שזהו הדף אליו יגיעו המבקרים לאחר שיקלידו את האתר שלכם בדפדפן.
אתה יכול לעצב את דפי הנחיתה שלך למקד לתחום עניין מסוים ואז להשתמש בדף זה כחלק העליון של משפך השיווק שלך.
תוכלו לעצב את דפי הנחיתה שלכם כך שיתמקדו בתחום עניין מסויים ואז להשתמש בדף הזה בחלק העליון של משפך השיווק שלכם.
למשל, תוכלו לייצר דף העוסק במונח חיפוש מסויים ולהשתמש בו כדף היעד של קמפיין פרסום בתשלום.
דפי נחיתה עובדים מצוין עם סוגי תוכן אחרים המתאימים לחלק העליון של המשפך. אם תרצו לספק לקהל שלכם וובינר או כלי חינמי עליכם תחילה לייצר דף שייתן למבקרים וללקוחות פרטים אודות ההצעה ויאפשר להם לממש את ההצעה.
פרסומות החשיפה של Google
מודעות הן אחת הדרכים היעילות ביותר ליצור תנועה לאתר שלכם.
כאשר אתם מנסים למשוך לידים חדשים לעסק שלכם, עליכם להתמקד בשני סוגים של מודעות (פרסומות): מודעות חיפוש ומודעות חברתיות.
מודעות חיפוש יוצגו במנועי חיפוש כמו Google או Bing. ההצגה שלהם מופעלת כאשר אנשים עושים חיפוש ומשתמשים במילות המפתח של החלק העליון של המשפך (TOFU).
מודעות חברתיות הן מעט שונות, משום שהמשתמש לא מחפש משהו שקשור לעסק שלכם. במקרה הזה המודעות שלכם יוצגו בפיד ברשתות החברתיות שלהם בזמן שהם משתמשים בפלטפורמות שונות.
במודעות החברתיות תוכלו למקד משתמשים על סמך תחומי העניין שלהם וכך תבטיחו שהמודעות שלכם יוצגו רק למי שהם לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים.
זו יכולה להיות דרך נהדרת להציג את העסק שלך מול אנשים שיכולים להיות להם צורך במוצרים או בשירותים שלך, אך טרם התחילו את החיפוש שלהם.
זו אחת הדרכים הטובות ביותר להציג את העסק שלכם לאנשים שייתכן וזקוקים למוצר או לשירות שאתם מציעים אבל הם עדיין לא התחילו בחיפוש.
פעמים רבות המודעות הן נקודת הקשר הראשונה עם לקוחות פוטנציאליים. כדי שהמודעה תהיה יעילה, עליה להדגיש את הערך של העסק שלכם ולעורר מספיק עניין שיגרום לאותם לקוחות פוטנציאליים להיכנס לאתר האינטרנט שלכם.
וובינרים הם מצגות וידאו המוצגות באינטרנט. הוובינרים הם צורה דינמית של תוכן והם מעולים ליצירת עניין ומעורבות בקרב לקוחות פוטנציאליים בחלק העליון של משפך השיווק הדיגיטלי שלכם.
סמינרים ברשת יעילים מאוד בחינוך הקהל שלך על העסק שלך או נושא מסוים שהוא מעוניין בו.
הוובינרים מאד יעילים במסירת מידע לקהל שלכם אודות העסק שלכם או בנוגע לנושא מסויים שמעניין אותם.
וובינר שאתם מעבירים יכול לשמש הזדמנות מצוינת למצב את עצמכם במומחים בתחום ולהתחיל ליצור אמון בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
תוכלו להשתמש בוובינרים ככלי ליצירת לידים ולהתנות את ההשתתפות בוובינר במסירת כתובת המייל. לחלופין, תוכלו להעביר וובינר הפתוח לכולם ללא צורך במסירת פרטי קשר.
מובן שהוובינרים בשידור חי יוצרים את המעורבות הרבה ביותר, אבל יש לכם אפשרות גם להקליט את הוובינרים ולהפוך אותם לסרטוני וידאו הזמינים למבקרים המבקשים לראות אותם גם במועד מאוחר יותר.
דוגמה למאמר "איך לעשות" כתוכן לחלק העליון של המשפך.
למאמרי "איך לעשות" ערך עצום עבור הלקוחות הפוטנציאליים משום שהם מספקים פתרון מעמיק לבעיה מסוימת – וזו בדיוק הסיבה שהם יוצרים קשר עם העסק שלכם.
כמו במקרה של "רשימות", במאמרי הדרכה אלה משתמשים לרוב במבנה נקי שקל לעקוב אחריו. במקום לפרט רשימה של רעיונות, מאמרים אלה מספקים מדריך המפרט שלב אחרי שלב את הדרך לעשות משהו. השלבים לא חייבים להיות ממוספרים אבל התהליך צריך להיות ברור ומובן לקוראים.
מאמרי "איך לעשות" מעולים ליצירת תנועה משום שפעמים רבות הכותרת של המאמר תואמת באופן מדוייק את השאילתה שמחפש ה- TOFU הקליד.
מילות המפתח של החלק העליון של המשפך (TOFU) שמצאתם בחקר מילות המפתח ישמשו אתכם כנקודת התחלה לאיתור נושאים לפוסטים של "איך לעשות"
וודאו שאתם מספקים תשובה רצינית לשאלה שהמאמר בא לתת לה תשובה. כך הקוראים שלכם יהיו מרוצים וזה יסייע לכם לבסס את העסק שלכם כמומחה ובעל סמכות בתחום.
סוג אחר של תוכן כתוב בו תוכלו להשתמש בחלק העליון של המשפך הוא מדריכים מעמיקים. תוכלו ליצור אותם בפורמט שניתן להורדה וכך תוכלו לספק אותם בחינם.
התוכן במדריכים החינמיים שלכם צריך להיות דומה למאמרי ה"איך לעשות". ההבדל הוא שהמדריך יעניק סקירה הרבה יותר יסודית. המדריכים האלה טובים במיוחד לנושאים שייתכן והם מורכבים מכדי להסביר אותם בצורה טובה באמצעות פוסט בבלוג.
מדריכים חינמיים יכולים לעבוד במקביל לדפי הנחיתה שלכם והם כלי יעיל לייצור לידים. תנסו ליצור מדריכים חינמיים הנותנים מענה לשאילתות החיפוש והנושאים שמצאתם בחקר מילות המפתח.
לאחר מכן תוכלו להריץ מודעות בתשלום המובילות לדף נחיתה כשהמדריך משמש כמקור משיכה ליצירת לידים.
סרטוני הדרכה מצויינים לחלק העליון של משפך השיווק
כמו וובינרים, הסרטונים הם סוג תוכן מעולה למשפך.
יש המון תכנים שתוכלו להשתמש בהם לסרטוני ההדרכה שלכם.
אחת השיטות היעילות היא לרכז חלק מהתכנים האחרים שלכם לסרטוני הדרכה. זה עובד טוב במיוחד עבור פוסטים ארוכים בבלוג.
להלן כמה סוגים של סרטוני הדרכה שתוכלו להשתמש בהם לתוכן בחלק העליון של המשפך:
סרטוני הדרכה מתאימים במיוחד לחלק העליון של משפך השיווק משום שתוכלו להשתמש בהם במספר מקומות.
תוכלו להוסיף סרטוני הדרכה לדפי הנחיתה או לפוסטים בבלוג שלכם. תוכלו גם להשתמש בהם בפרופיל המדיה החברתית שלכם, למשל בחשבון ה- YouTube שלכם. זה יסייע לחשיפת הסרטונים שלכם ללקוחות פוטנציאליים נוספים משום שהם יהיו גלויים לכל מי שיבצע חיפוש בפלטפורמה.
אם אתה רוצה לגרום לעסק שלכם לבלוט, תשקלו את האפשרות להציע כלים חינמיים בחלק העליון של המשפך שלכם.
יש מגוון דוגמאות לכלים חינמיים שימושיים, כמו למשל מחשבון ROI או תכנית שיכולה להריץ ביקורת SEO טכנית באתר.
תבניות הן עוד תוכן חינמי מעולה שתוכלו להציע לקהל שלכם. התבניות יכולות להיות למשל מודל פיננסי בגיליון Excel, או תוסף או ערכת נושא של WordPress.
על ידי מתן פתרונות מעשיים בחינם, אתה בטוח תיצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך ותעביר אותם בהמשך משפך השיווק שלך
כאשר אתם מציעים פתרונות מעשיים בחינם אתם למעשה יוצרים קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ומובילים אותם במורד משפך השיווק שלכם.
הסקרים הם כלי יעיל בכל שלבי משפך השיווק שלכם, ובמיוחד בחלק העליון. כשאתם שואלים את הקהל שלכם איך הם שמעו על העסק שלכם ומה הם רוצים לקבל מהאינטראקציה ביניכם, אתם גורמים ללקוחות להרגיש שאתם מעריכים אותם.
לסקרים יש ערך משמעותי עבורכם משום שהם יכולים לספק לכם מידע שימושי אודות הקהל שלכם. בשלבים מאוחרים יותר תוכלו להשתמש במידע הזה כדי לחדד את חוויית המשתמש ולמסור ללקוחות שלכם הודעות שיהיו יותר רלוונטיות עבורם.
הסקרים עובדים טוב עם חלק מסוגי התוכן האחרים המתאימים לחלק העליון של המשפך והמפורטים ברשימה זו. תבדקו את האפשרות לשלב את הסקרים שלכם ב:
הנה מספר דוגמאות לשאלות שתוכלו לשאול בסקרים שלכם:
כשאתה יוצר סקרי משפכים העוסקים באתגרים הגדולים ביותר של הקהל שלך אתה יכול להתחיל למצב את עצמך כמקור מידע מהימן וידע.
על ידי יצירת סקרים לחלק העליון של המשפך שמכוונים לאתגרים הגדולים ביותר שהקהל שלכם מתמודד איתם תוכלו להתחיל למצב את עצמכם במקור מהימן בעל ידע ומומחיות.
רשימות תיוג הן כלי נהדר לייצור לידים והן אחד מסוגי התוכן היעילים לחלק העליון של המשפך. קל מאד ליצור רשימות תיוג, קל להשתמש בהן והן מתאימות לכל תחום.
השימוש ברשימת תיוג תאפשר לכם לספק תהליך מפורט של צעד אחר צעד להתמודדות עם בעיה שהם מעוניינים לפתור. הרשימות מאפשרות לתת הנחיות לפעולה ובנוסף הן מאד מעניינות ואינטראקטיביות.
כאשר לקוח פוטנציאלי מוריד את אחת מרשימות התיוג שלכם, רוב הסיכויים שהוא או היא יצטרכו לחזור לרשימה פעמים רבות כשהם מתקדמים בין הפריטים המופיעים ברשימה.
יש מגוון רחב של נושאים שבהם תוכלו להשתמש לרשימות תיוג. למשל, תוכלו לספק רשימת תיוג SEO (SEO checklist) למישהו שמקים אתר אינטרנט חדש או רשימת תיוג לסטארט-אפ למישהו שמשיק את החברה הראשונה שלו.
תוכלו ליצור דפי נחיתה לרשימות התיוג שלכם או להוסיף אפשרות להוריד את הרשימה בסיומת של הפוסטים בבלוגים שלכם.
חקר מקרה הוא סוג של דוח או סיפור המפרט את הדרך שבה העסק שלכם הצליח לעזור ללקוח להתגבר בהצלחה על הבעיות שהתמודד איתן.
מחקרי מקרה יעילים מאד לביסוס סמכות והם גם מאד רלוונטיים לקהל שלכם משום שהם מספקים להם דוגמה ממשית לתועלת שיוכלו לקבל מהעסק שלכם.
תבחנו את התוצאות שלכם עם לקוחות קודמים כדי לראות אם הם יכולים לשמש כחקר מקרה טוב. תוכלו לפנות אליהם לקבלת המלצות מהתועלת שהפיקו מהעסק שלכם.
מסמכים לבנים הם דוחות מעמיקים בהם אתם מתארים בפירוט בעיה מסויימת ואז נותנים את הפתרון לאותה בעיה. הם די יעילים כשאתם מנסים ליצור תוכן על נושא שייתכן ודרוש לו פירוט ארוך מכדי להתאים לפוסט בבלוג.
מסמכים לבנים כתובים לרוב בשפה יותר רשמית והכנתם דורשת זמן רב יותר ומחקר מאשר יצירת פוסט לבלוג.
מסמכים לבנים מפרטים בצורה מעמיקה את הנושא בו הם מתמקדים ולכן הם יכולים לשמש כתוכן מצויין לחלק העליון של המשפך ולעניין לקוחות שבדיוק מתחילים לחקור בנוגע לבעיה מסוימת.
אתה יכול להשתמש בניירות הלבן שלך כמגנטים עופרת, ולהציע אותם כהורדה בתמורה לפרטי קשר, או שתוכל למסור אותם בחינם.
תוכלו להשתמש במסמך לבן כמגנט המושך לידים. תוכלו להציע את המסמכים הלבנים למבקרים בחינם או לאפשר להם להוריד אותם בתמורה לפרטי קשר.
אינפוגרפיקות הן למעשה חומרים חזותיים המשלבים צורה מסויימת של טקסט והן נועדו כאמצעי תקשורת עם הקהל שלכם. הם יכולים להשתלב באופן מצויין כתוכן בחלק העליון של המשפך משום שהם מושכים את העין מבחינה חזותית ולקהל שלכם יהיה קל להבין אותם.
האינפוגרפיקות יעילות ליצירת תנועה לאתר האינטרנט שלכם משום שניתן לשתף אותם בקלות והם מהווים אמצעי מעולה להשגת קישורים המפנים לאתר האינטרנט שלכם (backlinks).
ישנם מגוון סוגים של אינפוגרפיקות שתוכלו ליצור. אחת האפשרות הפופולריות היא יצירת אינפוגרפיקות להמחשה ויזואלית של נתונים, על ידי שילוב נתונים וסטטיסטיקות בתצוגה חזותית שמושכת את העין, כמו למשל תרשים או גרף שקל למבקרים לקרוא ולהבין.
תוכלו לשכלל את האינפוגרפיקות שלכם באמצעות שילוב אנימציה וקבצי GIF. אלו מעניינים ומהווים דרך מעולה למשוך את תשומת החב של הקהל שלכם.
ישנם הרבה כלים זמינים ליצירת אינפוגרפיקות איכותיות. פתרונות, כמו למשל Canva, מגיעים עם תבניות מוכנות מראש שיתנו לכם קצת השראה ויזרזו את תהליך העיצוב.
משפך שיווקי משמש אתכם לפלח את הקהל שלכם על סמך השלב שבו הם נמצאים בתהליך הרכישה.
שלב המודעות, או החלק העליון של המשפך, הוא החלק הראשון של המשפך השיווקי. זהו השלב שבו הלקוחות הפוטנציאליים נחשפים לעסק שלכם בפעם הראשונה.
מטרת החלק העליון של המשפך היא למשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים ולגרום להם עניין כדי להתחיל להוביל אותם במורד המשפך. ההובלה מתבצעת בעזרת מגוון אפשרויות של תכנים שאתם מוסיפים למשפך.
תוכלו להמציא רעיונות לתכני שיווק עבור החלק העליון של המשפך על ידי הבנת הקהל שלכם וביצוע חקר מילות מפתח לנושאים שמעניינים אותם.
ישנם סוגי תוכן רבים שעובדים היטב בחלק העליון של המשפך השיווקי. הסוגים שאני מצאתי כמתאימים ויעילים כוללים:
תוכלו להעביר לקהל שלכם את התוכן הזה בחינם או להשתמש בו כחלק מקמפיין לייצור לידים בתמורה לפרטי הקשר של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
כאשר תבינו אילו סוגי תוכן עובדים בצורה הטובה ביותר בחלק העליון של המשפך השיווקי תצליחו למנף את התוכן שלכם כדי למשוך קהל גדול יותר ומוסמך יותר שניתן יהיה להשתמש בו כדי להניע מכירות רבות יותר בעסק שלכם.
Views: 187