כותרת משכנעת
אחד העקרונות החשובים והקשים ביותר ליישום לצורכי כתיבה שיווקית הוא יצירת כותרות משכנעות, שמטרתן לעודד את המשתמשים ללחוץ עליהן בכדי להיחשף ליתר התוכן.
המדע ליצירת קומץ מילים עוצמתיות נשען על 7 טכניקות:
כדי לייצר תוכן איכותי, צריך להכיר את אופן החשיבה של קהל היעד, להזדהות עם עמדותיו, להבין את תחושותיו ולהבין מה הוא יודע, מה הוא רוצה לדעת, ואיך ניתן לעזור לו.
מכיוון שלכל עסק יש מספר קהלי יעד, חשוב להתאים כל מסר באופן אינדיבידואלי לקהל שאליו הוא מכוון. כתיבה שיווקית ממוקדת יותר, תקלע בקלות רבה יותר.
באינטרנט לא ניתן לעולם לדעת מי צורך את התוכן, אבל ידוע, שכל משתמש אוהב להרגיש, שהוא מדבר עם מישהו שהוא מכיר. המשמעות של זה היא, שיש לכתוב בצורה לא פורמלית ואפילו להשתמש בסלנג השגור בפיו של קהל היעד.
התחושה שניתן לייצר באמצעות כתיבה שיווקית נקראת ‘הטון’, והיא חלק חיוני וחשוב בחיי המותג. הוא חייב להתאים לתחושות ולגישות של קהלי היעד.
בניגוד למה שכותבים מתחילים רבים נוטים לחשוב, רוב האנשים לא ממש קוראים באינטרנט, הם סורקים, וזו הסיבה שפורמטים שונים של תוכן מצליחים לשמור על נאמנות המשתמשים לאורך זמן – הם מספקים להם תוכן מדויק למה שהם מחפשים.
על מנת לסייע למשתמשים לסרוק את התכנים ניתן להשתמש באחד או יותר מאלמנטים הבאים:
קריאה לפעולה היא החלק בטקסט שנועד לומר למשתמשים מה עליהם לעשות. קריאות לפעולה עובדות בצורה הטובה ביותר כאשר הן תמציתיות, תיאוריות ואינפורמטיביות.
להלן חלק מהקריאות לפעולה הנפוצות ביותר:
קריאות לפעולה מופיעות בתחתית הטקסט. הן קצרות, תמציתיות, ונועדו להפוך את המשתמשים ללקוחות או לגרום להם לבצע המרות.
מחפשים שירותי כתיבה שיווקית מקצועיים? כאן זה מקום מצויין להתחיל 052-4888621
Views: 5