fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן, קופירייטינג, קופירייטר

8 טיפים לשיפור כתיבת תוכן באתר שלכם – לחובבנים ולמקצוענים

כתיבת תוכן מעולה היא בחירה. במה אתם בוחרים בעסק שלכם? 

אתם יכולים לבחור להשקיע את הזמן והעבודה הנדרשים כדי ליצור תוכן מעולה ולבנות מותג משגשג, או לבחור ללכת בדרך הקלה ולכתוב תוכן ירוד, נתיב שבסופו של דבר לא יביא אתכם לשום מקום פרט  לבזבוז זמן, אנרגיה ומשאבים.

האסטרטגיה של אנשי תוכן נועדה להגביר את דירוג ה- SEO ולהשיג תנועה ולידים. לשם כך עליכם להכיל תוכן נהדר בבלוג או באתר שלכם.

אם אתם כותבים תוכן מקורי, מנועי החיפוש יעזרו לאתר שלכם לקבל חשיפה רבה יותר. למשל, גוגל הבהירה שהיא לא אוהבת, ואף תעניש ‎אתרים עםתוכן משוכפל.‎ במילים אחרות, גוגל רוצה לתגמל אתרים באיכות גבוהה המכילים תוכן מקורי. אז לא רק שתוכן נהדר משפר את האתר, אלא גם את דירוג האתר במנוע החיפוש, מה שיכול להשפיע בצורה חיובית מאוד על העסק שלכם.

בין אם כתיבת תוכן היא עיסוקכם העיקרי או תחביב שאתם מטפחים, היא צריכה להיעשות בצורה נכונה. קבלו 8 טיפים שיעזרו לכם לכתוב תוכן מעולה.

  1. צרו תוכן מקורי

כאמור, העתקת תוכן של אנשים אחרים תגרום לגוגל להעניש אתכם, מה שעלול לרסק את האתר שלכם ולהרוס את כל מה שבניתם עד כה. אתרים גדולים בקנה מידה עולמי כבר נפלו כתוצאה מחידוש האלגוריתם של גוגל, וזו דרך חתחתים שאף איש תוכן לא רוצה לעבור.

אבל בואו ניקח את זה צעד אחד קדימה. תוכן מקורי פירושו להיות חדשניים, להבריק עם רעיונות שאך אחד לא יוכל לקשר למותג או לכותב אחר, וזה אומר שעדיף לייצר מעט תוכן איכותי ולוותר על מסות של תוכן שאין בו ערך לגולש.

לשם כך שמרו על 2 הכללים הבאים:

  • דרשו את מה שמגיע לכם עבור התוכן שאתם מייצרים, ודעו לתמחר את איכות העבודה שלכם באופן ראוי.
  • אם אין לכם משהו עם ערך, עדיף שלא תכתבו דבר.

האמת היא, שהעקרונות הללו מסייעים לי גם בהיבטים נוספים של חיי. מוזמנים לאמץ אותם.

  1. התמקדו ביצירת כותרות חזקות

כותרת טובה מעוררת עניין ומזמינה את הקוראים להיכנס. 80% מהאנשים יקראו את הכותרות שלכם, אבל רק 20% מהם יקראו את שאר התוכן שייצרתם, ולכן הכותרות חשובות לא פחות מהמאמר עצמו.

  1. כתבו תוכן שאפשר ליישם

הגולשים אוהבים טיפים, עצות ומדריכים שיעזרו להם ליישם את הידע שאתם מפיצים, ואם אתם רק מעניקים להם מידע שהם לא יודעים מה לעשות אתו, אתם עלולים לאבד את נאמנותם.

במילים אחרות, התוכן הטוב ביותר מאפשר למשתמשים ליישם אותו. הוא לא אומר להם מה לעשות, אלא מכבד אותם ונותן להם את הבטחון שהם מסוגלים ובעלי יכולת.

4. היו מסוגלים לספק תשובות

המטרה הסופית של מנועי החיפוש היא לספק תשובות על ידי הצגת קישורים, תמונות וסרטונים.

גם כאשר אנשים קוראים פוסט בבלוג, צופים באינפוגרפיקה או בסרטון, הם מחפשים תשובה שתספק להם ידע חדש. אבל זה לא מספיק, כי אנשים רוצים תשובות באופן מידי. משמעות הדבר היא שעליכם לספק את החלקים העסיסיים ביותר של התוכן שלכם באופן שקל לסריקה, כמו בכותרות המאמר לדוגמה.

5. היו מדויקים

אחת הטעויות הכי חמורות שעלולים לעשות אנשי תוכן היא לכתוב תוכן שאינו נכון או לא מדויק. זו ממש ירייה ברגל, שעלולה לגרום לבעיית אמון רצינית עם העוקבים והצרכנים ולפגוע בקריירה שלכם באופן בלתי הפיך.

על מנת להימנע מכך השתדלו לאמת כל פיסת מידע ונתון שאתם מצהירים אליו וודאו שאתם משתמשים במקורות מידע אמינים.

6. צרו תוכן מעניין ומעורר השראה

קהל מעורב עשוי לקבל את כל מה שאתם כותבים, אבל הדרך היחידה להשיג קהל מעורב היא ליצור תוכן מרתק .הכול מתחיל בכם ובמה שאתם כותבים.

כדי לייצר תוכן מרתק השאירו מקום לתהיות. זה לא אומר שהמאמר שלכם צריך לתת מענה חלקי, אלא לעורר מחשבה בקרב המשתמשים. באפשרותכם גם ליצור הקדמה מסקרנת ומבטיחה שתמשוך אותם להמשיך לקרוא או להבהיר נקודה או רעיו באמצעות סיפור.

7. כתבו תוכן ממוקד וענייני

אחד מאימוני הכתיבה הטובים ביותר הוא “הסרת המוך”. זה מאתגר, ועלול לגזול מעט מזמנכם, אבל זה הופך את התוכן לממוקד ומעביר את המסר ביעילות רבה יותר.

8. עדכנו את האתר או הבלוג באופן תדיר

פתיחת בלוג היא התחייבות. כל אחד יכול לכתוב כמה מאמרים ולנטוש את מלאכת תחזוקת הבלוג, אך זה לא יוביל אליכם עוקבים חדשים. למעשה, אתרים שמתעדכנים באופן שוטף זוכים לתנועה גדולה יותר, עלייה בכמות המשתמשים שמבקרים באתר ואהדה מצד מנועי החיפוש.

עדכון הבלוג או האתר צריך להיעשות בתדירות שאתם יכולים לעמוד בה, וכן בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם.

לסיכום, כמה נקודות אחרונות לגבי כתיבת תוכן:

אל תתייחסו בקלות דעת לפוסט בבלוג או לכל סוג אחר של תוכן. זה קשה, אבל אנשי תוכן טובים מקדישים זמן למחקר יסודי ולכתיבה איכותית. הקפידו על דקדוק וארגון נכון של הטקסט, וכאשר אתם קוראים מחדש את הטקסט שאלו את עצמכם את 3 השאלות הבאות:

  1. האם יש מילים שאפשר להשמיט?
  2. האם הקוראים קיבלו את המידע הטוב ביותר שאפשר לתת?
  3. האם חסר משהו בטקסט?
  •  

מחפשים קופירייטר מקצועי לשירותי כתיבת תוכן מעולים? דברו איתי 🙂

Call Now Button
error: Content is protected !!
בוא נדבר
בואו נדבר
היי, איך אני יכול לעזור לך היום?