אחת הבעיות השכיחות בקרב אנשי קופירייטינג ותוכן היא הקושי לייצר הברקות קופי ותוכן ברמה גבוהה באופן עקבי. האם יש דרך להימלט מזה? לפניכם 20 שיטות לשיפור המיומנויות הנחוצות עבור כתיבה שיווקית ותוכן, שיסייעו לכם להיות טובים יותר, חדים יותר ומקצועיים יותר באחד התחומים הכי מבוקשים בדיגיטל.
בדיוק כמו ששף לומד לטגן ביצה ולפלט דג, וכפי שכנר מתאמן על אותה יצירה שוב ושוב, על מנת לשפר את מיומנויות הכתיבה שלכם, עליכם לתרגל טכניקות כתיבה.
לפני שמכינים ארוחת יוצרים תוכנית פעולה: מי מגיעים לארוחה? מה הם אוהבים לאכול? מה סדר המנות? וכיו”ב.
באופן דומה גם תהליך הכתיבה מתחיל במחשבה. למדו את קהל היעד, החליטו איזו בעיה אתם רוצים לפתור לו, וצרו מפת דרכים שתוביל את הקוראים לפתרון הבעיה באמצעות מסר ברור והגיוני.
קופירייטינג נכון בונה את המסר כמו ארוחה בת 4 מנות, ומצליח לרתק את הקוראים מהמילה הראשונה ועד למילה האחרונה. דמיינו שאתם מבשלים ארוחה בת 4 מנות: המנה הראשונה נועדה לעורר את התאבון, המנות העיקריות נועדו להזין את הסועדים, הקינוח נועד להשאיר להם טעם מתוק והתה משאיר אותם עוד זמן מה ליהנות מחברה טובה.
שף מתרגל מיומנויות חיתוך, טיגון, הקפצה, צלייה ועוד מגוון כישורים. באופן דומה עליכם לתרגל מיומנויות כתיבה בסיסיות, ולשלוט בהן.
משלמדתם לתקשר בעוצמה ובבהירות, צרו את סגנון הכתיבה האישי שלכם.
באופן כללי, הכי חשוב שתכתבו מהלב. הקוראים ירגישו את ההתלהבות שלכם ותצליחו באופן אותנטי להניע אותם לפעולה.
צריכים תוכן איכותי לקידום האתר שלכם? בואו נדבר
Views: 30