לא הייתי מצפה מכל אחד להיות בקיא בכל רזי השפה העברית או בכללי הדקדוק השונים, ואם נודה באמת, גם אני לומד בכל יום משהו חדש. השפה משתנה ומתפתחת כל הזמן, צריך להתאים את אופי הכתיבה לקהל היעד, ועל מנת לרתק את הקוראים, חשוב במיוחד לשמור על רצף כתיבה קולח.
כותב שנמצא בשוונג ולא רוצה לקטוע את רצף הכתיבה, שמא יאבד את קו המחשבה, עלול לעשות שגיאות כתיב, לדלג על מילים או לגמגם בכתיבתו. זה לא אומר שהוא לא יודע לכתוב פסקה שלמה בשלמותה, אלא שהוא כותב באופן אינטואיטיבי (שזה תמיד מהנה יותר), אך זה מחייב הגהה לטקסט.
ההגהה נועדה לתקן שגיאות, לשמור על רצף הגיוני בטקסט ולבחון את האופן שבו הטקסט מתפתח. כותב תוכן מיומן יבצע לכל עבודות התוכן פרי עטו הגהה על מנת להימנע ממשוב שלילי מהלקוח, תיקונים שידרשו זמן עבודה נוסף ופגיעה במוניטין שלו כאיש מקצוע.
לסיכום:
כתיבת תוכן דורשת מגוון של מיומנויות, ושיפור וייעול טכניקות העבודה לוקחים זמן. השורה התחתונה היא שכולנו בני אדם, וכולנו יכולים לטעות, אך אם תעקבו אחר 10 הטיפים שהזכרתי לעיל, תצליחו לשפר את ההגהה שלכם, מה שיבטיח אמון בטקסטים שאתם מייצרים, יציג אתכם כמקצועיים בתחומכם ויתרום לתהליך עבודה יעיל, מהיר ומוצלח יותר.
צריכים שירותי כתיבת תוכן וכתיבה שיווקית? הכל מתחיל במספר אחד 052-4888621
Views: 25