לכתוב כדי למכור -אמנות השכנוע של כתיבה שיווקית מקצועית

הטקסטים באתר שלך יכולים להפוך אותו מטוב למצויין

תחשוב רגע על הטקסטים באתר ובחומרים השיווקיים שלך - האם הם קולחים, רהוטים, מושכים להמשיך לקרוא הלאה ומעבירים את המסר של המותג שלך בצורה משכנעת? אם התשובה היא כן, כנראה שמקסימום נוכל להפגש לקפה….
אם התשובה שלך היא לא, יש לנו על מה לדבר.
כתיבה שיווקית, כשמה כן היא: כתיבה, אך לצרכי שיווק. כלומר, כתיבה שמאחוריה עומד איזה שהוא אינטרס (ואינטרס הוא לא תמיד דבר רע…). במקרה הטוב, הכוונה היא לכתיבה שמשרתת הן את הכותב (המותג) והן את הקורא; המותג מעביר את התועלות שלו בהתאם למה שהקורא מחפש והקורא מוצא את הפתרונות לצרכים שלו בתוך התוכן של המותג. מה שנקרא - win-win

צריך כתיבה שיווקית מקצועית?

  • "אורי שקד מוכשר, מבריק, חכם, מקצוען ומנוסה. מלווה את המיתוג של החברה, מחדד את המסרים ומוביל את השפה השיווקית. אנחנו ממליצים מאוד על העבודה עם אורי. תהליך העבודה עימו נעים, מעשיר ומחכים והתוצאות נפלאות."

    אורי אדמון - יזם ומנכ"ל
    אורי אדמון - יזם ומנכ"ל
    Captain Up - לאתר החברה

להוציא את הקורא מהאדישות

בימינו, כאשר רוב התוכן הנצרך ברשת הוא שיווקי, כתיבה שיווקית נכונה ואפקטיבית היא כבר אומנות של ממש. זה מתחיל מאפיון הלקוח או מספר סוגי לקוחות, ממשיך ב"הוצאת המוץ מן התבן" בעולם המסרים של המותג וממשיך בעטיפת המסר השיווקי בתוכן מעניין, סיפורי, מצחיק, מענג או אפילו מאיים... העיקר שלא ישאיר את הקורא אדיש.

ובשביל זה אנחנו פה -לספר את הסיפור של המותג שלך.



הטקסטים באתר שלך מניעים מספיק לפעולה?


זקוק לכתיבה שיווקית שמניעה לפעולה את הקורא?
כאן בדיוק קיוורד נכנסת לתמונה

באומנות של הכתיבה השיווקית וביצירת עולמות תוכן למותגים, גדולים וקטנים, שלא משאירים את הקורא אדיש. תן לנו לייצר עבור המותג שלך עולמות תוכן שיעטפו את הנוכחות הדיגיטלית שלך, שיגרמו לקוראים שלך להבין שיש להם עסק עם עסק....

אנחנו פה כדי לספר את הסיפור שלך. ותאמין לנו- כל אחד אוהב סיפור טוב. תשאל את האחים גרים...


הקונספט המנצח: כתיבה שיווקית דינמית

רוב המותגים מייצרים תוכן שיווקי כזה או אחר וחושבים שבזה הם מילאו את חובתם. במקרה שלנו ושלך, נפעיל את הכלי המדהים הזה מחדש בכל תקופה, נמצא ערוצים חדשים לכתוב בהם, נושאים חדשים לתקוף וצרכים חדשים של הלקוחות שלך שטרם קיבלו מענה.במסגרת השירותים של קיוורד, נשמח לספק לך מגוון של רעיונות תוכן ולייצר עבורם תוכן נכון ונבון, כזה שיזמין את קהל היעד שלך, ישאיר אותו עד לסוף הטקסט וגם יניע אותו לפעולה.

איזה פעולות מבצע לקוח שמצא את עצמו בתוכן השיווקי?

  • משאיר פרטים או מתקשר
  • מזמין מוצר או שירות
  • נרשם לניוזלטר
  • מצטרף לקבוצה בפייסבוק (ו/או לשאר הרשתות החברתיות)
  • שולח מייל

מכאן, הוא כבר שלך :-)


בינינו, אין לך זמן וסבלנות לכתוב כל כך הרבה תוכן...נכון? לנו יש!


למה אתה יכול לצפות בעבודה איתנו?

קודם כל, מקצוענות. אחרי כל כך הרבה שנים בתחום ועשרות מקלדות שהוחלפו לאחר בלאי מאסיבי ואינספור כוסות קפה ופיצות קרות שהיוו את התזונה של כולנו לאורך השנים, אתה יכול להיות בטוח שאתה עובד עם אנשים שיודעים את העבודה, הרווחנו את זה בדם,יזע ודמעות. 

אתה יכול לצפות ליחסי אנוש. אנחנו מאמינים שעסקים עושים עם בני אדם, לא עם מכונות. בגלל זה יחסי אנוש עומדים מעל הכל. 

אנחנו מכירים בכוחה של המילה הכתובה ולכן ניגשים לכל פרויקט במלוא הרצינות. גם לשלך. לא חשוב מה העסק שלך ומה הצרכים שלך, כולם נחשבים וחשובים בעינינו.

אנחנו יודעים שהזמן שלך יקר. גם שלנו. בגלל זה אנחנו עושים את כל המאמצים לספק את החומרים בזמן ובאיכות הגבוהה ביותר. 

בקיצור,תתקשר, יהיה דיסקו :-)


בוא נדבר

קראת את כל הטקסט עד למטה והגעת לכאן? יש מצב שעשינו את העבודה שלנו כמו שצריך. אנחנו יכולים לעשות את אותו הדבר גם בשבילך. השאר את הפרטים שלך ואחד מאתנו יחזור אליך ברגע שהוא יצליח לנתק את האצבעות מהמקלדת :-)

ניתן לך הצעה שלא תוכל לסרב לה