fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

הרצאות וסדנאות

מבחר הרצאות וסדנאות להעשרה ושידרוג היכולות המקצועיות

אורי שקד, קופירייטינג, קופירייטר,כתיבה שיווקיתאני אוהב להרצות. אני אוהב את העמידה מול קהל, את האינטראקציה איתו, את ההנעה לפעולה של אנשים בחדר. אני מאמין שהרצאה טובה עוסקת לא רק בהעברת ידע, אלא היא שיתוף של ידע. אני חותר שהמשתתפים בהרצאות יהיו באמת “משתתפים” ולא רק “מאזינים”, שיהיו חלק, שיתרמו מהניסיון שלהם, שיתווכחו איתי, שינסו לערער עליי, שיסכימו, שיצחקו, שבסוף ההרצאה ירגישו שהם באמת עברו משהו. אני אוהב להעביר תוכן באמצעות הומור, להפוך את האווירה בחדר לקלילה ומחוייכת, כי הומור מקרב, הומור פותח את הלב והמחשבה.

אני מרצה כבר שנים רבות במכללות מוכרות כגון המכללה למנהל, מכללת וינגייט לרפואה משלימה, הקריה האקדמית אונו וכן במסגרות פרטיות כחוגי בית.

להזמנת הרצאה חייגו  052-4888621

"הסודות מאחורי המותגים הגדולים"
הסיפורים המרתקים שמאחורי ההיסטוריה של המותגים המובילים בעולם – מסודות ההצלחה ועד הכישלונות המהדהדים.

משך ההרצאה – עד שעה וחצי
קהל יעד - אנשי שיווק, פיתוח עסקי, אנשי מוצר

מה הייתה הטעות הקריטית של קוקה קולה?
איך הפכה חברת קלפים יפנית לחברת אלקטרוניקה בידורית מהגדולות בעולם?
מה הטראומה השיווקית של אפל?
הרצאה מרתקת על כישלונות מהדהדים והסיבות להצלחה של מותגים גדולים מרחבי העולם. הסיפורים שמאחורי הכישלונות של מותגים כמו קוקה קולה, אפל ועוד - "טראומות שיווקיות" והחלטות שגויות שכמעט מוטטו חברות ענק בגלל חוסר הבנת השוק שבו הן פועלות או קריאת השטח בצורה שגויה. מנגד, הגורמים שיצרו את סיפורי ההצלחה השיווקיים שמאחורי המותגים הגדולים בעולם, הסיבות המרתקות מדוע מותגים בחרו את השמות שלהם ועוד.

"ששת עקרונות השכנוע של הפסיכולוגיה הצרכנית"
הבנה עמוקה של המנגנונים והתהליכים המניעים את הצרכן עד קבלת החלטת הקנייה

משך ההרצאה – שעה
קהל יעד - אנשי שיווק, פיתוח עסקי, אנשי מוצר

בעידן שבו התחרות על כל לקוח היא אינטנסיבית וקשה, כל יתרון תחרותי שניתן לצבור מול התחרות הוא נכס שיווקי. בהרצאה נלמד כיצד להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שעומדים מאחורי קבלת ההחלטות של הצרכן, מה מניע אותו, מה "עושה לו את זה" וכיצד ניתן לרתום אותו לתהליך קנייה ונאמנות למותג.

"inbound marketing - העולם החדש של שיווק באמצעות תוכן לעסקים"
בלי באנרים, בלי פרסומות: מושגי יסוד בעולמות השיווק המודרני

משך ההרצאה – עד שעה וחצי
קהל יעד - אנשי שיווק, פיתוח עסקי, אנשי מוצר

הרצאה מקצועית לאנשי שיווק, פיתוח עסקי ומנהלים. יסודות השיווק הדיגיטלי המודרני - מושגי יסוד בשיווק מבוסס תוכן. בעידן בו הבאנרים הולכים ומאבדים אפקטיביות ושיטות פרסום מסורתיות מאבדות מכוחן, התוכן כאמצעי שיווקי הולך ותופס את מרכז הבמה כאמצעי השיווק המוביל. ההרצאה תציג את עקרונות השיווק באמצעות תוכן, רימרקטינג וריטרגטינג, שיווק ברשתות חברתיות, בלוגים, פלטפורמות קידום תוכן כטאבולה ואאוטבריין ויצירת משפכי תוכן כאמצעי שיווק אסטרטגי ראשון במעלה.

"ראפור": הדרך ליצירת כימיה וקשר אישי בין אנשים באמצעות התת-מודע בתהליכי מכירה ושירות
כיצד לרתום את עקרונות הפסיכולוגיה ליצירת קשר מהיר עם לקוחות, קולגות ואנשים

משך ההרצאה – עד שעה וחצי
קהל יעד - אנשי שיווק, פיתוח עסקי, אנשי מוצר

ה"ראפור" הנה שיטה ליצירת קשר וכימיה בין אישית הלקוחה מעולמות ה NLP (תכנות עצבי לשוני). הכירות עם השיטה מאפשרת לאנשים לייצר תהליכי הכירות חיוביים בזמן קצר תוך "תיאום בין התת-מודע" של שניהם על ידי סוגי התנהגויות שונים, שפה, שימוש בטונציה, שפת גוף ועוד. ה"ראפור" הוא כלי רב עצמה בידי מטפלים, אנשי שיווק ומכירות ויכול לסייע בתחומי חיים רבים, החל במציאת זוגיות (איך לייצר כימיה בדייט...) ועד צליחה מוצלחת של ראיונות עבודה. במהלך ההרצאה נדבר על טכניקות ראפור וכיצד להשתמש בהן הן בחיי היומיום והן בעולמות המקצועיים.

תשעת הטיפוסים והצרכנים על פי האניגראם
הכרת תשעת סוגי מרכיבי האישיות על פי שיטת האבחון אניגראם

משך ההרצאה – עד שעה וחצי
קהל יעד - אנשי שיווק, פיתוח עסקי, אנשי מוצר

ה"ראפור" הנה שיטה ליצירת קשר וכימיה בין אישית הלקוחה מעולמות אניאגרם הוא מודל פסיכולוגי רב עוצמה, המחלק את כלל בני האדם לתשעה סוגי טיפוסים בעלי מאפיינים דומים של השקפות עולם ודרכי פעולה. המודל מאפשר צמיחה והתפתחות משמעותית מתוך ההבנה של התבניות המניעות אותנו ואת הסובבים אותנו, יציאה מהתבניות הללו או מתן מענה הולם להן. בהרצאה נכיר את סוגי הטיפוסים השונים ועל הדרך להתמודד אתם כלקוחות (או בממשקים אחרים) באופן האפקטיבי ביותר. כמו כן, יש לזכור שגם אנחנו, נותני השירותים, מסווגים לאותם סוגי טיפוסים אשר לרוב שונים מטיפוס הלקוח שעומד מולנו. מכאן, לרוב, נובעים הקצרים בתקשורת שלנו מול הלקוחות; הבנה טובה יותר של טיפוס הלקוח ושל סוג הטיפוס שלנו, תגרום לנו להבין טוב יותר את מערכת היחסים ולמנף אותה לצורכי העסק.

אורי שקד, קופירייטינג, קופירייטר,כתיבה שיווקית

על המרצה : אורי שקד, חייט תוכן

אורי שקד, מנכ"ל ובעלים בחברת קיוורד בע"מ המתמחה במתן שירותי תוכן לארגונים ועסקים מובילים. קופירייטר ואיש שיווק ופרסום בהכשרה מאוניברסיטת חיפה. בוגר לימודי פסיכותרפיה גופנית, NLP ואניגראם. מתמחה באבחון אישיות בכלים שונים כגון ציורי מבוגרים, תווי פנים ואניגראם. מרצה במכללות מובילות ובמסגרות שונות.

הזמינו את ההרצאה שלכם

להזמנת הרצאה התקשרו 052-4888621

Views: 346