כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט היא כבר מעבר למצרך מבוקש. עם התפתחות אתרי האינטרנט והמידע שהם מעבירים לגולש, בשאיפה שיהפוך לצרכן, נדרשות טכניקות מדויקות בכתיבה השיווקית, בעיקר בכל הנוגע לקידום אתרים.
מהו קידום אתרים?
בניתם אתר אינטרנט לתפארת, הוא מעוצב בצורה יפהפיה וגם עמודי התוכן שבו מוצגים לראווה באופן מעניין, בולט ומסקרן. השאלה הנשאלת היא איך לגרום לגולשים להגיע אליכם? כאן נכנס לתמונה קידום אתרים: פרסום האתר שלכם בכל דרך אפשרית כדי להביא אותו לתודעת הגולשים. איך עושים את זה? הדרכים הן רבות ומגוונות כשמטרת כולן היא לקשר בין הגולש לבין האתר שלכם. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי במאמרי קידום המדברים על מוצר או שירות שאתם מספקים ועם קישור ישיר לאתר שלכם, דפי נחיתה אקראיים ש"קופצים" מול עיני הגולש וגם הם מקשרים אותו עם האתר שלכם, קישורים ממומנים במנועי החיפוש, נכון, היישר אל אתרכם ועוד. מטרת כל פעולות הקידום הללו היא ראשית להביא את האתר שלכם להופיע ראשון ברשימת מנועי החיפוש, ואם לא דרך מנועי החיפוש, לקשר בין הגולש לבין האתר שלכם. ואת זה עושים באמצעות כתיבה שיווקית המשמשת לקידום אתרים.
מציירים במילים
כתיבת תוכן שיווקי לאתרי קידום דורשת שני דברים עיקריים ידע בשיווק והבאה שלו לידי ביטוי באמצעות המילה הכתובה והיכרות עם עולם האינטרנט והכללים השונים של מנועי החיפוש, המבוססים על אלגוריתמים משתנים, מילות חיפוש וכללים נוספים המתעדכנים מדי פעם. כותב תוכן שיווקי צריך לחשוב כיצד הוא מעביר מסרים מנקודת מבטו של הצרכן- הגולש- וכיצד לגרום לו לבקר באתר ובכך להגביר את החשיפה לאתר. כי כמו שאומרים "אם לא מדברים עליך, אתה לא קיים".
לא להשאר בשוליים
חשיבותה של כתיבה שיווקית לאינטרנט בתחום של קידום אתרים היא ממש אקוטית, כי בלעדיה האתר היפה והמושקע שלכם יוותר שומם, כמו חנות יפה, זוהרת ומוארת המצויה ברחוב צדדי. מי שלא יודע על קיומה לא מגיע אליה ומי שמגיע אליה, עושה זאת כי קיבל מידע מקדים, כזה שהיה מספיק מפתה ואטרקטיבי כדי להניע אותו לבקר בה.
תחשבו על זה.
Views: 8