תפקידו של קופירייטר הוא לתווך באמצעות מילים ביניכם, בעלי האתר, לבין קהל היעד שלכם. בעבודת קופירייטר יש אחריות רבה להצלחת המוצר או השירות שאתם מספקים ובעולם האינטרנט אפילו טעות אחת יכולה להיות לעתים גורלית. אז כיצד לבחור קופירייטר מקצועי שיבטיח את העברת המסרים שלכם בדרך הנכונה והיעילה ביותר?
פרמטרים לבחירת קופירייטר
מקוריות- קופירייטר איכותי הוא כזה שיש לו אופקים רחבים, סקרנות טבעית והיכולת לבדל את המוצר שלכם ביחס לזה של המתחרים שלכם. עליו להיות יצירתי מאד ולחפש את השונה והאחר בכל תוכן. כמו כן עליו להציג אותו מזוויות שונות ומעניינות.
ידע- לא כל מי שסיים קורס לכתיבה יוצרת הוא קופירייטר. מעבר להשכלה הרלוונטית ויכולת הניסוח הנאה עליו להיות בעל נסיון של כתיבה ועבודה מול מגוון רחב של לקוחות וממש "להמציא את הגלגל" בכל פעם מחדש.
ממשיכים לבחור
יכולות מגוונות- עבודתו של קופירייטר צריכה לכלול כתיבה לאינטרנט ולא רק. עליו להיות בעל יכולת לכתוב תוכן שיווקי גם לחוברות וברושורים, גלויות לדיוור ישיר, ניוזלטרים, דפי מוצר, מגזינים וכדומה. לכל אחד מהסוגים יש אופי וסגנון כתיבה השונים זה מהאחר ועליו להיות בעל יכולות מוכחות לכתוב עבור מגוון תחומים, גם אם הם מיועדים לתיאור אותו המוצר.
יחסי לקוח- ספק- על קופירייטר מקצועי להיות קשוב לצרכי הלקוח, להבין את הדרישות, הבקשות וההדגשים של הלקוח. עליו לתת מקום לביטוי של הלקוח ורק אז לגשת למלאכת הכתיבה. בסופו של דבר הוא זה שאמור לייצג אתכם ואת האינטרסים של האתר שלכם, ולהוציא אל הפועל את הבקשות והדרישות שלכם.
גם המחיר קובע
סוגיית המחיר היא פרמטר חשוב אף הוא. קופירייטר מקצועי, בעל נסיון ועם מגוון לקוחות עשוי להיות יקר יותר מקופירייטר בתחילת דרכו. לפעמים יש הפתעות לטובה ודווקא חסרי הנסיון העשיר יביאו משהו רענן ואיכותי יותר לכתיבה שלהם. בכל מקרה חשוב לקבל תמחור מפורט ולהבין מה הוא כולל כדי לא להתקל בהפתעות בסוף העבודה. ההמלצה היא להפגש עם כל קופירייטר, להתרשם ממנו ברמת השיחה, ולבקש מאמר פיילוט של כתיבה שיווקית, כדי לראות אם אתם מתחברים לניסוח, לסגנון ולאופי הכתיבה.
התקשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר- 052-4888621 או צור קשר ונחזור אליך במהרה
Views: 7