לתוכנה קוראים Rapportive ומה שהיא עושה הוא בעיניי חלק בלתי נפרד מחוויית השימוש בג’ימייל כאמצעי שיווק. התוכנה למעשה מחליפה את המודעות והפרסומות בצד ימין של ממשק הג’ימייל שלכם ומציגה במקומם מידע מהרשתות החברתיות אליהן מחובר האדם איתו אתם מתכתבים. חישבו על היישומים האפשריים הכרוכים בשימוש בתוכנה : אתם מקבלים מייל מאדם שזה עתה פגשתם בפגישה עסקית. בצד ימין של ממשק הג’ימייל שלכם מופיעים באופן אוטומטי כל הרשתות החברתיות אליהן אותו אדם מחובר וכן פרטים מקצועיים על תפקידו והחברה בה הוא עובד, כולל תמונה. אם זה לא כלי מקצועי אני לא יודע מה כן…
השימוש המיידי בכלי הוא כמובן קבלת אינפורמציה מיידית ורלבנטית אותו אדם. אנחנו הרי חיים בעידן שבו אנו מכירים את האדם עוד לפני שפגשנו בו. אנחנו מכירים את הלקוח הפוטנציאלי או השותף העסקי הבא שלנו על ידי “הצצה” אל הנוכחות החברתית שלו. אנחנו בוחנים אותו מבחינה אישית בפייסבוק, בוחנים את הרזומה והניסיון המקצועי שלו בלינקדאין, לומדים להכיר אותו דרך הציוצים שלו בטוויטר ועוד ועוד. מכאן הדרך קצרה להצעת חברות בפייסבוק, קישור ללינקדאין וקריאת המלצות והעמקת ההכרות הראשונית בלחיצת כפתור.
ההתקנה והרישום פשוטים . קודם יש להוריד את קובץ ההתקנה עבור Gmail בעמוד הבא. הקובץ מתקין את התוכנה כתוסף ועל כן יש לאשר את התקנת התוסף בדפדפן. לאחר מכן יש להזין את הפרטים הנדרשים ואתם שם.
קל, פשוט ובהחלט בהחלט שימושי. בהצלחה.
[su_box title=”חינם -המדריך המקיף ביותר בעברית לקופירייטינג” style=”glass” box_color=”#FF7302″]
[/su_box]
Hits: 11