חישבו רגע על הטקסטים באתר ובחומרים השיווקיים שלכם – האם הם קולחים, רהוטים, מושכים להמשיך לקרוא הלאה ומעבירים את המסר של המותג שלך בצורה משכנעת? אם התשובה היא כן, כנראה שמקסימום נוכל להפגש לקפה. אם התשובה שלכם היא לא, יש לנו על מה לדבר.
כתיבה שיווקית מקצועית מתבססת על עקרונות הפסיכולוגיה של הצרכנים. כדי לייצר כתיבה שיווקית אפקטיבית אתם חייבים להבין מה מניע את הלקוחות שלכם, מה “הכאב הצרכני” האמיתי שלהם ואיך העסק שלכם משתלב במציאת פתרון אמיתי עבורו.
אני כאן כדי לאתר את הכאב הצרכני האמיתי של הלקוחות שלכם ולתקשר את המסר שלכם בצורה מדוייקת ואפקטיבית שמייצרת המרות ותדמית חיובית.
אני אתכם כדי לספק לכם שירותי כתיבה שיווקית פשוט מעולים. למה? כי ככה אני אוהב את זה.
בימינו, כאשר רוב התוכן הנצרך ברשת הוא שיווקי, כתיבה שיווקית נכונה ואפקטיבית היא כבר אומנות של ממש. זה מתחיל מאפיון הלקוח או מספר סוגי לקוחות, ממשיך ב”הוצאת המוץ מן התבן” בעולם המסרים של המותג וממשיך בעטיפת המסר השיווקי בתוכן מעניין
ובשביל זה אני פה – לספר את הסיפור של המותג שלכם.
אני מומחה באומנות הכתיבה השיווקית וביצירת עולמות תוכן למותגים, גדולים וקטנים שלא משאירים את הקורא אדיש. תנו לי לייצר עבור המותג שלכם עולמות תוכן שיעטפו את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, שיגרמו לקוראים להבין שיש להם עסק עם מקצוענים.
אני פה כדי לספר את הסיפור של העסק שלכם. ותאמינו לי – כל אחד אוהב סיפור טוב, תשאלו את האחים גרים.
רוב המותגים מייצרים תוכן שיווקי כזה או אחר וחושבים שבזה הם מילאו את חובתם. במקרה שלי ושלכם, נפעיל את הכלי המדהים הזה מחדש בכל תקופה, נמצא ערוצים חדשים לכתוב בהם, נושאים חדשים לתקוף וצרכים חדשים של הלקוחות שלכם שטרם קיבלו מענה. במסגרת השירותים של קיוורד, נשמח לספק לכם מגוון של רעיונות תוכן ולייצר עבורכם תוכן נכון ונבון, כזה שיזמין את קהל היעד שלכם, ישאיר אותו עד לסוף הטקסט וגם יניע אותו לפעולה.
איזה פעולות מבצע לקוח שמצא את עצמו בתוכן השיווקי?
מכאן, הוא כבר שלכם 🙂
זה מתחיל במקצוענות וממשיך במקצועיות. אחרי כל כך הרבה שנים בתחום אתם יכולים להיות בטוחים שאתם עובדים עם קופירייטר שיודע את העבודה, הרווחתי את זה בדם, יזע ודמעות והרבה קלוריות ריקות.
אתם יכולים לצפות ליחסי אנוש מעולים. אני מאמין שלא עושים עסקים עם מכונות אלא עם בני אדם. בגלל זה יחסי אנוש עומדים מעל הכל.
אני מכיר בכוחה של המילה הכתובה ולכן ניגש לכל פרויקט במלוא הרצינות. גם לשלכם. לא חשוב מה העסק שלכם ומה הצרכים שלכם, כולם נחשבים וחשובים בעיניי.
אני יודע שהזמן שלכם יקר. גם שלי. בגלל זה אני עושה את כל המאמצים לספק את החומרים בזמן ובאיכות הגבוהה ביותר.
אני מאמין שכתיבה שיווקית מעולה מתחילה בכלל בכוס קפה ולהסתכל ללקוח בלבן של העין ולהבין בדיוק מה הוא צריך.
בואו ניפגש, הקפה עליי (וגם המאפה). במהלך הפגישה נכיר, נבין מה אתם מצפים ממני, מה אני יכולים לספק לכם ולסמן את המטרות.
Hits: 130