יש לכם אתר אינטרנט? מצוין. בעלי אתרים כבר הפנימו מזמן את חשיבותו של אתר אינטרנט ו"אם אין לך אתר, לא ידעו מי אתה". יש לכם אתר, הגולש אפילו מגיע אליו בשיטוטיו. ועכשיו מה? אתר אינטרנט הוא כמו חלון ראווה בחנות – אם אינו מספיק מסקרן ואטרקטיבי, הגולש ימשיך הלאה בשיטוטיו ואתם תפסידו לקוח פוטנציאלי. לכן, חשיבותה של כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט היא רבה ואף משמעותית.
כתיבת תוכן לאתר בונה את המוניטין שלו
מהי כתיבה שיווקית? זוהי כתיבה שמטרתה לגרום לקורא לפעול: למלא את פרטיו בטופס המקוון, להתקשר, לקנות מהאתר, לשאול שאלה. כתיבה שיווקית נכונה תעשה כל זאת ותגדיל משמעותית את החשיפה לאתר ובעיקר את מספר הלקוחות שלכם. מכאן שחשיבות כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט היא רבה ועם השלכות משמעותיות לעתידו העסק שלכם.
כללים מנחים
לא די בהחלטה להניס תכנים שיווקיים לאתר שלכם. חשוב שהם יתבצעו לפי כל כללי השיווק והכתיבה הנכונה ועם היכרות עם עולם האינטרנט, עולם מנועי החיפוש והבנה צרכנית של קהל היעד אליו מופנית הכתיבה. בניגוד לכתיבה תדמיתית היוצרת מוניטין או מודעות לאתר זה או אחר, כתיבה שיווקית לאינטרנט משמעה, כשמה, שיווק האתר, או נכון יותר המוצרים שבו. מוצרים, לצורך העניין, הם שם כולל גם עבור נותני שירותים למיניהם. אז למה זה חשוב?
מדברים על זה
כתיבה שיווקית לאינטרנט, הנעשית על ידי כותב רציני ומקצועי, שיש לו אוריינטציה שיווקית מעמיקה, יכולת העברת מסרים (קופירייטינג) בצורה ברורה ומושכת את העין וידיעה מוחלטת של עולם האינטרנט ועולם מנועי החיפוש בו, תביא לצפיות מרובות של האתר כבר במנועי החיפוש, ולאחר מכן, כשהגולש כבר יגיע לאתר, הוא ימצא שם מאמרים או תכנים הכתובים בשפה קולחת, עשירה ומעניינת אשר עונה לצרכיו ומספקת לו את כל המידע לו הוא זקוק. בהמשך לדוגמה הקודמת, אם אתר הוא המקבילה של חלון ראווה של חנות, הרי שהתוכן השיווקי בתוך האתר דומה למה שתראו כשתחליטו להכנס לחנות: אם המוצרים מוצגים בפניכם בצורה חכמה, מושכת את העין, עם כל המידע לו אתם נדרשים, כמו מידות ומחירים, הרי שרוב הסיכויים שתשארו בחנות, תשוטטו בה ולבסוף גם תרכשו משהו. כך עובד עולמה של כתיבה שיווקית לאינטרנט, ומכאן חשיבותה הרבה והערך המוסף שהיא מספקת למי שהוא היום גולש ומחר צרכן נאמר שלכם.
Views: 2