בעשור האחרון בבתי עסק מתחומים רבים ומגוונים תקציבי שיווק עברו טרנספורמציה, הנתח המוקצה לשיווק דיגיטלי הלך ותפח עד שהפך לרכיב המרכזי בתקציב. שיווק דיגיטלי כולל בחובו אפיקים רבים, אתר אינטרנט מרשים שעולה יפה בתוצאות חיפוש, דף פייסבוק מעניין ופעיל עם מספר גדול של עוקבים, שליחת ניוזלטרים לרשימות תפוצה רבות פוטנציאל וכמובן מסעות פרסום ממומן בפלטפורמות שונות כשגוגל אדוורדס בדרך כלל בראשן. הקמה וניהול מוצלח של קמפיינים ממומנים דורשת ידע, ניסיון וכישרון, אין פלא שישנם בעלי מקצוע המתמחים בכך.

ניתן לרכוש מיומנות טכנית המאפשרת ניצול מיטבי של פלטפורמת פרסום ממומן כזו או אחרת (כאשר שלוש העיקריות הן פייסבוק, לינקדאין וכמובן גוגל אדוורדס). ככל שהדבר נוגע לקופירייטינג נראה שכדי לעשות זאת היטב מוכרחים לפחות קצת כישרון והרבה ניסיון. בפסקאות הבאות מרוכז מידע אשר יסייע לכם להבין למה חשוב קופירייטינג מעולה בקמפיינים ממומנים ועל מה צריך להקפיד כשמנסחים מודעות טקסט, סלוגנים לבאנרים ומודעות תמונה, ותוכן לדפי נחיתה.

ניצול כל תו
אחד האתגרים הגדולים עימם מתמודדים מי שאמונים על ניסוח מודעות טקסט למסעות פרסום ממומן הוא הצורך להעביר את המסר במסגרת מספר מצומצם מאוד של תווים (אותיות, רווחים וסימני פיסוק).
כך למשל במודעת טקסט מורחבת במסגרת קמפיין קידום ממומן בגוגל אדוורדס, נכון לספטמבר 2017, מגבלת התווים לכל אחת משתי הכותרת היא 30 כאשר מתחתיהן שדה תיאור בן מקס’ 80 תווים.
על מגבלת מספר התווים מתווספים כללים עליהם יש להקפיד כדי שהמודעות יאושרו. גוגל למשל אינם מאפשרים שימוש חריג בסימני פיסוק ולכן לא ניתן להדגיש באמצעות כמה סימני קריאה וכד’.
עניין נוסף הוא שילוב ביטויי מפתח במודעות על מנת שציון האיכות של הקמפיין יהיה גבוה יותר.

מי שאינם מצויים בתחום מתקשים לעיתים להבין מדוע ניסוח מודעות קצרות כל כך דורש תשומת לב והשקעה רבים כל כך. חשוב ליזכור שמשום שמדובר במודעות כה מתומצתות הבדלים זעירים עשויים להיות רבי השפעה. מקצועני פרסום ממומן מכירים היטב כמה חשוב ניסוח מוצלח של מודעות טקסט, לעיתים מופעלות מספר מודעות השונות זו מזו רק במעט במטרה למצוא את הנוסח המניב את התוצאות הטובות ביותר.

[irp posts=”7093″ name=”תפסיקו להפציץ במיילים : כך תתחברו באמת לקהל שלכם”]

מה מעניין את הגולש
כדי לנסח היטב מודעות טקסט וסלוגנים למיניהם חשוב לאפיין את קהל היעד ולגשת אל המלאכה כשאנו מבינים איך ללחוץ על הכפתורים הנכונים כך שתושג המטרה. קופירייטרים רבים שואבים מידע מועיל ממזמיני מסע הפרסום הממומן המכירים את הלקוחות הפוטנציאליים, במקביל יש לערוך חיפושים של ביטויים רלוונטיים, להתרשם ממודעות של מתחרים ולהתוודע אל תחום שעשוי להיות חדש לחלוטין.
רק מי שיודע להיכנס לראשו של גולש אותו הוא מעוניין לתפוס ברשת יוכל לנסח מודעות שיניעו את הקהל הרלוונטי ללחוץ עליהן. חשוב מאוד ליזכור שהחוכמה היא למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים תוך שמונעים ככל שניתן הקלקות מיותרות מגולשים שאינם נמנים על קהל היעד.

סלוגנים חכמים, מעוררי עניין ואהדה
קופירייטינג מוצלח למסעות פרסום ממומן דורש ניסוח תמציתי המעביר מסר שקוסם לקהל היעד.
לעיתים קרובות קריצה קלה מתקבלת באהדה, פעמים אחרות הכרחי לשמור על ניסוח ענייני. חשוב להקפיד להעביר מידע בעל ערך בדרך שמעוררת בלקוח הפוטנציאלי תחושה נעימה. למפרסם יש הרבה מה לספר אודות המוצר או השירות שהם מציעים, ככל שהדבר נוגע לקופירייטינג למסעות פרסום ממומן יש למצוא את הדרך לכלול פרטים עיקריים מבלי להכביר מילים.

קראתם והחלטתם שאתם צריכים קופירייטר מקצוען שיעשה עבורכם את העבודה או שירותי כתיבת תוכן מעולים? אפשר להתקשר כבר עכשיו ל 03-9504503 או למלא את הטופס.

[pojo-form id=”6922″]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *