קופירייטר מצויין הוא בדיוק מה שעסקים בעידן המודרני צריכים לצידם, קופירייטר שמבין את העסק שלהם ומבין את הלקוחות שלהם ומה מניע אותם ואיך הם חושבים.
בעידן שבו העברת מסר מדוייק ואפקטיבי הוא אחד מכלי הנשק במלחמה השיווקית על תשומת הלב של הצרכן, כל עסק צריך קופירייטר יצירתי בעל תובנות צרכניות מבוססות חשיבה יצירתית והבנה עמוקה בשיווק ומכירות. זה בדיוק מה שאני מציע לעסק שלכם, ניסיון של למעלה מ 20 שנה בעולמות התוכן ותשוקה לתהליכים שיווקיים יצירתיים.
כתיבת תוכן מקצועית ואיכותית חייבת להתבסס על הבנה עמוקה של הפסיכולוגיה של הקורא, וזאת בדיוק המומחיות שלי.
לא ניתן לייצר כיום תוכן מדוייק ואפקטיבי מבלי להבין את המוטיבציות של הצרכן, מה מניע אותו, מה “הכאב הצרכני” שלו ומה יגרום לו לקנות דווקא מכם. אתם חייבים להבין למה הלקוח שלכם עושה את מה שהוא עושה ואז להציע לו פתרון אמיתי. כקופירייטר אני מחפש תמיד את הסיבה למה הלקוח עושה את מה שהוא עושה, מה מניע אותו ואיך לתת לו מענה מדוייק, יצירתי וחד.
במשך השנים למדתי מקצועות טיפוליים רבים כגון פסיכותרפיה, NLP, אניגראם ועוד והתמחיתי בכלים לאבחון אישיות. את כל הידע הזה אני מביא בצורה טבעית לתוך תהליכי כתיבת תוכן מתוך הבנה שלא ניתן להציע פתרון אמיתי מבלי להבין לעומק את הצורך.
קופירייטר מצויין הוא בראש ובראשונה איש של מילים.
מאז ומתמיד אהבי לקרוא המון ולכתוב. גדלתי בעידן שבו “טלוויזיה רב-ערוצית” היה ערוץ 1 וערוץ “המזרח התיכון” שהציג בעיקר תוכניות דת ומקגייור. התחנכתי בעידן שבו למילה הכתובה היה כבוד ומשמעות.
אני קראתי כל מה שזז כשגדלתי. קראתי ספרות קלאסית וקומיקס, קראתי עיתוני ילדים וגם כתבתי בהם. קראתי בכל דקה פנויה, חוץ מהזמנים בהם שיחקתי כדורסל וטניס שולחן.
עם השנים גם התחלתי לכתוב. כתבתי סיפורים קצרים וקומיקס, חיבורים וכל מה שאפשר, כולל את ספר המחזור שלי בחטיבת הביניים. בתיכון אפילו בחרתי ללמוד 5 יחידות ספרות והייתי (כמעט) הבן היחיד בכיתה. שנאתי מתמטיקה אבל קיבלתי 100 בבגרות.
למזלי, אני מאלו שהפכו את האהבה והתשוקה שלהם למקצוע.
קודם כל, מקצוענות. אחרי כל כך הרבה שנים בתחום אתם יכולים להיות בטוחים שאתם עובדים עם קופירייטר שיודע את העבודה, הרווחתי את זה בדם, יזע ודמעות והרבה קלוריות ריקות.
אתם יכולים לצפות ליחסי אנוש מעולים. אני מאמין שעסקים עושים עם בני אדם, לא עם מכונות. בגלל זה יחסי אנוש עומדים מעל הכל.
אני מכיר בכוחה של המילה הכתובה ולכן אני ניגש לכל פרויקט במלוא הרצינות. גם לשלכם. לא חשוב מה העסק שלכם ומה הצרכים שלכם, כולם נחשבים וחשובים בעיניי.
אני יודע שהזמן שלכם יקר. גם שלי. בגלל זה אני עושה את כל המאמצים לספק את החומרים בזמן ובאיכות הגבוהה ביותר.
אני מאמין שכתיבת תוכן מעולה מתחילה בכלל בכוס קפה ולהסתכל ללקוח בלבן של העין ולהבין בדיוק מה הוא צריך.
בואו ניפגש, הקפה (והמאפה) עליי. במהלך הפגישה נכיר, נבין מה אתה מצפה מאיתנו, מה אני יכול לספק לך ולסמן יחד את המטרות.
Views: 269