fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

שאלות נפוצות

קופירייטר, או בעברית צחה "רעיונאי", אחראי לכל הטקסטים הקצרים בחומרים השיווקיים של העסק, כולל מתן שם לעסק, מציאת שורת אסטרטגיה (סלוגן), שמות למוצרים או שירותים וכל מה שמצריך מה שנקרא "קופי" קצר, קולע ויצירתי. 

כתיבת תוכן עוסקת בהפקה וייצור כל התוכן של העסק – מכתיבת תוכן לבלוגים ופוסטים ועד כתיבת תוכן לרשתות חברתיות. קופירייטינג, לעומת זאת, עוסק רק בטקסטים קצרים ומתן שמות לעסק, מוצרים ושירותים. 

אז ככה, כתיבת תוכן עוסקת ב…כתיבת תוכן. כתיבה שיווקית עוסקת בכתיבת החומרים השיווקיים לעסק, בכל אותם טקסטים שנועדו לשווק את העסק ולעסוק במסרים השיווקיים והתמידתיים שלו.

ממש לא. כתיבת תוכן וקופירייטינג הם שני מקצועות שונים שדורשים יכולות שונות ומספקים שירותים שונים. אני מספק את שני השירותים.

תהליך כתיבה נכון מתחיל תמיד בבריף מדוייק. אני שולח לכם בריף למלא. אתם מקדישים זמן ומחשבה וממלאים אותו ומספרים לי על העסק שלכם, על קהל היעד, האסטרטגיה ובעיקר מה אתם צריכים. מכאן אני מסתגר עם ערימה של פחמימות ריקות ומקלדת מושחזת ומייצר לכם את התוכן או הקופי. אני שולח לכם להערות או אישורים. יש הערות? יש סבב תיקונים. אין הערות? פותחים שמפניה. 🙂 

בריף הוא השם המקצועי של שאלון שעל הלקוח למלא לפני תחילת העבודה המשותפת. מטרת הבריף לתת לאיש התוכן ו\או הקופירייטר את האינפורמציה והמידע הרלבנטיים על העסק והמותג ולאפשר לו לקבל תמונה רחבה של הצרכים, המשימות והדרישות שעומדים לפניו (ומאחוריו, ומצדדיו הוא העומד…)

כמה עולה מכונית? 🙂 אותה שאלה. כתיבת תוכן לאתר משתנה מאתר לאתר, מכמות הטקסט, המורכבות שלו ושאר ירקות. כעקרון, תוכן לאתר יכול להיות מתומחר לפי מילה, לפי מחיר לשעת עבודה, מחיר לעמוד או מחיר לפרוייקט כולו. 

עברית ואנגלית. האנגלית נכתבת באוריינטציה אמריקאית המקובלת בעולם העסקים.

בהחלט. השירות ניתן לתרגום מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית.

Views: 62