fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

לקוח יקר

מטרתו של הבריף הוא לתת לי להבין טוב יותר את השירות שלך . אנא עבור על כל הסעיפים ומלא אותם כמיטב הבנתך. 

  • ספר על הרקע למהלך - השקת מוצר, מיתוג , הקמת חברה וכו'
  • יש לפרט מהי התוצאה הרצויה מהמהלך- הגדלת מכירות, שם למוצר וכו'
  • יש לפרט בצורה רחבה על קהל היעד, להשתדל לבחור ולדמיין בן אדם ספיציפי ולתאר אותו במדוייק ( בן 25, מהצפון, רווק, אוהב לבלות וכו')
  • מהו המסר המרכזי אותו צריך להעביר השם
  • תאר בשורה אחת בלבד מהי השאיפה האחת האמיתית של קהל היעד שלך בכל הנוגע למוצר או השירות שלך
  • יש לכתוב כיצד המותג\השירות או המוצר מקיים את המשאלה של הלקוח מבחינת הפרמטרים הבאים: מיצוב, ערכים, תכונות האישיות
  • יש לפרט מהי ההבטחה הפרסומית הייחודית של המוצר, במה הוא שונה ממוצרים אחרים באותו תחום
  • איזה רגש אמור לחוש קהל המטרה כלפי השירות או המוצר שלך? מהו הטון בו המותג משתמש כשהוא מתקשר עם הלקוח?
  • יש לציין 3-4 סיבות מדוע על הלקוח להאמין למותג
  • אנא הזן עד שלושה אתרים של מתחרים או חברות העוסקות בתחום דומה
    123 
  • אנא הזן עד שלושה אתרים מכל תחום שבהם אהבת את סגנון הכתיבה
    123 
  • אנא הזן עד שלושה אתרים מכל תחום שבהם לא אהבת את סגנון הכתיבה
    123 
  • שחרר קבצים כאן או
    Max. file size: 20 MB.
    • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

    Views: 741