fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

רגע לפני שמתחילים לייצר קופי משובח…

לקוח יקר

מצורף בריף עבור קופי לבאנר שלך. כן, אנחנו יודעים,זה קצת ארוך אבל על מנת שנוכל לספק לך את הקופי הטוב ביותר אנחנו צריכים קצת פרטים, את היתר נעשה כבר לבד…אנא מלא כמה שיותר פרטים כדי שנוכל להיות ממוקדים.

 



  • ספר על הרקע למהלך – השקת מוצר, מיתוג , הקמת חברה וכו’
  • פרטים אודות תוכן הבאנר הנדרש



  • במקרה של באנר מתחלף- כמה סליידים שדורשים קופי יש?





  • יש לפרט בצורה רחבה על קהל היעד, להשתדל לבחור ולדמיין בן אדם ספיציפי ולתאר אותו במדוייק ( בן 25, מהצפון, רווק, אוהב לבלות וכו’)
  • תאר בשורה אחת בלבד מהי השאיפה האחת האמיתית של קהל היעד שלך בכל הנוגע למוצר או השירות שלך
  • יש לכתוב כיצד המותגהשירות או המוצר מקיים את המשאלה של הלקוח מבחינת הפרמטרים הבאים:
    מיצוב, ערכים, תכונות האישיות
  • יש לפרט מהי ההבטחה הפרסומית הייחודית של המוצרשירות, במה הוא שונה ממוצרים אחרים באותו תחום
  • איזה רגש אמור לחוש קהל המטרה כלפי השירות או המוצר שלך? מהו הטון בו המותג משתמש כשהוא מתקשר עם הלקוח?
  • יש לציין 3-4 סיבות מדוע על הלקוח להאמין למותג

  • גרור קבצים הנה או

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.










Views: 31