fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

לקוח יקר

תודה שבחרת לעבוד אתנו על תוכן עמוד הנחיתה שלך. על מנת שנוכל לבצע את העבודה הטובה ביותר, אנא מלא את הבריף הבא. כן, אנחנו יודעים שהוא קצת ארוך אבל…זה לטובתך 🙂 אנא השתדל למלא את כל השדות בצורה מקיפה על מנת שתהיה לנו את האינפורמציה הנכונה.

תודה

בריף כתיבת עמוד נחיתה

  • ספר על העסק, מהן נקודות החוזקה שלו , מדוע הוקם וכל פרט רלוונטי בעיניך
  • מהם תחומי העיסוק של העסק, מהם השירותים\מוצרים אותו הוא מציעה ללקוחותיו
  • יש לפרט בצורה רחבה על קהל היעד, להשתדל לבחור ולדמיין בן אדם ספיציפי ולתאר אותו במדוייק ( בן 25, מהצפון, רווק, אוהב לבלות וכו')
  • נא לפרט האם ישנן בעיות ספציפיות שהעמוד אמור לפתור
  • מהן חוזקות העסק שמבדלות אותו מהתחרות (מחיר\זמן אספקה מהיר\שירות מעולה\ ייחודיות\ניסיון
  • אנא פרט בידול אחד חזק ומשמעותי שאינו זמן אספקה\מחיר\שירות\ניסיון
  • מהי מטרת דף הנחיתה -מכירת מוצרים, סדנה, הרצאה,שירות ועוד. יש לספק כמה שיותר פרטים אודות המוצר\שירות המקודמים בעמוד הנחיתה
  • האם גובים כסף בעמוד הנחיתה, ואם כן, עבור מה
  • תאר בשורה אחת בלבד מהי השאיפה האחת האמיתית של קהל היעד שלך בכל הנוגע למוצר או השירות שלך
  • יש לכתוב כיצד המותג\השירות או המוצר מקיים את המשאלה של הלקוח מבחינת הפרמטרים הבאים: מיצוב, ערכים, תכונות האישיות
  • יש לפרט מהי ההבטחה הפרסומית הייחודית של המוצר, במה הוא שונה ממוצרים אחרים באותו תחום
  • איזה רגש אמור לחוש קהל המטרה כלפי השירות או המוצר שלך? מהו הטון בו המותג משתמש כשהוא מתקשר עם הלקוח?
  • יש לציין 3-4 סיבות מדוע על הלקוח להאמין למותג
  • אנא מלא את כל הפרטים הטכניים הנוגעים למוצר\שירות המקודמים. לדוגמא, אם מדובר בהרצאה - מתי היא מתקיימת, היכן היא מתקיימת, עלות וכל פרט אחר
  • שחרר קבצים כאן או
    Max. file size: 20 MB.
    • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

    Views: 87