fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

לקוח יקר, על מנת שאוכל לייצר לך את התוכן המדויק ביותר אנא מלא את כל הפרטים הרלוונטיים להערכתך להפקת התוכן. כמה שיותר פרטים אודות המוצרים והשירותים המקודמים רק יעזור לפירוט ומיקוד.

תודה

בריף חומרים שיווקיים

  • ספר על הרקע למהלך - השקת מוצר, מיתוג , הקמת חברה וכו'
  • יש לפרט מהי התוצאה הרצויה מהמהלך- הגדלת מכירות, שם למוצר וכו'
  • יש לפרט בצורה רחבה על קהל היעד, להשתדל לבחור ולדמיין בן אדם ספיציפי ולתאר אותו במדוייק ( בן 25, מהצפון, רווק, אוהב לבלות וכו')
  • מהו המסר המרכזי אותו צריך להעביר השם
  • תאר בשורה אחת בלבד מהי השאיפה האחת האמיתית של קהל היעד שלך בכל הנוגע למוצר או השירות שלך
  • יש לכתוב כיצד המותג\השירות או המוצר מקיים את המשאלה של הלקוח מבחינת הפרמטרים הבאים: מיצוב, ערכים, תכונות האישיות
  • יש לפרט מהי ההבטחה הפרסומית הייחודית של המוצר, במה הוא שונה ממוצרים אחרים באותו תחום
  • איזה רגש אמור לחוש קהל המטרה כלפי השירות או המוצר שלך? מהו הטון בו המותג משתמש כשהוא מתקשר עם הלקוח?
  • יש לציין 3-4 סיבות מדוע על הלקוח להאמין למותג
  • פרט מהם המוצרים\שירותים שיש לקדם או להעביר אינפורמציה אודותם
  • אנא הזן עד שלושה אתרים של מתחרים או חברות העוסקות בתחום דומה
    123 
  • שחרר קבצים כאן או
    Max. file size: 20 MB.
    • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

    Views: 17