רקע ספר על הרקע למהלך - השקת מוצר, מיתוג , הקמת חברה וכו'
מהי המשימה התקשורתית\ מטרת הפרסום יש לפרט מהי התוצאה הרצויה מהמהלך- הגדלת מכירות, שם למוצר וכו'
קהל היעד יש לפרט בצורה רחבה על קהל היעד, להשתדל לבחור ולדמיין בן אדם ספיציפי ולתאר אותו במדוייק ( בן 25, מהצפון, רווק, אוהב לבלות וכו')
מסר מרכזי מהו המסר המרכזי אותו צריך להעביר השם
השאיפה שבלב תאר בשורה אחת בלבד מהי השאיפה האחת האמיתית של קהל היעד שלך בכל הנוגע למוצר או השירות שלך
המותג שלך -כיצד הוא עונה על השאיפה של הלקוח יש לכתוב כיצד המותג\השירות או המוצר מקיים את המשאלה של הלקוח מבחינת הפרמטרים הבאים:
מיצוב, ערכים, תכונות האישיות
הבטחה פרסומית U.S.P -Unique Selling Proposition יש לפרט מהי ההבטחה הפרסומית הייחודית של המוצר, במה הוא שונה ממוצרים אחרים באותו תחום
טון פרסומי איזה רגש אמור לחוש קהל המטרה כלפי השירות או המוצר שלך? מהו הטון בו המותג משתמש כשהוא מתקשר עם הלקוח?
הסיבה להאמין (RTB) יש לציין 3-4 סיבות מדוע על הלקוח להאמין למותג
מוצרים ושירותים פרט מהם המוצרים\שירותים שיש לקדם או להעביר אינפורמציה אודותם