fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

לקוח יקר

מצורף בריף למילוי כדי שנוכל לכתוב עבורך את פרופיל החברה שלך. אנא מלא כמה שיותר סעיפים על מנת שתהיה לנו את האינפורמציה הנדרשת במלואה. אם ישנה אינפורמציה נוספת ניתן להוסיף אותה בתחתית הטופס בסעיף “הערות ותוספות”. בסיום לא לשכוח לשלוח על כפתור השליחה בתחתית הטופס (הכפתור הירוק). ללא לחיצה על הכפתור הטופס לא יישלח)

תודה

בריף פרופיל חברה

  • ספר על הרקע של החברה, מתי הוקמה, היכן ממוקמת וכל אינפורמציה רלבנטית שצריכה להופיע בפרופיל
  • ספר בקצרה על אנשי מפתח בחברה שצריכים להופיע בפרופיל - מה תפקידם, השכלה רלבנטית וכו'
  • יש לפרט בצורה רחבה על קהל היעד עבורו מיועד הפרופיל
  • תאר בשורה אחת בלבד מהי השאיפה האחת האמיתית של קהל היעד שלך בכל הנוגע למוצר או השירות שלך
  • יש לכתוב כיצד המותג\השירות או המוצר מקיים את המשאלה של הלקוח מבחינת הפרמטרים הבאים: מיצוב, ערכים, תכונות האישיות
  • יש לפרט מהי ההבטחה הפרסומית הייחודית של המוצר, במה הוא שונה ממוצרים אחרים באותו תחום
  • איזה רגש אמור לחוש קהל המטרה כלפי השירות או המוצר שלך? מהו הטון בו המותג משתמש כשהוא מתקשר עם הלקוח?
  • יש לציין 3-4 סיבות מדוע על הלקוח להאמין למותג
  • שחרר קבצים כאן או
    Max. file size: 20 MB.
    • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

    Hits: 1

    סדרת הרצאות מעשיות במחיר מיוחד ללימוד שימוש בכלי בינה מלאכותית