fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

לקוח יקר

תודה שבחרת לעבוד איתי על תוכן האתר שלך. על מנת שאוכל לבצע את העבודה הטובה ביותר, אנא מלא את הבריף הבא. אנא השתדל למלא את כל השדות בצורה מקיפה על מנת שתהיה לי את האינפורמציה הנכונה.

תודה

בריף כתיבת תוכן אתר

  • ספר על החברה בכמה משפטים, כמה זמן היא קיימת, מדוע הוקמה וכל פרט רבלנטי בעיניך
  • בחר את מטרות האתר מתוך הרשימה
  • מהם תחומי העיסוק של החברה, מהם השירותים\מוצרים אותה היא מציעה ללקוחותיה (בקצרה על כל מוצר\שירות - עד שורה- שתיים)
  • יש לפרט בצורה רחבה על קהל היעד, להשתדל לבחור ולדמיין בן אדם ספיציפי ולתאר אותו במדוייק ( בן 25, מהצפון, רווק, אוהב לבלות וכו')
  • מהם המסרים המרכזיים אותם יש להעביר בעמוד הבית
  • מהם המסרים המרכזיים אותם יש להעביר בעמוד "אודות", מהם הנקודות הבולטות בהן יש להתמקד בעמוד זה
  • תאר את חזון העסק במשפט אחד
  • פרט את הערכים המנחים את העסק בפעילותו מול לקוחותיו וספקים
  • מחיר\ זמן אספקה מהיר\שירות מעולה\ ייחודיות\ ניסיון ועוד
  • אנא ציין גורם מבדל אחד מרכזי\ חזק במיוחד שהוא לא זמן אספקה\מחיר\שירות\ניסיון
  • אנא ציין חולשה של העסק בתחום שלו
  • תאר בשורה אחת בלבד מהי השאיפה האחת האמיתית של קהל היעד שלך בכל הנוגע למוצר או השירות שלך
  • יש לכתוב כיצד המותג\השירות או המוצר מקיים את המשאלה של הלקוח מבחינת הפרמטרים הבאים: מיצוב, ערכים, תכונות האישיות
  • יש לפרט מהי ההבטחה הפרסומית הייחודית של המוצר, במה הוא שונה ממוצרים אחרים באותו תחום
  • איזה רגש אמור לחוש קהל המטרה כלפי השירות או המוצר שלך? מהו הטון בו המותג משתמש כשהוא מתקשר עם הלקוח?
  • יש לציין 3-4 סיבות מדוע על הלקוח להאמין למותג
  • שחרר קבצים כאן או
    Max. file size: 20 MB.
    • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

    Views: 152