רקע ספר על החברה בכמה משפטים, כמה זמן היא קיימת, מדוע הוקמה וכל פרט רבלנטי בעיניך
תחומי עיסוק\שירותים מהם תחומי העיסוק של החברה, מהם השירותים\מוצרים אותה היא מציעה ללקוחותיה (בקצרה על כל מוצר\שירות - עד שורה- שתיים)
קהל היעד יש לפרט בצורה רחבה על קהל היעד, להשתדל לבחור ולדמיין בן אדם ספיציפי ולתאר אותו במדוייק ( בן 25, מהצפון, רווק, אוהב לבלות וכו')
עמוד הבית מהם המסרים המרכזיים אותם יש להעביר בעמוד הבית
עמוד אודות מהם המסרים המרכזיים אותם יש להעביר בעמוד "אודות", מהם הנקודות הבולטות בהן יש להתמקד בעמוד זה
חזון העסק תאר את חזון העסק במשפט אחד
ערכי החברה פרט את הערכים המנחים את העסק בפעילותו מול לקוחותיו וספקים
למה אתה? גורמים מבדלים של העסק מול השוק\מתחרים מחיר\ זמן אספקה מהיר\שירות מעולה\ ייחודיות\ ניסיון ועוד
בידול מרכזי אנא ציין גורם מבדל אחד מרכזי\ חזק במיוחד שהוא לא זמן אספקה\מחיר\שירות\ניסיון
חולשה אנא ציין חולשה של העסק בתחום שלו
השאיפה שבלב תאר בשורה אחת בלבד מהי השאיפה האחת האמיתית של קהל היעד שלך בכל הנוגע למוצר או השירות שלך
המותג שלך -כיצד הוא עונה על השאיפה של הלקוח יש לכתוב כיצד המותג\השירות או המוצר מקיים את המשאלה של הלקוח מבחינת הפרמטרים הבאים:
מיצוב, ערכים, תכונות האישיות
הבטחה פרסומית U.S.P -Unique Selling Proposition יש לפרט מהי ההבטחה הפרסומית הייחודית של המוצר, במה הוא שונה ממוצרים אחרים באותו תחום
טון פרסומי איזה רגש אמור לחוש קהל המטרה כלפי השירות או המוצר שלך? מהו הטון בו המותג משתמש כשהוא מתקשר עם הלקוח?
הסיבה להאמין (RTB) יש לציין 3-4 סיבות מדוע על הלקוח להאמין למותג