קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

איך לכתוב עמוד אודות

כיצד לכתוב את העמוד החשוב ביותר באתר שלכם

רק על עצמי לספר ידעתי – כיצד לכתוב בצורה מקצועית ויעילה את עמוד ה”אודות” באתר שלכם

כל קופירייטר יכול לספר לכם גם אם תעירו אותו מתוך שינה שהעמוד החשוב ביותר באתר שלכם ללא ספק, מיד אחרי עמוד הבית שאליו מנוקזת מרבית התנועה, הוא עמוד ה”אודות” שבו אתם מספרים על עצמכם, פועלכם, השירותים שאתם מציעים ושאר ירקות. מסיבה זו העמוד הזה הוא החשוב ביותר באתר שלכם ולכן חשוב שיהיה כתוב כמו שצריך ויציג את מה שהשתמש הגיע אליו, או בקיצור- רלבנטי. הנה כמה טיפים יעילים שיעזרו לכם לכתוב את העמוד הזה בצורה נכונה:

חישבו כמו הלקוח

הנטייה הטבעית שלנו היא לחשוב מה מעניין אותנו. החדשות הרעות -מה שמעניין אותנו להגיד לא רלבנטי לקורא. מה שמעניין את הקורא זה…מה שמעניין אותו. מפתיע, אה? כתבו אינפורמציה רלבנטית עבור הקורא עצמו בלבד, כל היתר מיותר.

מה יוצא לי מזה?

בהמשך לסעיף הקודם, נסו לחשוב מה מעניין את הלקוח. התשובה לכך היא פשוטה והאמריקאים ניסחו אותה בצורה פשוטה: WIFM – WHAT’S IN IN FOR ME. או בשפת התנ”ך : מה יוצא לי מזה? הלקוח לא נכנס לאתר שלכם בגלל העיניים היפות שלכם אלא במטרה מוצהרת וברורה – ספרו לו מה יוצא לו מכך שהוא בחר להגיע לאתר שלכם ולמה זה כל כך משתלם לו (רמז – זה לא תמיד קשור למחיר)

כיתבו בקצרה

העבירו את המסר שלכם בצורה ברורה, קצרה ובהירה. אל תטרחנו, אל תכתבו הררי מילים מיותרות שאומרות את אותו הדבר. רוצים להגיד שהמוצר שלכם הוא, למשל, הכי מהיר בשוק? פשוט תגידו את זה, אל תחזרו על זה שוב ושוב, הקורא לא טיפש (לרוב, אני מקווה…)

תנו כותרת מושכת

פיתחו את העמוד בכותרת ברורה וקצרה עם המסר שלכם. אם הצלחתם לעניין את הקורא הוא כבר ימשיך לקרוא הלאה אז תשקיעו מחשבה בכותרת שלכם.

הקפידו על מבנה העמוד

הקפידו על מבנה עמוד שתואם את דפוסי הקריאה: כותרת: כותרת משנה שמרחיבה את הכתוב בכותרת, גוף טקסט וסגיר קצר שמסכם את מה שנאמר בטקסט כולו.

כיתבו בנקודות

כאשר העין שלנו קוראת טקסט חדש היא סורקת אותו קודם כל על מנת למצוא את החלקים הרלבנטיים ביותר עבורנו. השתדלו לכתוב בכותרות ולהבליט את הכותרת של כל נקודה.

הניעו לפעולה

אתם הרי לא כותבים את הטקסטים שלכם לשם שמיים (אלא אם כן אתם אתר של בית חב”ד…) אלא על מנת להניע את הקורא לעשות משהו. כיתבו טקסט מניע לפעולה בסיום הטקסט שתגדיר לקורא מה היית מצפה ממנו לעשות – “לחץ כאן לקביעת פגישה” או “הזן את פרטיך וקבל הצעת מחיר” וכו’.

הקפידו על ניסוח

הקפידו על השפה והניסוח. שגיאות כתיב או שפה עילגת לא רק שאינן אופציה שבאה בחשבון אלא שהן גורמות נזק , מרחיקות קוראים ומשליכות על המותג שלכם. בקיצור, בלי שגיעוט ובלי תעויוט….

בצעו הגהה

סיימתם לכתוב? יופי. עכשיו בצעו הגהה. אחת לא מספיקה. קופירייטר טוב קורא את מה שהוא כותב באובססיה עד שהוא שולח ללקוח…

תנו לאחרים לקרוא

מי שאמור לקרוא ולהבין את הטקסטים שלכם הם אחרים ולא אתם. תנו לאנשים שאתם סומכים על דעתם לקרוא את הטקסטים להעיר הערות ולתת לכם ביקורת בונה.

צרפו תמונות

אתם עסק של אדם אחד? בעלים של חברה? שימו תמונה. תמונה אישית היא משהו מקרב שהופך את הטקסט לאישי. רק בבקשה, לא תמונה מאלבום שנקרא “תאילנד 2012” או תמונה מטושטשת ממסיבת סיום התיכון שלכם עם חתימת שפם ואוסף חצ’קונים מרשים. תשקיעו בתמונה מקצועית כי טוב מראה עיניים…

קראתם? הבנתם? חושבים שיכולם לבד?  יאללה, לעבודה. לא יכולים או לא רוצים לכתוב לבד? בדיוק בשביל זה אני כאן – שרותי קופירייטינג וכתיבה שיווקית מקופירייטר מקצוען.

 

Call Now Button