ג'ימייל השיקה גרסה חדשה – וזה נראה מצויין
נתחיל מהסוף – אני אוהב את הגרסה החדשה של ג'ימייל. ועכשיו לחדשות בהרחבה: גם אתם הולכים לאהוב את הגרסה החדשה (אלא אם אתם ממש לא מגיבים טוב לשינויים אז אולי כדאי שתחזרו להשתמש במייל של וואלה…). יש לכם קוצים בתחת ורוצים לדעת איך לעבור תוך דקה למראה החדש? גללו לסוף המאמר, הפתרון לחידה נמצא שם 🙂
אני משתמש בג'ימייל מאז שהשירות התחיל. אני זוכר את הפחד של האנשים מפני השירות המעולה הזה : "גוגל יקראו לי את המיילים" , "הם עכשיו ידעו עליי הכל", "אני מוותר על הפרטיות שלי" ועוד. אז אפשר להרגע, מזמן וויתרתם על הפרטיות שלכם ומזמן גוגל יודעת עליכם (כמעט) הכל. וכן, גם מארק צוקרברג יודע עליכם הכל, מחיבתכם לסרטוני חתולים מצחיקים ועד הרומנים הווירטואליים (או שלא) שאתם מנהלים. הוא גם יודע איך נראית בביקיני בתאילנד 2017 וכמה אתה שונא את האוהדים של קבוצת כדורגל כזו או אחרת. הכל ומה הצבעת בבחירות. זה המחיר שכולנו משלמים עבור שימוש בשירותים חינמיים מעולים. אנחנו לא משלמים בכסף אלא במטבע עובר לסוחר חשוב בהרבה – מידע. וכמו שראינו בפרשייה האחרונה של פייסבוק, מידע שווה המון כסף. כן, גם המידע שלכם.
אבל איך הגענו לכאן? אה, כן, הגרסה החדשה של ג'ימייל. השינוי האחרון של ג'ימייל היה, איך נאמר, מזמן. נכון, היה את הניסיון הלא מוצלח להשיק את inbox (ששנאתי) אבל שינוי אמיתי ומהותי בשירות הדואר שלה לא ממש קרה. נכון, מדובר בשירות אימייל מעולה, יעיל ואיכותי, אבל הגיע הזמן להתקדם. אז גוגל התקדמו, והרבה. אני חייב להגיד שהתאהבתי בעיצוב החדש ממבט ראשון. המראה הנקי, הפונקציונליות המשופרת והחשיבה על המשתמש עשו ממש טוב לחובבי הז'אנר. מה יש שם? הנה הסקירה המלאה.
ה-Gmail החדש : חמישה שינויים עיקריים בעיצוב מחדש לשנת 2018
אי-מיילים שמשמידים את עצמם ותכונת אבטחה מוגברת בעדכון
גוגל תתחיל לחשוף לראשונה בפומבי את השירות המעודכן בשבועות הקרובים. החברה משיקה את העיצוב מחדש המקיף ביותר מזה שנים של שירותי ה-Gmail שלה, המאופיין במראה חדש לגמרי ובמספר רב של תכונות אבטחה. הכמות הגדולה של השדרוגים תגיע בקרוב לשירות המקוון של Gmail, שניתן לגשת אליו דרך דפדפני אינטרנט. אפליקציית Gmail של גוגל לסמארטפונים לא "תהנה" מהשינויים שכן שירות זה עובר עדכונים לעיתים קרובות יותר. הנה חמישה שינויים עיקריים שהמשתמשים ב-Gmail יכולים לצפות להם:
מראה מראה שעל הקיר, מי שירות המייל המעוצב ביותר בעיר? מראה חדש לגמרי למייל שלכם
הדבר הראשון הבולט הוא העיצוב החדש. העיצוב של Gmail עבר רק שינויים קטנים ומינוריים בשנים האחרונות, אך לגרסה החדשה יש סגנון מחודש. פריסת העמוד הכוללת החדשה של Gmail נראית דומה לגרסה הישנה יותר, אך לעדכון יש ממשק בהיר יותר עם רקע לבן ויותר סימני תפריט צבעוניים. גם השירות נראה פשוט ואפקטיבי יותר. לשוניות תפריט קלות לגישה רצות לאורך כל החלק העליון של הממשק.
אחת התכונות החדשות שאני אהבתי היא האפשרות לצמצם את התפריט הראשי ולמזער אותו ככה שיופיעו רק האייקונים. למשתמשי לאפטופים עם שטח מסך מוגבל מדובר בשיפור של ממש.
מעבר לכך, התווסף איזור חדש שמאפשר גישה מהירה לשירותים נוספים שמתממשקים לג'ימייל. רוצים את asana בגישה מהירה? זה שם, צריכים את היומן והמטלות שלכם במרחק קליק? הם גם שם. והכל בעיצוב מינימליסטי מעולה ושימושי.
שינוי עיצובי נוסף ושימושי מאד הוא גישה מהירה לקבצים מצורפים במייל. עד היום הייתם (ואני) צריכים לפתוח את המייל על מנת לפתוח את הקובץ המצורף. הימים האלו מאחוריכם – מהיום הקבצים זמינים להקלקה וצפייה ישירות מהתצוגה המקדימה, וזה ממש נוח!

תכונה מעולה לבעלי מסכים קטנים – צמצום סרגל הקטגוריות

רוצים לקבוע איך יראה הג'ימייל שלכם? זה אפשרי

[irp posts="6600" name="שמונת תוספי הוורדפרס המומלצים לשנת 2018"]
איזה נודניק!! Nudging and snoozing
משתמשים שמקבלים מאות מיילים ביום יכולים לפספס הודעות חשובות, כך שגוגל הכניס לראשונה "מצב דחיקה" חדש על מנת להבטיח שתזכורות בעדיפות גבוהה לעולם לא יישלחו לתחתית הערימה. המערכת עובדת תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) שפותחה על ידי ענקי האינטרנט. היא סורקת את המיילים שלך ומוצאת את הכמה הנבחרים שהם בעדיפות גבוהה. הבינה המלאכותית לאחר מכן "נועצת" את המיילים האלו בראש תיבת הדואר הנכנס שלך למשך כמה ימים עד שאתה עונה להודעה.
בינתיים, משתמשי Gmail יכולים לקבל התראה חוזרת על מייל תוך שימוש בפונקציית "הנודניק", תכונה דומה לזו של שעון מעורר. משתמשים המבחינים במייל חשוב, אך אין להם זמן להשיב לו, יכולים שתישלח אליהם התראה נוספת אודות ההודעה במועד מאוחר יותר. תוכלו לקבל התראה שניה מ-Gmail או מאוחר יותר באותו יום או בתאריך עתידי לבחירתכם.
אופס? אין בעיה: אי-מיילים שמשמידים את עצמם
אופציה חדשה נוספת בעדכון של Gmail היא "מצב סודי", המאפשר למשתמשים לבחור האם המייל יכול להשמיד את עצמו לאחר פרק זמן מסוים. המשתמשים יכולים לבחור האם המייל שהם שולחים ייעלם מתיבת הדואר הנכנס של המקבל תוך 24 שעות, חמישה ימים או אפילו תוך שנה.
יש אנשים רעים שם בחוץ…אבטחת שני גורמים
גוגל מציעה אימות בן שני גורמים בו המשתמשים של Gmail חייבים לאמת גישה לאימיילים שלהם לאחר הקלדת הסיסמא שלהם. הדבר מיועד על מנת להגן על החשבונות של המשתמשים למשך כמה שנים. החברה כעת מרחיבה את מאפייני האבטחה לאימיילים. משתמשים כעת יכולים לשלוח מייל שמצריך קוד אבטחה כדי לקבל גישה אליו. Gmail שולח באופן אוטומטי את הקוד לטלפון או לטאבלט של הנמען, אותו עליו או עליה להזין בעת פתיחת המייל על מנת לצפות בו. דבר זה עוזר להבטיח שהנמען יהיה האדם היחידי שפוחת את המייל הסודי, גם אם חשבון ה- Gmail של המשתמש נשאר פתוח במחשב ציבורי.
זה ממש חשוב! התראות בעדיפות גבוהה
התראות למיילים בעדיפות גבוהה זמינים באפליקציה של -Gmail לסמארטפונים כבר זמן מה, אך כעת הן מגיעות לגרסה האינטרנטית של השירות. מצב זה משתמש בתוכנית הבינה המלאכותית של גוגל לברור מיילים בעדיפות גבוהה שנכנסים לתיבת הדואר הנכנס של משתמש, תוך זיהוי אילו מהם חיוניים למקבל, ועל אילו מהם ניתן לעבור בתאריך מאוחר יותר.
אני לא יכול לחכות! איך תעברו עוד היום למראה החדש!
הגרסה החדשה עדיין לא הגיעה אליכם? אתם ממש לא צריכים לחכות! גשו אל הג'ימייל שלכם במחשב, לחצו על גלגל השיניים בראש העמוד ובחרו לעבור לגרסה החדשה. זהו, תתחדשו! לא אוהבים משום מה את השינויים? אין בעיה, גשו שוב לגלגל השיניים (הוא תמיד יהיה שם בשבילכם) וחזרו למראה הקודם, אבל למה שתרצו לעשות את זה? 🙂
Views: 859
תודה על הסקירה. חבל שלא צירפת תמונות.
אני יודע. אני כנראה אוסיף בהמשך 🙂
עושים סקירה על ממשק חדש בלי לצרף תמונות של הממשק החדש… כמה לא מקצועי
יש מצב שלא מקצועי, אבל אני ממש משתדל…
בכל אופן, גם תמונות התווספו
תודה על ההערה המקצועית