התרגלתם כבר לשינויים בתצוגת הג'ימייל שלכם? אם כן צפויה לכם הפתעה חדשה מבית היוצר של גוגל- תצוגה ויזואלית של המסרים בלשונית ה promotions ("קידומי מכירות" בלשון הקודש) . הנה מה זה אומר על הדרך בה תראה הלשונית החדשה וכיצד הדבר ישפיע על השיווק שלכם במייל וניוזלטרים.
גוגל שינו בשנה האחרונה כידוע את האופן בו מחולקים האימיילים שלנו בג'ימייל בין טאבים שונים והדבר נועד להקל על המשתמשים בתעדוף צריכת הדואר האלקטרוני שלהם. כמי שעובד לא מעט (בלשון המעטה…) עם שיווק באמצעות מייל וניוזלטרים הייתי בטוח שהדבר ישפיע על אחוזי הפתיחה אולם באופן מפתיע לא ניכרה שום השפעה בתחום מהסיבה הפשוטה כנראה שמרבית המשתמשים השכילו לאמץ את השינוי ואת הלוגיקה שעומדת מאחוריו. אולם עכשיו גוגל עומדת להכריז על מהפך נוסף אשר ממוקד כולו בטאב ה promotions ומציגים תצוגה חדשה למיילים הנכנסים לשם- תצוגה ויזואלית כפי שכולנו מכירים מהעיצוב של pinterest בתצורת גריד של תמונות צבעוניות ( grid) .
ברגע שהשינוי ייכנס לתוקף טאב ה promotions ייראה ככה:
מה זה אומר עליכם כמשווקים? שני דברים עיקריים:
- התמונה שתוצג "תשאב" מתוך המייל ששלחנו (במידה והזנתם תמונה כמובן)
- את הלוגו של העסק שלכם גוגל "תשאב" מדף העסק של הגוגל פלוס שלכם.
אז מה עושים עכשיו? קודם כל מוודאים שהלוגו בעמוד הגוגל פלוס העסקי שלכם מעודכן. אין לכם עמוד גוגל פלוס עדיין לעסק? הנה עוד סיבה טובה לפתוח אחד. דבר נוסף, מתחילים לשים יותר דגש על התמונות שאתם מצרפים למיילים השיווקיים ולניוזלטרים שלכם היות ולדבר בעתיד תהיה השפעה ישירה על אחוזי הפתיחה של התוכן שלכם, וזאת כל המטרה, לא?
השירות עדיין לא זמין למשתמשים ונמצא בבדיקות אבל סביר להניח שבקרוב הוא יתחיל "להתגלגל" לתיבת הג'ימייל הקרובה למקום מגוריכם…הערכו בהתאם היות ומדובר בשינוי משמעותי שעשוי אפילו לשדרג את השיווק של העסק שלכם במייל.
Views: 45