fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

ג'ימייל שינו את חוקי המשחק מבלי ששאלו אותנו אם אנחנו מוכנים לשחק איתם. במסגרת השינוי ישנן שלוש קטגוריות חדשות. מאז השינוי ,הניולזטר שלי "בקטנה" מגיע אל לשונית הקידום מכירות החדשה במקום אל רשימת המייל הכללית שלכם. היות ואני יודע כי הדבר מדיר שינה מעיניכם, אני מביא כשירות לציבור שתי פעולות שניתן לעשות על מנת שנוכל להמשיך ולהפגש פעם בחודש בתיבת המייל כמו שהייתם רגילים.

אפשרות מרגשת ראשונה :

היכנסו לתיבת ה-GMAIL שלכם

בידקו האם גוגל כבר העביר אתכם לממשק החדש (סביר להניח שכן…) שמכיל את שלושת הלשוניות :

ראשי (PRIMARY)
רשתות חברתיות (SOCIAL)
קידומי מכירות (PROMOTIONS)

בממשק החדש הניוזלטר שלי "בקטנה" מגיע ישירות אל לשונית "קידומי מכירות" וחבל, כי אני לא ממש מוכר שם משהו 🙁

חפשו את הניולזטר שלי שם בין ההרי ההצעות האטרקטיביות יותר והאטרקטיביות פחות שאתם מקבלים
עכשיו מגיע החלק המרגש : גררו את המייל שלי ברגישות ובנחיות ללשונית שששמה בישראל – ראשי (PRIMARY)
במידה ו ג'ימייל שואל האם להפוך את הדבר לקבוע ענו לו בששון ובשמחה שכן.
זהו, מהיום "בקטנה" יגיע ישר אל התיבה הראשית שלכם ובא לציון גואל.

אפשרות מופלאה שנייה (והכי טובה אם תשאלו אותי..)
באפשרותכם להמשיך ולעבוד עם הממשק הקודם של ג'ימייל ולבטל את החלוקה החדשה אך ההו כה מעצבנת ללשוניות.
איך עושים את הקסם הזה? אני שמח ששאלת :
קודם כל נכנסים לכפתור ההגדרות של ג'ימייל (זה שנראה כמו גלגל שיניים)
ביחרו באפשרות הגדרות תיבת דואר נכנס (configure inbox)
בטלו את סימון ה-V, המופיע ליד האפשרויות:
קידומי מכירות (PROMOTIONS)
רשתות חברתיות (SOCIAL)
זהו, חזרתם הביתה אל הסדר הישן, המוכר והטוב.

לא היה קשה, נכון?

Views: 22