
בימים אלו, כאשר הטכנולוגיות והטרנדים במדיה החברתית זזים יותר מהר מהפיד שלנו בפייסבוק, קשה לדעת היכן להשקיע את המאמצים השיווקים של העסק ומאילו להתעלם. לא כל עסק יכול להרשות לעצמו לפעול בכל החזיתות החברתיות מכמה סיבות כגון זמן, כסף, משאבי כוח אדם או כולם ביחד. למעשה, רוב העסקים לא צריכים להיות פעילים בכל הרשתות החברתיות היות ולא כל הרשתות מתאימות לכל העסקים. ישנם עסקים אשר עבורם טוויטר היא פלטפורמה יעילה במיוחד וישנם כאלו אשר טוויטר לא רק שאינה מביאה להם תועלת אלא אף גורמת נזק באופן מסויים עקב הזמן והמשאבים צורכת על מנת להתנהל בה. אותו הדין לגבי pinterest, גוגל פלוס ועוד. הדבר הראשון שעל העסק לעשות הוא למפות את הרשתות החברתיות האפקטיביות במיוחד עבורו ולרכז בהן מאמצים ולזנוח את השאר.
אם 2013 הייתה שנה בה עסקים רבים גילו את השיווק ברשתות החברתיות (ולא, לא להתבלבל עם המושג "שיווק רשתי" שלא קשור לכאן בשום צורה או אופן…) הרי שב 2014 עוד תגבר המגמה של חדירת מותגים לעולמות המדיה החברתית והצורך להיות בהן פעיל אף ייגדל. אולם, מהם הדברים שצריכים לדעת לפני שצוללים למים העמוקים האלו? הנה כמה דברים חשובים באמת:
אלו הן ארבע סיבות בלבד מדוע שיווק ברשתות חברתיות הולך להיות אפילו גדול יותר ב 2014 לצד קידום אתר בגוגל "מסורתי" .אני בטוח שיש עוד אבל אין לי זמן לכתוב אותן כי אני הולך לשים לינק לפוסט הזה בפייסבוק ובגוגל פלוס.
Views: 2