fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

כיום, עם התפתחות האינטרנט, השיווק והפרסום הפך להיות זמין ונגיש, אפילו ללא תשלום, באמצעות הרשתות החברתיות השונות. בעלי עסקים קטנים מעדיפים לעשות לעצמם את השיווק, באמצעות פתיחת דף פייסבוק לדוגמא, אותו הם ממלאים במידע אודות העבודה שלהם, מפרסמים טיפים, רעיונות, תמונות, בכדי לכבוש את קהל הנמענים שנמצא בפייסבוק וכתוצאה מכך להרוויח לקוחות נוספים. אחת הדרכים ליצירת שיווק טוב, היא דרך כתיבה שיווקית, שבדרך כלל נעשית על ידי קופירייטר, רעיונאי שתפקידו לערוך תוכן שיווקי וליצור פרסום יעיל ואפקטיבי. במידה ואינכם מעוניינים להוציא כסף רב על פרסום, באמצעות משרדי פרסום גדולים, תוכלו לבחור משרד פרסום לעסקים קטנים, שיאפשר לכם לפרסם ולשווק את העסק שלכם במחיר מוזל.

מילות מפתח

כתיבה שיווקית מצריכה תהליך של חקר מילות מפתח, בכדי לוודא אילו מילים ישפיעו על המאמר לבלוט החוצה ולפרסם את המוצר ואת בית העסק בצורה הטובה ביותר. כאשר מפרסמים את המאמר השיווקי באתר מסוים ורוצים שיקבל דירוג גבוה, משתמשים במילות מפתח יעילות, שיאפשרו לו לעלות למקומות הראשונים בחיפוש. האלגוריתם המיוחד שעימו עובד גוגל, מצליח לאתר את מילות המפתח, לדרג את המאמר לפי איכות התוכן ואמצעי השיווק. במידה ויהיה שימוש בלתי סביל במילות שיווק, גוגל לא יעריך את המאמר ויקטול אותו. לכן יש לזכור כי עם כל דבר יש לנהוג בזהירות, לא להגזים, לא להיות דרמטיים וליצור סיפורי בדיה בכדי למכור.

שימוש בביטויים לא פופולאריים

כתיבה שיווקית צריכה אומנם להיות קולחת ועניינית, אך בו זמנית, אמורה להיראות במנועי החיפוש, בכדי לאפשר למוצר או עסק מסוים לבלוט החוצה ולהתפרסם. חשוב לא להשתמש רק בביטויים פופולאריים, מאחר כי הם נמצאים גם במאמרי שיווק אחרים. השתדלו להיות מקוריים, יצירתיים וייחודיים בעיצוב המסר. חפשו את הלונג טייל, המתאר רשימת ביטויים שאינם נפוצים ברשת על ידי המשתמשים ובכך תהיו מקוריים ותאפשרו לתוכן שלכם להיחשף. כתיבה שיווקית צריכה להיות כתיבה איכותית, שנונה ומקורית, שתאפשר לנמען לקבל מידע איכותי ומהימן. צרו קשר עוד היום עם משרד פרסום לעסקים קטנים, בכדי ליצור תוכן איכותי עבור האתר של בית העסק שלכם.

Views: 273

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *