fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

 

כתיבת מאמרים ותוכן מקצועי לבלוגים, אתרים וכל מה שזז ברשת (ושאין לו זימים וסנפירים…)

צריך להופיע בעמוד הראשון בגוגל? אתה צריך תוכן איכותי
תוכן זה עניין למקצוענים
  • כתיבת מאמרים לצרכי קידום כולל צפיפות מילות מפתח 

  • תוכן מקורי בלבד (לא משוכפל) 

  • מחיר ללא תחרות ביחס לתמורה

  • מאמרים מנוסחים היטב וכתיבה ברמה גבוהה

היתרון היחסי שלך
  • זמני אספקה מהירים 

  • צוות כותבים מנוסה ומקצועי

  • ניסיון בכתיבת אייטמים לאתרים גדולים 

  • כתיבת תוכן לקמפיינים ב outbrain

אנחנו עושים רק דבר אחד – אבל הכי טוב : תוכן

צוות מקצועני התוכן של keyword מעניק שירותי כתיבת מאמרי קידום ותוכן שיווקי ומקצועי לחברות קידום ושיווק אתרים. מתוך ניסיון עשיר עם חברות מהגדולות במשק ואיכות ללא תחרות אנחנו יכולים להבטיח לך דבר אחד – ראש שקט. מבטיחים להפתיע לטובה בכל פעם מחדש.

איך כתיבת מאמרים לאתר מסייעת לעסק שלכם לגדול?

כתיבת מאמרים לאתר האינטרנט שלכם היא בין הכלים העסקיים היעילים ביותר שתוכלו לפתח בכדי למשוך לקוחות חדשים, ליצור נאמנות בקרב הלקוחות הקיימים, קידום האתר במנוע החיפוש והגדלת המחזור העסקי של העסק שלכם. כמו כן, באמצעות כתיבת תוכן עם ערך לגולשים, באפשרותכם למתג את עצמכם כאוטוריטה בתחומכם ולהגדיל את האינטראקציה עם הקהל שלכם.

לפניכם כמה נתונים סטטיסטיים מעניינים על בלוגים:

  • עסקים קטנים שמייצרים מאמרים לאתר באופן קבוע חווים צמיחה פי 126% ביחס לעסקים שלא עושים זאת.
  • אתרים עם בלוג מכילים בממוצע כ- 434% יותר דפים באינדקס.
  • חברות שמטפחות בלוג פעיל באתר מקבלות 97% יותר קישורים לאתר.
  • 47% מהרכישות מתבצעות לאחר שהקונים צפו בתוכן בבלוג.
  • 84% מהצרכנים ירכשו לאחר שלמדו על המוצר או השירות דרך הבלוג באתר.
  • למשווקים שמייצרים מאמרים לאתר יש סיכוי גבוה פי 13 להשיג החזר השקעה חיובי על מאמציהם.
  • טיפוח בלוג מביא לשיפור של 14.6% בשיעור הלידים הנכנסים לאתר ביחס ל- 1.7% בלבד, המגיעים מדיוור ישיר או עלונים מודפסים.

כיצד כתיבת תוכן לבלוג יכול לעזור לעסק שלכם להצליח?

הוספת מאמרים לאתר שלכם מאפשרת לכם לכסות יותר מילות מפתח וביטויי מפתח למנוע החיפוש. ככל שלקהלים שלכם יהיה יותר תוכן רלוונטי ובעל ערך לצרוך באתר שלכם, כך הם יבקרו בו לעיתים קרובות יותר וישהו בו פרק זמן ממושך יותר. כל המרכיבים הללו מועילים לקידום האתר בצורה אורגנית.

למעשה, כל מאמר נוסף בבלוג הוא זרוע נוספת של האתר, שמגיעה אל מנוע החיפוש ואוספת משתמשים נוספים אל האתר. כמו כן, זו דרך נפלאה להיות נגישים יותר לסורקים של מנוע החיפוש בכדי להיות מדורגים.

למה הלקוחות שלכם חושקים בתוכן?

אנשים מחפשים משאבים ומידע באינטרנט בכל רגע נתון, ולכן כדאי שתספקו להם את התוכן שהם מחפשים בכדי שלא ימצאו אותו אצל המתחרים שלכם.

כאשר אתם מספקים לקהלים שלכם תוכן אינפורמטיבי באופן קבוע, העסק שלכם הופך להיות משאב מהימן. באמצעות כתיבת תוכן לאתרים ניתן למצב את העסק כמוביל בתעשייה בצורה אותנטית ולבסס לקוחות באופן יעיל.

בסיס הלקוחות שהבלוג יצליח לצבור אומנם לא יבצע רכישה מיידית, אך ברגע שילמד מספיק דרך הבלוג באתר, יאמין בעסק ויזדקק לשירותיו, הוא יפנה אליו לצורך רכישה או קבלת שירות.

כל עוד תמשיכו להזין את המשתמשים בתוכן, תענו על שאלותיהם ותעניקו להם מידע רלוונטי עם ערך, הם לא ירצו ללכת לשום מקום אחר, וגם אם הם לא מוכנים עדיין לבצע רכישה, הם ישתפו את התכנים שלכם עם משתמשים נוספים, ויסייעו לכם להגדיל את כמות הלידים הנכנסים ואת החשיפה שלכם ברשת.

אילו מרכיבים חיוניים יסייעו לכם לקדם טוב יותר מאמרים בבלוג האתר?

  • מילות מפתח ממוקדו וביטויי מפתח של זנב ארוך
  • כותרות מעניינות וענייניות
  • כותרות משנה כובשות
  • רשימות, דיאגרמות, טבלאות ותרשימים
  • כתובת אתר לדף הבלוג, המותאמת ל- SEO
  • תגיות וכותרות שמותאמות לקידום אתרים
  • קריאות לפעולה

כיצד תפיקו את המרב מהבלוג שלכם?

כתיבת מאמרים לאתר יכולה לקחת זמן רב, והיא דורשת מיומנויות כתיבה והבנה בשיווק וקידום בזירה הדיגיטלית. אם אינכם רוצים לבזבז את זמנכם או להשקיע את הכסף שלכם מבלי לקבל תמורה, כדאי שתפנו לשירותיו של כותב תוכן מקצועי, שמתמחה בכתיבה בנישה ששבה העסק שלכם פעיל, ויש לו יכולות קופירייטינג, שיבטיחו לכם למקסם את הפוטנציאל של התוכן שלכם בקידום העסק.

אם החלטתם לכתוב את התוכן בעצמכם, הקפידו על העקרונות הבאים:

  • הקפידו על איות נכון, בחירת מילים, דקדוק ופיסוק נכונים.
  • צרו כותרות חזקות וכותרות משנה באמצעות מילות מפתח וביטויי זנב ארוך.
  • השתמשו ברשימות נוחות ממוספרות ותבליטים לקבלת מידע מהיר.
  • הוסיפו סמלים ושירותים לשיתוף מדיה חברתית בחלקו העליון והתחתון של כל פוסט.
  • שתפו את הפוסטים שלכם ברשתות החברתיות.
  • שלפו חלקים מהמאמרים לפוסטים וציוצים עצמאיים ברשתות החברתיות.

באיזו תדירות כדאי לפרסם בבלוג?

התשובה לכך תלויה בסוג העסק שלכם וביכולתכם להתמיד. באופן כללי, ככל שתפרסמו יותר, כך ייטב, אך ההמלצה היא להוסיף מידי חודש לפחות מאמר אחד. בכל מקרה חשוב לשמור על פרסומים תדירים, על מנת שהמשתמשים העוקבים יוכלו לצפות מתי יתפרסם התוכן הבא, ולא ישכחו מכם.

צריכים מאמרים ותוכן מעולה לקידום האתר שלכם? דברו איתי 🙂

Views: 159