fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

שיווק של בית עסק, אישיות או מוצר, נעשה לרוב באמצעות פרסום באמצעי המדיה השונים, תלוי כמובן בבית העסק, בגודל שלו ובאמצעים שלו עבור התקציב לפרסום. אם מדובר בחברה גדולה, בדרך כלל הפרסום נעשה על ידי אמצעי התקשורת הגדולים כגון הטלוויזיה והרדיו, אך כאשר מדובר בפרסום בתי עסק קטנים, הפרסום נעשה לרוב על ידי פליירים, שלטי חוצות ואיך לא, באמצעות האינטרנט, שכבש את עולם הפרסום וחסך לבתי העסק אלפי שקלים. פרסום באינטרנט לא מחייב בהכרח פרסום בתשלום, מאחר ובשנים האחרונות נפתחות רשתות חברתיות כמו פטריות אחרי הגשם. באמצעות הרשתות החברתיות, בתי העסק יכולים לפרסם ולחשוף את עצמם, אפילו ללא משרד פרסום, אלא בעזרתו של קופירייטר מקצועי ומנוסה, שייצור עבורם תוכן שיווקי, שיגרום לנמענים לרצות לדעת יותר ולקרוא את המסר.

חזקות ויתרונות

קופירייטר טוב חייב להיות מקורי ויצירתי, בכדי ליצור עניין חדש, אם בפרסומת או אם בתוכן כתוב. קהלי היעד השונים אוהבים להיחשף לדברים חדשים, מעניינים ולא קונבנציונאליים, לכן על הקופירייטר לזהות את החזקות של בית העסק ולהציג אותן כיתרונות. קופירייטינג באמצעות תוכן כתוב יכול להיות מאמר שיווקי, שמתאר את אחד מפעולותיו או ממוצריו של בית העסק, בצורה חיובית, עם אמצעי שיווק אך יחד עם זאת הצורה אינפורמטיבית, שמספקת מידע מהימן ללקוחות הפוטנציאלים.

שיווק כמעט בחינם

מאמרי שיווק נכתבים על ידי תבנית מובנית, שבעזרתה המאמר מקדם את בית העסק, אם את אתר האינטרנט שלו או אם את מוצריו. במידה ואתם מעוניינים לשווק את עצמכם בעזרת מאמרי קידום, חשוב לבחור במשרד פרסום עם קופירייטר כריש, מקצועי ומיומן, שיידע כיצד לפתח מאמר מעניין ואיכותי סביב אחד מהנושאים הקשורים בתחום. קופירייטר מקצועי עומד על איכות ופחות על כמות, לכן כדאי שתעדיפו מאמר קצר אך איכותי ומעניין. שימו לב כי לא הוטמעו יותר מידי מילות מפתח, מאחר שהאלגוריתם של מנוע החיפוש גוגל, לא מעריך תוכן לא יצירתי שבכדי למלא אותו חוזרים שוב ושוב על אותן מילים. קופירייטר יודע בדיוק באילו מילים להשתמש, בכדי ליצור חשיפה טובה ותדמית חיובית.

Views: 60

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *