fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

מחזל”שים: נוהל חזרה לשגרה בשיווק של העסק שלך


וואו, וואו, תודו שזה לא היה קל. חג, שבת, שבת, חג… למי בכלל היה זמן לחשוב על עבודה?
כל זה מאחוריכם וזהו, אין יותר תירוצים. החזרה לשגרת העבודה כוללת גם המשך והתמדה בתוכנית השיווקית של העסק שלכם. זוכרים מה זה? מאחר שלא ממש, העזנו לרכז עבורכם 5 כללים חשובים לשגרת שיווק בעסק:

  • סגרו ביומן “זמן שיווק”
    הקדישו לפחות שעתיים בשבוע בהן אתם “מתעסקים” עם שיווק העסק – יצירת פעילות ברשתות החברתיות (תוך תזמון מתאים לזמן בו תרצו לפרסם את הפעילות), כתיבת מאמרים לאתר ולניוזלטר, מעקב אחר לקוחות “מרחפים” וכל פעילות אחרת שעליכם לעשות. אם לא תסגרו ביומן, סביר להניח שלא תמצאו את הזמן. עכשיו, כששבועות שלמים של עבודה לפנינו – הקדישו לכך זמן קבוע.
  • נהלו אקסל לקוחות
    אחת הבעיות הנפוצות של בעלי עסקים קטנים, שאינם מתחזקים מחלקת קשרי לקוחות על בסיס קבוע, היא העובדה שלקוחות מתעניינים אינם זוכים למענה בזמן אמת. עכשיו, כשיש לכם זמן, בנו לעצמכם טבלה והכניסו אליה כל לקוח שמתעניין במוצר או בשירות שלכם. רשמו את שם הלקוח, מתי הוא פנה אליכם ומה הוא מבקש, ועדכנו את הטבלה ברגע שתיצרו איתו קשר. כך, תוכלו לעקוב בזמן אמת אחר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם והם לא יפלו בין הכסאות (ובין החגים).
  • הירשמו לניוזלטר / בלוג מתחום העניין שלכם
    את מוספי החג והתשבצים כבר סיימתם? נהדר! זה הזמן להתחיל לקרוא חומר מקצועי אשר יעשיר את הידע שלכם בתחום העיסוק שלכם ובתחומים משיקים. אין נושא שאין עליו חומר ש”מסתובב חופשי” ברשת. מצאו בלוג מעניין או ניוזלטר תקופתי בנושא זה וקבלו ישירות אליכם כתבות ופוסטים שיפתחו לכם את הראש.
  • בחרו ערוץ תקשורת חדש
    מאחר שלא כל בעלי העסקים פעילים בכל הערוצים האפשריים, “אחרי החגים” היא תקופה נהדרת ללמוד ערוץ חדש בו תוכלו להשתמש למינוף העסק שלכם. אם עדיין אין לכם אינסטגרם, ערוץ יוטיוב או בלוג לעסק, אם אתם עדיין לא מוציאים ניוזלטרים שיכניסו טראפיק לאתר, או טרם הפקתם ebook, זה הזמן למצוא את הערוץ המתאים לעסק שלכם, ללמוד אותו ולהיכנס אליו כחלק מתוכנית השיווק הכוללת של העסק שלכם.
  • בחנו את עצמכם
    האם אתם יודעים איך לשווק את העסק שלכם? האם אתם חושבים שאתם יודעים, אבל עדיין לא מצליחים להביא אותו למלוא הפוטנציאל? זה הזמן לחשוב ולחשב איך לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה, באמצעות קורס קצר שתעברו בנושאים שאינכם מבינים בהם או באמצעות יועץ חיצוני שיוכל לעזור לכם להפוך את מאמצי השיווק שלכם לאפקטיביים.

 

אמנם “החגים” מאחורינו, אבל חגים אחרים כבר ממתינים אי שם באופק, כמו גם סוף השנה האזרחית, ובכל חג ומועד אנו מפנים מקום לתירוצים… נצלו את תקופת השגרה המבורכת לעבודה בכל הכוח על השיווק של העסק שלכם, כי אם אתם לא תעשו את זה, אף אחד לא יעשה את זה עבורכם.

מחזל”שים: נוהל חזרה לשגרה בשיווק של העסק שלך
וואו, וואו, תודו שזה לא היה קל. חג, שבת, שבת, חג… למי בכלל היה זמן לחשוב על עבודה?
כל זה מאחוריכם וזהו, אין יותר תירוצים. החזרה לשגרת העבודה כוללת גם המשך והתמדה בתוכנית השיווקית של העסק שלכם. זוכרים מה זה? מאחר שלא ממש, העזנו לרכז עבורכם 5 כללים חשובים לשגרת שיווק בעסק:

  • סגרו ביומן “זמן שיווק”
    הקדישו לפחות שעתיים בשבוע בהן אתם “מתעסקים” עם שיווק העסק – יצירת פעילות ברשתות החברתיות (תוך תזמון מתאים לזמן בו תרצו לפרסם את הפעילות), כתיבת מאמרים לאתר ולניוזלטר, מעקב אחר לקוחות “מרחפים” וכל פעילות אחרת שעליכם לעשות. אם לא תסגרו ביומן, סביר להניח שלא תמצאו את הזמן. עכשיו, כששבועות שלמים של עבודה לפנינו – הקדישו לכך זמן קבוע.
  • נהלו אקסל לקוחות
    אחת הבעיות הנפוצות של בעלי עסקים קטנים, שאינם מתחזקים מחלקת קשרי לקוחות על בסיס קבוע, היא העובדה שלקוחות מתעניינים אינם זוכים למענה בזמן אמת. עכשיו, כשיש לכם זמן, בנו לעצמכם טבלה והכניסו אליה כל לקוח שמתעניין במוצר או בשירות שלכם. רשמו את שם הלקוח, מתי הוא פנה אליכם ומה הוא מבקש, ועדכנו את הטבלה ברגע שתיצרו איתו קשר. כך, תוכלו לעקוב בזמן אמת אחר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם והם לא יפלו בין הכסאות (ובין החגים).
  • הירשמו לניוזלטר / בלוג מתחום העניין שלכם
    את מוספי החג והתשבצים כבר סיימתם? נהדר! זה הזמן להתחיל לקרוא חומר מקצועי אשר יעשיר את הידע שלכם בתחום העיסוק שלכם ובתחומים משיקים. אין נושא שאין עליו חומר ש”מסתובב חופשי” ברשת. מצאו בלוג מעניין או ניוזלטר תקופתי בנושא זה וקבלו ישירות אליכם כתבות ופוסטים שיפתחו לכם את הראש.
  • בחרו ערוץ תקשורת חדש
    מאחר שלא כל בעלי העסקים פעילים בכל הערוצים האפשריים, “אחרי החגים” היא תקופה נהדרת ללמוד ערוץ חדש בו תוכלו להשתמש למינוף העסק שלכם. אם עדיין אין לכם אינסטגרם, ערוץ יוטיוב או בלוג לעסק, אם אתם עדיין לא מוציאים ניוזלטרים שיכניסו טראפיק לאתר, או טרם הפקתם ebook, זה הזמן למצוא את הערוץ המתאים לעסק שלכם, ללמוד אותו ולהיכנס אליו כחלק מתוכנית השיווק הכוללת של העסק שלכם.
  • בחנו את עצמכם
    האם אתם יודעים איך לשווק את העסק שלכם? האם אתם חושבים שאתם יודעים, אבל עדיין לא מצליחים להביא אותו למלוא הפוטנציאל? זה הזמן לחשוב ולחשב איך לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה, באמצעות קורס קצר שתעברו בנושאים שאינכם מבינים בהם או באמצעות יועץ חיצוני שיוכל לעזור לכם להפוך את מאמצי השיווק שלכם לאפקטיביים.

אמנם “החגים” מאחורינו, אבל חגים אחרים כבר ממתינים אי שם באופק, כמו גם סוף השנה האזרחית, ובכל חג ומועד אנו מפנים מקום לתירוצים… נצלו את תקופת השגרה המבורכת לעבודה בכל הכוח על השיווק של העסק שלכם, כי אם אתם לא תעשו את זה, אף אחד לא יעשה את זה עבורכם.

Views: 15