קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

האינטרנט מספק לנו הרבה רצונות , החל משעות הבוקר בהזמנת מונית דרך אפליקציה, בצהריים בהזמנת אוכל מאחת המסעדות השוות, בין הערביים באתנחתא עם כוס קפה וסיור בין אתרים ורשתות חברתיות ובערב ברכישת שמלה חדשה או ביצירת עגלת קניות עם מצרכים לבית. האינטרנט הוא כל יכול ועם הזמן הוא ממשיך להתפתח, לפרוח ולסמל עבור כולנו את העתידנות. אחד מהשימושים מיני רבים שניתן לעשות באמצעות האינטרנט, הוא שיווק ופרסום בתי עסק. אותם בתי עסק ראו באינטרנט כמקפצה אדירה של פרסום, שמסוגלת לעשות מה שהטלוויזיה, הרדיו והעיתון יחד לא הצליחו לעשות. האינטרנט מכוון ספציפית לקהלי יעד מסוימים, מצמצם את האפשרויות ובכך גורם לבול קליעה, בדיוק במטרה.

מידע חיוני

אחד האלמנטים שנכנסו לרשת האינטרנט בתעוזה, הוא העיתון המקוון, הנקרא גם ניוזלטר, בו מפורסמים בתי עסק שונים, פסטיבלים, ירידים, בלוגים וכדומה, שמעוניינים ליצור קשר עם הלקוחות הקבועים שלהם באופן סדיר. ניוזלטר מכיל בדרך כלל מידע אודות המפרסם, הטבות לאותו חודש, תחרויות, פרסים, שינויים שנעשו ברשת וכו’. ניוזלטר לדוגמא, הוא הניוזלטר של בלוג האוכל “בייגלה” הנשלח אל חברי המועדון מידי שבוע, בו ניתן להתרשם משינויים שנעשו במסעדות שונות בארץ, הטבות שיש לאותו חודש בכרטיס, מידע כללי וידע חיוני לכל מי שמחזיק בכרטיס המועדון. בנוסף, ישנו מידע מועיל גם למי שלא חבר מועדון, אך הניוזלטר נשלח אליו במטרה למכור לו את כרטיס המועדון ובאמצעות קריאת העיתון להשתכנע לכך.

מפתיע ומרתק

בכדי שהניוזלטר יהיה מוצלח, חשוב לבנות כל פעם סיפור חדש, להעניק לו צבע, שינוי ולגרום לקהל הנמענים להתעניין, להיות מופתעים ולא להשתעמם כל פעם מחדש. מידת ההצלחה של העיתון המקוון תלויה במספר גורמים, אך מאחר ומדובר בעיתון, העיקר הוא התוכן. בכדי ליצור תוכן יצירתי ומקורי, כדאי ליצור קשר עם חברת פרסום ולהשתמש בשירותיו של הקופירייטר, שייצור עבורכם תוכן איכותי לעיתון, הנאמן ליוצריו ומעניק לכל הנמענים מה שהם מצפים לו. הקופירייטר ידאג לשלב בעיתון מידע יחד עם מסע מפתיע ומעניין. עולם הפרסום הוא עולם מרתק במיוחד שלא פעם אחת הותיר אותנו מופתעים, כעת גם ניוזלטר הוא מקור מפתיע ומרתק.

Call Now Button
×