
האינטרנט כבר מזמן כבש את הזירה התקשורתית, בעזרתו ניתן לפרסם ולחשוף במחיר נמוך בהרבה מאשר באמצעי התקשורת האחרים. עצם העובדה שהמידע קל ונגיש, הנמענים יכולים להעביר מאחד אל השני את המסר, מה שאומר כי המסר עובר מפה לאוזן בלי שתוציאו שקל. כל מה שדרוש מכם לעשות, במידה ואתם בעלי עסק, הוא לפרסם את המסר באמצעים חזקים ולתת לו להמשיך משם לבד. הרשתות החברתיות מאפשרות את הסיטואציה ומעבירות מסרים בלי אינסוף. לדוגמא דרך הפייסבוק, שם ניתן לשתף מידע בכל זמן נתון, בקלות רבה ובהקלקה פשוטה על העכבר. הפייסבוק הוא מוקד מאוד חיוני עבור הפרסום והיינו עדים למקרים רבים, בהם אנשים הצליחו להתפרסם וכמובן שגם חברות קטנות שהפכו לגדולות כתוצאה מכך, מוצרים שונים ואף אג'נדות.
ניוזלטר אלקטרוני
האינטרנט הביא עמו גם את העיתון המקוון, הנקרא ניוזלטר, דרכו בתי עסק מעבירים מסרים שונים לקהל הלקוחות שלהם, משווקים את עצמם ויוצרים תדמית חיובית שכדאי לאמץ. ניוזלטר משמש רבות בלוגים, חנויות, פסטיבלים, מסעדות ועוד. באמצעות העיתון המקוון, בית העסק מעביר לנמענים מידע נחוץ, מספר להם מה חדש, אילו הטבות יש החודש וכמובן דואג לפרסם את בית העסק, תוך כדי סיפור מעניין ויצירתי. בכדי ליצור ניוזלטר אפקטיבי חשוב לקבוע מראש למי העיתון מיועד, מהי מטרת הדיוור, אילו סיפורים מרכזיים יופיעו בו, אילו תמונות יופיעו, איזה עיצוב יקשט את העיתון וכן הלאה.
יצירתיות וכישרון
ניוזלטר איכותי הנכתב על ידי קופירייטר מוכשר ויצירתי, אמור להיות בעל תוכן איכותי שימשוך את קהל הנמענים, להגיע, לרכוש ולהשתתף. העיתון צריך להראות לקהל היעד שלו, כי הוא בא בכדי להעביר להם מסר ולהקנות להם מידע אודות דברים מסוימים, אך אין הוא מתכוון למכור ולהטמיע בכם את הרצון לרכוש. במידה והניוזלטר יהיה צבעוני, שמח, מעוצב בסטייל ייחודי, הוא לבטח יכבוש עיניים רבות ויסקרן אותן בכל פעם. חשוב להיות יצירתיים בבניית הניוזלטר, להביע כישרון אמיתי וליצור מתוך אומנות. הדרך הטובה ביותר להעביר את הניוזלטר, היא באמצעות מייל אוטומטי, עם רשימת נמענים, או באמצעות רשתות חברתיות כמו פייסבוק, שם ניתן להטמיע לינק ישיר
Views: 12