עומדים לעצב לוגו או לעבור תהליך מיתוג? יש חשיבות עצומה לצבעים שתבחרו למותג ולעסק שלכם. לכל צבע יש משמעות עמוקה ומסרים שהוא מעביר. מה משמעות הצבעים בשיווק העסק שלכם? קליק וזה מתחיל.
אורי שקד
אורי שקד, חייט תוכן, קופירייטר, כותב ומאהב. איש של מילים ופריק של מעשים. כותב למחייתו ואוכל להנאתו. נשוי + 2 שיודע עליהן. בעלים בחברת קיוורד המספקת שירותי תוכן מקצועיים לארגונים וחברות. בעל בלוג האוכל "אורי שקד-אוכל בעמידה". מכין קבב רומני בדיוק כמו בבוקרשט.