fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

כבר שנים ידוע כי האינטרנט הוא המקור הטוב ביותר והאפקטיבי עבור פרסום ושיווק. הפצה מסוימת ברשת מדומה לבקיעת נחיל של דבורים, לאחר שתעלו את המסר הוא יועבר הלאה באופן כל כך מהיר, כמו עקיצה של דבורה. חלק מהותי בפרסום באינטרנט, הוא מנוע החיפוש גוגל, שמציב תנאים וכללים לתכנים ולתמונות שחברות מפרסמות. גוגל מסוגל לזהות את טיב התוכן ולהחליט, האם הוא יקדם את המסר או ישקיט אותו. כידוע, תוכן איכותי יקדם את המסר ויאפשר לו להתקדם הלאה, לכן חשוב ליצור מסרים מייצגים ואיכותיים, באמצעות קופירייטינג איכותי ברמה גבוהה. יש לשים לב לתוכן זורם וקולח, הכתוב בצורה מעניינת שתמשוך את קהל היעד המתאים, לאותו מוצר. קופירייטינג איכותי נובע מרעיון מקורי, עם מילים חדשות ולא מתוך תוכן מועתק מאתר אחר. כמו כן, חשוב לשקול אילו מילות מפתח לוקחות חלק במסר ולא להרבות בשימוש חוזר בהן, בכדי לא ליצור הצפה שתעשה את ההפך ממה שגוגל מבקש.

יצירת תדמית חיובית

קידום אתרים זהו תחום מפותח מאוד בימנו, כאשר האינטרנט מהווה את הזירה הכי פופולארית בתקשורת. דרך האינטרנט ניתן לעשות הכול, המסר מגיע אלינו בקלות וניתן להעברה במהירות כהרף עין. קופירייטינג מדבר על התוכן, אותו כותב הקופירייטר, שאמור ליצור מסר ברור, חד ושיווקי, כדי להעניק למוצר מסוים, אישיות או כל דבר אחר, תדמית חיובית שתגרום לקהל הנמענים להתעניין ולצרוך. קופירייטינג הוא חלק נכבד ממשרד הפרסום, דרכו ניתן לשווק עסקים וליצור עבורם כאמור, תדמית חיובית ומושכת. עבודת הקופירייטר אמורה להיות שנונה, מבריקה, חדה ויצירתית, שתדגיש את כל היתרונות של המוצר, בעזרת סלוגן קליט ומנצח.

חשיבה יצירתית

עידן האינטרנט הביא עימו בשורה חיובית לעולם השיווק והפרסום, מאחר והוא מקצר תהליכים וגורם למסר להתפרסם במספר שניות, לעומת פרסום במדיה הישנה והמוכרת, הטלוויזיה, העיתון והרדיו. דרך הרשת, המסר עובר לכמות גדולה יותר של עיניים ואף משתייך לקהל היעד המתאים ביותר. המפתח הנכון לפרסום טוב הוא דרך קופירייטינג מוצלח, שבעזרת חשיבה יצירתית ויצירת מסר חד, ישפיע על הנמענים במידה רבה, בעזרת מידע פשוט של מספר מילים.

Views: 10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סדרת הרצאות מעשיות במחיר מיוחד ללימוד שימוש בכלי בינה מלאכותית