עולם התקשורת הוא עולם רחב מאוד בעל ממדים רבים, שתפקידם לקדם תחום מסוים, לשווק אותו ולגרום לקהל הנמענים להיחשף אליו. בתי העסק הקטנים, מעדיפים לקחת את שירותי הקידום מחברות פרסום לעסקים קטנים, שיעשו עבורם את העבודה בתקציב נמוך יותר. עסקים קטנים אינם מפרסמים את עצמם באמצעי המדיה הגדולים כמו הטלוויזיה והרדיו, אלא בדרך כלל בעיתונים מקומיים של העיר בה נמצא בית העסק וכמובן באינטרנט, המהווה את הזירה התקשורתית הטובה ביותר כיום. בכדי ליצור הד תקשורתי חיובי, חשוב ליצור תוכן באמצעות כתיבה שיווקית מתוחכמת, שתוכל לפאר את שם העסק ולהעניק לו תדמית חיובית, שתגרום לקהל הנמענים להתעניין בו.
השאירו רושם חיובי על הנמען
כתיבה שיווקית נכתבת בדרך כלל על ידי הקופירייטר, הממלא תפקיד של עורך תוכן, עבור מאמרי שיווק, לפרסום בית העסק. הכתיבה צריכה להיות עניינית, ממוקדת, חדה, בעלת חוש הומור ושנינות, בכדי להיות איכותית ומרשימה. בכדי ליצור רושם חיובי על בית העסק שלכם, כדאי שתשכרו את שירותיו של הקופירייטר ולא תעשו זאת לבד, מאחר שקופירייטר מקצועי יודע כיצד לגרום לתוכן להשאיר חותמת, באמצעות כתיבה שיווקית, לשכנע את קהל הנמענים כי מדובר במוצר טוב ואיכותי. מאמרי השיווק הללו מפורסמים באתרי אינטרנט שונים, בתוכם מוטמעות מילות מפתח שנבחרו בקפידה, בשימת דגש על מילים לא פופולאריות שנעשה בהן שימוש רב באתרים אחרים. לאחר הצבת מילות המפתח, חשוב לא להשתמש בהן הרבה, בכדי לא ליצור עומס, לבחור בכתיבה עניינית ומקורית, בעלת איכות ולא כמות.
תעניקו לנמען סיבות לבטוח בכם
הקופירייטר הוא בעל כישרון טבעי, בנוסף לתעודות של לימודים וקורסים שונים, לכן יש בידיו את היכולת ליצור כתיבה שיווקית מרשימה ולגרום לקהל הנמענים להפוך ללקוחות של אותו מוצר מדובר. את התוכן חשוב לכתוב במטרה לגרום לנמענים להאמין לדברים, לא ליצור אשליות באמצעות סיפורי בדיה, אלא להיות אמיתיים, תוך כדי פיאור שם העסק במידה הנכונה. כאשר משתמשים בהגזמה מיותרת, הנמען לא מאמין למה שכתוב ומפקפק באמינות בית העסק. חשוב ליצור אמון ולאפשר ללקוחות הפוטנציאלים לבטוח במסר שהעברתם אליהם.
Views: 47