משתמשים בג'ימייל? אם כן, שמתם לב בוודאי לשינוי החדש שהכניסה גוגל לשירות הדואר האלקטרוני שלה – הקטגוריות. בתור משתמשים פרטיים אין ספק שגוגל הכניסה מנגנון אינדוקס מעניין אולם בתור מי שמשווק באמצעות דואר אלקטרוני וניוזלטרים מדובר במהפכה של ממש ובפעולה שבוודאי כבר התחילה להשפיע על אחוזי הפתיחה של מיילים שיווקיים ועל איכות התקשורת של מותגים עם הלקוחות שלהם. הפורמט החדש מחלק את הודעות הדואר לשלוש קטגוריות חדשות : כללי, רשתות חברתיות וקידום מכירות. במבט ראשון ניתן לחשוב ברעידת אדמה מבחינת שיווק במייל אולם לשיטה זו גם לא מעט יתרונות אשר מי שכבר רכש את אמון קוראיו לאורך זמן לא צריך מהמהלך אלא אולי אפילו לקדם אותו בברכה.
הפורמט החדש של ג'ימייל למעשה מרחיק את ההודעות שלכם קליק נוסף מהמשתמש, וזאת עשויה להיות בעיה לא פשוטה עבור מפרסמים אשר אינם מציעים ערך אמיתי אלא רק הצעות מסחריות. הסוד והפתרון, כמו תמיד, נעוץ בתוכן. הציעו ללקוחות שלכם תוכן אמיתי,בעל ערך, מעניין ,מרגש, מצחיק. אל תנסו למכור להם כי כולם מנסים למכור להם. תהיו שונים ואחרים, תהיו הוגנים ואמינים ובעיקר יצירתיים. זה ישתלם לכם גם עם הפורמט החדש של גוגל.
Views: 10