שיווק דרך תוכן נחשב לאחת השיטות היעילות להבאת קהל חדש ומרענן לעסק. שיווק בטאבולה מאפשר לעסקים ובעלי אתרים לפרסם כתבות באתרים גדולים בעלי תנועה גדולה של גולשים. האתרים השונים ובהם מאקו, וואלה ואחרים, מציעים למפרסמים לשים כתבות שלהם במקומות המיועדים לכך באתר ובלחיצה, להעביר את הקוראים לאתר שלהם.
קמפיין טאבולה מאפשר לבעלי העסקים והאתרים לפרסם את התוכן שלהם באופן טבעי באתרים גדולים. זוהי ההזדמנות לעניין את הקהל הרחב במידע ובשירותים שיש למפרסם להציע וכל זאת בלי שהקהל ירגיש שהוא מקבל פרסומת אלא תוכן שמעניין אותו. כותרת טובה תוביל ללחיצה ולכניסה של מתעניינים ולקוחות רלוונטיים לאתר.
הקהל שמגיע לאתר הוא קהל רלוונטי שמתעניין בנושא. הוא מגיע אל האתר דרך אתרים אחרים גדולים שהתנועה בהם גדולה ועובר בשל התעניינות בכותרת שהוצגה לו לאתר היעד. כמובן, נדרשת כותרת מעולה ועבודת קופירייטינג כדי להצליח להניע את הגולש לתוך האתר. ברגע שהוא לחץ על הכתבה, הוא כבר מוכן לקרוא עוד. כלומר, מדובר בקהל חם שמגיע לאתר ומתעניין בנושא בו הוא עוסק.
כתיבת תוכן ומאמרים לטאבולה אמורה להיות כתיבה זורמת, טבעית ומעניינת. הכתבות אמורות להשתלב באתרים הגדולים ולכן הן לא יכולות להיראות זרות או פרסומיות. קיוורד מספקת שירותי כתיבה שיווקית למאמרי טאבולה ומקפידה על מתן ערך שגורם לגולשים באתרים השונים להתעניין בכתבה ולעבור לכתבות נוספות באתר ואפילו ליצור קשר.
ישנן שתי מטרות בכתיבה תוכן לטאבולה: הראשונה היא יצירת כותרת שתצליח לגרום לגולשים להקליק על המאמר. לשם כך נדרשת עבודת קופירייטר ויכולת לכתוב כותרות מוצלחות ומניעות לפעולה. השנייה היא כתיבת כתבה מעניינת, חדשנית ובעלת ערך לגולשים. המטרה היא שהגולשים החדשים שיגיעו לאתר ימשיכו להתעניין בו, במי שמאחוריו ובעסק ולכן הכתבה חייבת להיות מעניינת.
חשוב לדעת כי בכל מה שנוגע לקמפיין טאבולה, לא כל כתבה מתקבלת ויש צורך באחת שתהיה מקורית ונטולת שגיאות כתיב. שירותי כתיבת תוכן המתמחים בתחום זה מסייעים להצלחת הקמפיין ולתוצאות טובות בעסק.
מתכננים קמפיין בטאבולה או באאוטבריין? בואו נדבר ונתכנן אותו יחד על מנת שיעבוד לכם כמו שצריך
Views: 37