fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

כתיבת תוכן לאתרי מסחר, כתיבה שיווקית

כתיבת תוכן לאתרי מסחר

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מצליחים לפרוץ את גבולות המיקום ולשווק לרחבי הארץ ואפילו העולם. תודות לאתרי המסחר שהפכו להיות פופולאריים, יותר עסקים יכולים להציג את הסחורה שלהם, בין אם היא מיובאת, מיוצרת כאן בארץ או ייחודית לעסק.

יצירת אתר אינטרנט ועיצובי היא משימה אחת, אך היא אינה מספיקה כדי למשוך לקוחות ולייצר מכירות. אתר טוב הוא אתר שעובד בשביל העסק ועל מנת שיהיה כזה, עליו להיות נראה על ידי מנוע החיפוש, לייצג את העסק כהלכה ולשכנע את הלקוחות לקנות בו.

כתיבת תוכן שקולעת למטרה

אתר המסחר יכול להציג בצורה מרשימה את מרכולתו אך אין זה מספיק. עליו להצליח לטפס במנוע החיפוש ולשכנע את הגולשים לבצע עסקה וכל זאת בלי לשוחח איתם או כשזה המפגש הראשוני בין השניים. ישנן שלוש משימות שהאתר צריך לעמוד בהן:

טיפוס במנועי החיפוש

כתיבת תוכן לאתרי מסחר אשר מתחשבת במנועי החיפוש מצליחה להגיע לקהל הרחב. יש לחשוב על הקהל הרחב, להבין מה הוא מחפש ולהקפיד על כתיבה שיווקית איכותית, נכונה שמשלבת באופן טבעי את מילות החיפוש המתבצעות כל הזמן.

יצירת עניין בקרב הלקוחות

לאחר שהגולשים הגיעו אל האתר הם רוצים לדעת כי הם במקום הנכון. הסבלנות של הגולשים היא מינימלית ויש "לתפוס" אותם תוך שניות ספורות. קופירייטר מנוסה יודע שכל מילה חשובה, מהכותרת ועד לקריאה לפעולה ויכתוב את התוכן שיגביר את העניין של הלקוחות.

ייצוג נכון של העסק

מאחורי אתר המסחר ישנו עסק והוא צריך להיות מיוצג בצורה הנכונה. כתיבת תוכן תתבצע בכל עמוד, בכל תיאור של מוצר והיא חשובה גם בדף העל אודות ובבלוג. יש לייצג את העסק, לכתוב בשפה שלו ולהשתמש במונחים שמאפיינים את התחום.

לבחור כותב תוכן שמתאים למשימה

מלאכת הכתיבה דורשת ידע, ניסיון מתאים והבנה בניואנסים הקטנים והגדולים של האינטרנט. את כל אלו אפשר למצוא אצלנו בקיוורד. כאן מחכה לך כותב תוכן שמבין מהו קופירייטינג ויודע כיצד להוביל את האתר קדימה במנועי החיפוש ולהניע את הגולשים ליצירת קשר או רכישה ישירה מהאתר.

Views: 28